Sziasztok! a múltkor kérdeztem ,hogy kinek mi a tippje a rezegésre a mocimon.hát még mindig nincs meg a forrássa:) nem nagyon értek a karburátor beállításához de a minap a mocim leállt feltehetően a sok benzin és a még több olajtól ami ráadásul elég gagyi volt.felhívtam egy bontóst és azt mondta hogy 1:30 ba keverjem ha húzom neki.elmondtam ezt pár szerelőnek akik azt mondták hogy ők 1:50 be keverik és üveghangon mennek mindig. megtudná nekem vki mondani hogy egy 2003 as derbi senda x-race be ami 70 vas hengeres milyen gyertya kell és hogy a karbiba milyen fúvókát szoktatok rakni? előre is köszönöm! Zoli
Szia! Akié volt a motor az valami agyagos terepen ment vele utoljára, és úgy is tette el. Sajnos elég csúnya így. Hogy mennyire kopott nem tudom. Nem egy szokványos gumi van rajta. Azért is adom ennyiért. Ceglédbercelen van a kerék szett.
Erre adjon valaki magyarázatot:
Felhívtam az egyik márkaképviseletet, néhány alkatrész miatt... Kértek hozzá alvázszámot, majd hamarosan visszahívtak, hogy ilyen alvázszámmal Derbi GPR 125 nem létezik. Valami Aprilia RS-hez hasonló a száma...
Pedig a kormány nyakába belepréselt szám nagyon is eredetinek néz ki, kókányolás, hegesztés nyoma nincs rajta. Arról nem is beszélve, hogy az RS-nek más a váza, tehát még csak azt sem lehet mondani, hogy valahol máshol lett összeberhelve.
Most vagy náluk, az adatbázisban nem stimmel valami, vagy én vettem egy hihetetlen összetákolt valamit. Pedig nem néz ki annak...
milyen fajta hengert èrdemes venni rá? a 2004 es blokkon milyen volt gyárilag? hogy keressek rá? van ezeknek tipus számuk? vagy kompatibilisek az am6 al meg az újabb derbikkel? bocs a sok kèrdèsèrt de nekem mèg új ez a derbi dolog de ugy èrzem hogy az a henger ami rajta van elèggè el van hervadva a többi bár nem derbi motoromhoz képest.6-osban visszafúj a szèl rezosáv alatt..
Alakítani nem kell semmit. Inkább azt mondanám, hogy cserélni kell csapágyat, hajtókart. Ha minden igaz 80-as a legnagyobb henger amit lehet kapni. De ahhoz már erősített főtengely, nagyobb karbi stb... Szóval még egy Derbi ára.
Hello.2004-es sendához keresek minimum komplett 70-es vagy nagyobb hengert-fejet-dugót-szívócsonkot,berugókart,hengerhez való karburátort.Valamint érdekelne hogy a derbi blokkokon kell e átalakítani valamit hogy a nagyobb henger felmenjen?Mekkora a legnagyobb henger amit fel lehet rá még tenni?
Segítséget kérnék. Az új fajta debi sendám karburátorjában ahol megy be a levegő, le van fújtva egy lemezzel, h ne kapjon csak annyi levegőt, h 50nel bírjon menni. Ezt a fujtást ha kivesszem mekkora főfúvókát rakja bele kb h a maximális teljesítményt kapjam? És hogy a főfúvókán kívül kell e még valamit cserélni ha kiveszem a fújtást (gondolok az alapjárati fúvókára, és a karburátor egyéb "részeire")
Nem, sajnos nincsen szerelőm, de kellene egy. Nincs ötleted?
Nekem megvan a nagyjogsim, de szerintem marad papíron 50-es. A rendőrt nem érdekli, kivéve ha nincs épp kötöszködő kedvében, s nem küld ek kpm-re... :)
Szerelő? Azzal vigyázz kihez viszed. Igaz 50-es motorokat vettem ami elvileg szerelőnél volt "javítva" de, hogy utána egy csomó munka volt vele mire tényleg olyan lett amilyennek lennie kell. Ha van már valaki aki bevált akkor ne vidd máshoz!
