Na jó, de hogyha a rajta lévő (aprilia) szám alapján indulunk neki, akkor ez a motor egy tiszta aprilia, ami nem körözött (mert már állított meg a rendőr, s leellenőrizte de mondtam hogy 50-es, majd elengedett).
Akkor pedig ott vagyok, mintha tényleg egy Apriliám lenne. Szóval annak az eredetiségvizsgáját már elvileg meg lehetne csinálni...
Hát akkor nem hiszem, hogy sikerül legalizálni 125-re. de van külön fórumok a legalizálásra. Valami gyári okmánynak kellene legalább lenni. Egy sima adásvételivel nem biztos, hogy sikerül. Ráadásul ha lopott akkor meg el is kobozzák. Persze csak ha lopott.
Nézegettem én is a nagyobb motorokat. Sajnos az a tapasztalatom, hogy rengeteg van 125 50-ként használva és ezek 99%-a nem forgalomba helyezhető.
Szerintem az az Aprilia már nem létezik...
De ebben a formában lehet legalizálni? Kell eredetiség vizsga? -Akkor nyilván az Aprilia eredetiségije lesz... De tegyük fel, hogy az rendben lesz.
Legalizálni csak akkor lehet ha van érvényes külföldi forgalomba helyezési bizonylat. Ha Apriliaként legalizálták akkor talán hagynám Apriliának. Viszont ha benne szerepel az alvázszám egy másik motornak (eredeti alvázszámos) akkor hamar rájönnek, mivel ugyan az az alvázszám nem szerepelhet két motornak.
Igen itthoni, vidékről hoztam fel.
Szerintem külföldről hozhatták be, csak lopott volt. Lehetett nekik egy Apriliájuk ami tiszta volt, s egyszerűen átütötték a számot. -Ez az elméletem...
De már mindegy. Amúgy jó a gép, csak nem ártana legalizálni. Ha nincsen másik váz (akár 50-es) akkor mit lehetne vele kezdeni? Esetleg továbbra is Apriliaként használni...?
Majd még érdeklődök erre-arra. Vagy ez lesz, vagy ha esetleg találok egy másik vázat hozzá, akkor csere... De erre elég kicsit az esély.