Ne haragudj, de elröhögtem magam a hozzászólásod olvasása közben. Ennyi ostobaságot már rég olvastam egyszerre. Mi az hogy sok benzint/levegőt kap a karbi? Meg nincs szívóereje füstnek. Tudod te egyáltalán hogyan működik egy kétütemű motor? Szerintem ahelyett hogy itt osztod az észt, inkább olvass egy kis szakirodalmat...
Tényleg nem kötekedni akarok, de ez már sok(k) volt számomra.
Jah és nagyobb oktánszámú benzintől semmi baja nem lesz, sőtt az ilyen gépekbe a jó magyar 95-ös benzin (ami bemérve jó esetben 92-93as oktánszámmal rendelkezik) általában kevés is szokott lenni, kopoghat, dadoghat vele a motor, mert idő előtt berobban az üzemanyag.
Helló!
a fulladást sikerült megoldanunk, karbi beállítás baja volt......de tény hogy a motor kisfordulaton nagyon gyenge,.
de szerintem erre a megoldás a kipufogóm, mert az egy HEBO
rendszer és 70ccre lett tervezve...
olyan 4-5ezerig nagyon gyenge, aztán rug egyet mint ha powerszelep nyitna XD
nagyon patent érzés érzés csak mikor oly annyira kipörög a motor akkor már talán eléri a 12-13 ezres fordulatot is hisz brutálhangja van
de a motornak ez nem tesz jót.
esetleg tudtok ajánlani valami olcsobb kipufogót
?
kupec5: a karburátorba ahol a levegő megy be azt a rést gyárilag lezárták egy lemezzel, és p4szer átfurták, és gyakorlatilag alig kap levegőt, csak ennyit kap h épp 50nek bírjon menni, mert az 50köbös motorokat szabvány szerint a gyár csak akkor adhatja ki ha 50nél nem megy többel. És ezt ha kivesszük nagyobb furatú fúvókát kell beletenni, mert ha több levegő megy be a karburátorba, és több benzin is kell hozzá, hogy jó legyen a keverék, mert különben fullad a motor.
Duplaocsi:(gondolom biztos nem ez a baja, de csak a biztonság esetéért megemlítem h ha hideggyújtást nem kapcsolod ki akkor is fulladhat) szerintem neked is a karbiban van gond a keverékkel, csináltál e valamit mostanában a karbival? Lehet h a benzin levegő arány nem jó, mert akkor fulladhat a motor, vagy sok levegőt, vagy sok benzint kap a karbi. De lehet olyan baj is h ha nagy oktánszámú benzint raksz bele akkor is fullad a motor, sőt akkor még le is éghet, én is párszor tankoltam ilyen benzinnel, és fulladt rendesen. És lehet még olyan gond is h a kipufogóban kevés a fújtás, akkor az a baj h a füst csak átáramlik rajta és az azért nem jó, mert akkor nincs szívóereje a "füstnek". Majd írj h mi lett, és szívesen segítek ha kell még valamit, vagy esetleg ha nem ez a baja akkor majd átgondolom h mi lehet még. :D
Jóestét
Derbi sendámat ma raktam össze, megy szépen , csak annyi baja van hogy alacsony fordulaton(alap járattól kicsit magasabb) fullad
esetleg tudnátok segíteni hogy mi lehet a probléma?!
köszi előre is
Bocsi de nem volt időm képeket készíteni. A kerék PIRELLI márka. A kerekek kopottak, de még használható. Sajna az eső gumi repedt is. A hátsó nem. A dátumot még megnézem. Inkább a felni amit hirdetek, de a gumival még használható egy darabig.
Ha ezt a folytást kireszelem lessz valami javulás? vagy ehez nemszabad nyúlni? valaki azt mondja jobban fog menni más meg azt hogy nem szabad hozzányulni
Szia Zsolti! Szerintem toled vettem a hengert.koszonom szepen jol szuperal.a fontengely nem mozog mert állitottunk neki egy kis elogyujtast ahogy jelolted es nem tapasztaltunk ilyet.de koszonom a tippet.nem tudod hanyas hoerteku gyertya az idealis ilyen idoben?
Azt nézd meg, hogy vedd le a lenkerék műanyag deknit és nézd meg nem kotyog e a főtengely. Megfogod a lenkereket és megmozgatod fel-le, illetve hossszirányban is ki-be.
Nekem 1mm-t kotyogott ki-be hosszirányban.
Tényleg nem kötekedni akarok, de ez már sok(k) volt számomra.
Jah és nagyobb oktánszámú benzintől semmi baja nem lesz, sőtt az ilyen gépekbe a jó magyar 95-ös benzin (ami bemérve jó esetben 92-93as oktánszámmal rendelkezik) általában kevés is szokott lenni, kopoghat, dadoghat vele a motor, mert idő előtt berobban az üzemanyag.