Éppen azért gondolkodom a 125-ön, mert azzal legalább 90-el lehet menni, és nincs probléma a rendőrökkel sem. Most egy 70-es hengerrel szerelt GPR-em van és az megy 90-100 körüli véget. De ha csak fél gázon megyek akkor is megy 60-70-et. Az már igen csak kiesik a 45km/h korlátból. Szóval filózom a jogsin aztán már csak el kellene adnom a kis GPR-t.
Igazából még nem tudom, mert pár napja vettem.
Amikor jöttem vele haza, 120-tól többet nem mentem, de volt még benne... Amúgy meg jó húzása van.
Olyan 4 liter körül lehet a fogyasztás. Jó, persze ha gyilkolom, akkor biztos több.
Csak mielőtt még belevágnék a nagy motorozásba, kéne egy szerelő, aki kicsit átnézi nekem, hogy van-e esetleg hibája. Főleg ezt a nyikorgás dolgot, ami nagyon idegesítő!
Nem ismerik és elhiszik gondolom.
Hogy mennek ezek a 125-k?
Nagyon gondolkodom egy váltáson már én is. Csak az a baj, hogy már rengeteget beleköltöttem az 50-be. Fogyasztása mennyi neki?
Erre adjon valaki magyarázatot:
Felhívtam az egyik márkaképviseletet, néhány alkatrész miatt... Kértek hozzá alvázszámot, majd hamarosan visszahívtak, hogy ilyen alvázszámmal Derbi GPR 125 nem létezik. Valami Aprilia RS-hez hasonló a száma...
Pedig a kormány nyakába belepréselt szám nagyon is eredetinek néz ki, kókányolás, hegesztés nyoma nincs rajta. Arról nem is beszélve, hogy az RS-nek más a váza, tehát még csak azt sem lehet mondani, hogy valahol máshol lett összeberhelve.
Most vagy náluk, az adatbázisban nem stimmel valami, vagy én vettem egy hihetetlen összetákolt valamit. Pedig nem néz ki annak...
Szerintetek?
Derbi senda x-treme-hez keresek tuning cucokat!
70-80-as henger és rezonátor érdeklne!
Ha van valakinek írjon nagyon sürgős!
Senda Endúró kerekek gumival 3500/db
M5ös vagy M6os főfúvóka van a derbi sendák karbijában?
Segítséget kérnék. Az új fajta debi sendám karburátorjában ahol megy be a levegő, le van fújtva egy lemezzel, h ne kapjon csak annyi levegőt, h 50nel bírjon menni. Ezt a fujtást ha kivesszem mekkora főfúvókát rakja bele kb h a maximális teljesítményt kapjam? És hogy a főfúvókán kívül kell e még valamit cserélni ha kiveszem a fújtást (gondolok az alapjárati fúvókára, és a karburátor egyéb "részeire")
Előre is köszi
Nekem kb 1999-es derbi sendám van, komplett blokot szeretnék bele, 2000 fölötti blokkok bele passzolnak a "99"-es vázba?
Nekem megvan a nagyjogsim, de szerintem marad papíron 50-es. A rendőrt nem érdekli, kivéve ha nincs épp kötöszködő kedvében, s nem küld ek kpm-re... :)
Éppen azért gondolkodom a 125-ön, mert azzal legalább 90-el lehet menni, és nincs probléma a rendőrökkel sem. Most egy 70-es hengerrel szerelt GPR-em van és az megy 90-100 körüli véget. De ha csak fél gázon megyek akkor is megy 60-70-et. Az már igen csak kiesik a 45km/h korlátból. Szóval filózom a jogsin aztán már csak el kellene adnom a kis GPR-t.
Amikor jöttem vele haza, 120-tól többet nem mentem, de volt még benne... Amúgy meg jó húzása van.
Olyan 4 liter körül lehet a fogyasztás. Jó, persze ha gyilkolom, akkor biztos több.
Csak mielőtt még belevágnék a nagy motorozásba, kéne egy szerelő, aki kicsit átnézi nekem, hogy van-e esetleg hibája. Főleg ezt a nyikorgás dolgot, ami nagyon idegesítő!
Hogy mennek ezek a 125-k?
Nagyon gondolkodom egy váltáson már én is. Csak az a baj, hogy már rengeteget beleköltöttem az 50-be. Fogyasztása mennyi neki?