köszi közben anyira basztatott a dolog hogy megnéztem a levegő csavarmat..pontosan fél fordulatra volt kitekerve..alapjárati csavarom majdnem koppig bent volt
levegő csavart kitekertem 2re igy már elég jól reagál hidegen! a lényeget már tudom hogy ez volt itt a baj holnap jön a játék vele! meg szerencsére kaptam egy szervizkönyvet a blokkhoz! abban 3 fordulatot ir a 73as fuvókához! Ez van az enyémben is!
A beállítás első menete, hogy tekerd be az alapjárati, és a levegő csavarját teljesen koppig. Jegyezd meg mennyit tekertél be mindkettőnél, hogy ha nem jó valami akkor vissza tudd állítani. Na ahogy ez megvan, akkor két teljes fordulat mindkettőnél. Ekkor elvileg alapjáratnak kell lenni. Lehetséges, hogy jó lesz így is. Ha nem akkor kell finomhangolást elvégezni. Viszont ez nagyon sok összetevőtől függ. Légszűrő, henger, főfúvóka...stb. Ez időigényes, főleg ha lövése sincs az embernek hova nyúljon. Nekem be szokott válni a két kicsavarás, illetve pici állítás.
ma mentem a motorommal egy kicsit hoszabb távot és azt vettem észre hogy hol igy hol ugy megy..mintha nem lenne rendesen beállitva a karbi
Ezen egy Dellorto PHBE14es van ez a gyárija?
karbit leszedtem kipucoltam ahogy azt kell szóval nem tudom..nem ugy veszi a lapot sem ahogy várnám! Levegócsavarnak mennyire kell nyitva lennie?Ha ezekre tudna nekem valaki válaszolni azt megköszönném
Kevés a benya. Kicsi a főfúvóka, vagy nincs jól beállítva a karbi. Próbáld meg a subertűt egyel,vagy kettővel feljebb állítani, és úgy próbáld ki. Szóval a tűn levő kis zégert rakd az alsó nútba.
Sziasztok.segitsegeteket kerem.egyszecsak .egallt a
Ocim ami egy 2003 senda.erotlen lett es lekellett huzodjak.a legszurocsonk kivolt szakadva de azt kicsereltem.a karbi tiszta.szikra van(9-es ngk) 70-es top vashenger 19 dellortoval.kicsi elogyujtas van allitva ahogy a henger elozo tulaja jelolte.fogalmam sincs hogy mi a baja.beindul ha huzom a szivatot meg ugy jar is de gazadasra fullad. Szivatoval gazadasra nem fullad de nem olyan porgos.mint volt. Valaszotokat elore is koszonom. Oli
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék itt a tulajdonosoktól 1-2 dologról!Ma vettem egy Gilera GSM 50es motort EBS050 es blokkal szerelt ezért is irok ide mert ugy tudom ez van a derbikben is!
Szóval az egyik kérdésem az lenne hogy hol találok benne folytást..a másik ha valaki megtenné nekem csinálna egy képet a karbiról meg a szívócsonkról? ezen egy dellorto karbi van manuális szivatóval! viszont a szívócsonkom el van repedve meg nem is hiszem hogy gyári ezért kérdezem!
hali! AZ ORSZÁGBAN A LEGJOBB DERBI SENDA 2000KM-EL!eladó 150000 ft, kapsz ilyet 100000-ért is csak azon minden kuka,ezen meg minden hibátlan! 06304906559
ok köszi.bár most spórolok rá pénzt aztán meglátom hogy megtudom e venni csak előtte elkéne adnom a sachs madass replikát. (pitblokkos 70 ccm. 110-es tuning hengerfejjel.) ami képes laza 80-as végsebességgel. és a röhej hogy gyárilag 49 ccm van domborba ütve.
Szerintem mindenféleképpen le kell engedni. Abból kiderül, hogy milyen az olaj. De hogy megtudd pontosan mi milyen állapotú a villában, ahhoz úgy is szét kell szedni.
levegő csavart kitekertem 2re igy már elég jól reagál hidegen! a lényeget már tudom hogy ez volt itt a baj holnap jön a játék vele! meg szerencsére kaptam egy szervizkönyvet a blokkhoz! abban 3 fordulatot ir a 73as fuvókához! Ez van az enyémben is!