Sziasztok. Nemrég vettem egy Senda cross motort. Nekem ez az első ilyen motorom. Előtte egy Piaggio NRG mc2-em volt. Az a problémám hogy a robogóhoz képest a Derbi egy lajhár. 90kg vagyok 4,-5,-ig tudok csak váltani 5-6,-ban elszáll az erő. 13/56-os a lánckerék szett a gyári 12/56 ez sokat számít, vagy a motorral lesz gond?Kösz.Péter.
Sziasztok
Valaki aki ért az elektronikához segíthetne.
Problémám ,hogy a jobb első indexem valamikor gondol egyet és nem működik, mi lehet a probléma ?többi index hibátlanul működik.
(Az aksim 2 éves VARTA)
A búra pár mm-el nagyobb a fehérnek és nem megy rá. Nem nagyon értem mi kell, de nem a szívócsonk gumi? Ez a karbi és a szívó torok között van. ha ez kell azt inkább motoros boltban érdemes.
szia érdekelne hogy a fehér burára rá e lehet rakni a sárgákat.
meg érdekelne hogy a karburátor után van a vákum cső ha jól mondom abba megy bele a benzin cső meg az olajzó cső.Meg ha van hozzá gázbovden szetted,meg kilométer óra.
Leereszted a vizet, mint már laírták. Ha az meg van akkor a hengerbe csatlakozó vastag gumicsövet leveszed. Abban található a termosztát. Van (kellene) egy rézcsavar benne ami leszorítja a termosztátot. Azt kicsavarod, kipiszkálod a termosztátot. Forralsz egy kis vizet. Ha már forr, akkor lezárod, és beledobod a termosztátot. Ha mozog az egyik fele akkor jó. Ha nem akkor kuka.
Sziasztok! Van egy 2004 gilera smt-m derbi blokk van benne.Tervezem a közeljövőben a motor generálozását csak azt nem tudom hogy miszerint vegyek alkatrészt,mert van a sima am6hoz való meg a derbi ebs, ebe blokkhoz való...
Illetve miből tudom megállapítani, hogy ebs vagy ebe blokk?
Hali
Abból gondolom h egy menet kzben azt figyeltem meg mintha sokkal melegebb lenne a lábamnál és már ugy éreztem mintha lassan olvadna valami műanyag megálltam megfogtam a hűtőt és sokkal forróbb volt mint szokott ebből gondoltam csak más jelét még nem vettem észre
Hali!
Első kérdésem az lenne, hogy miből gondolod hogy nem hűt? Nézd meg, hogy van e benne elég víz. Ha szimering szar, akkor vagy habos lesz a benzin, vagy egyszerűen a hőtő forgattyúsházánál a pici lyukon megjelenik víz. A szétszedés meg egyszerű. Leengeded a hűtővizet (nem a szabadba, hanem valami flakonba és leadod mint veszélyes hulladékot), leveszed a különolajzó borítását (mert az alatt is van csavarja a forgattyúsháznak), leszeded a csövet ami megy a hengerbe, meg a hűtőbe, a forgattyúsház 3 csavarját kicsavarod és leveszed a fedelét és már látod is a lapátot. Az ha nem mozog külön a tengelytől, vagy nincs letörve lapátja akkor túl sok baja nem lehet. Összerakás meg kb ugyan ez, csak fordított sorrendben. A kuplungot meg enm vagyok benne biztos, hogy szét akarod szedni.
Sziasztok!
Megpróbálom röviden: segítséget szeretnék kérni mert az a gyanúm hogy nem hűt a gépem kérdezgettem ismerősöket haverokat és sokan azt mondták h sokszor csak a vízpumpánál egy tömités vagy olcsóbb dolog ment tönkre nem feltétlenül a vízpumpa vagy bármi más. A kérésem az lenne hogy valaki leírná a szét szedés pontos menetét? és ha esetleg szét van szedve akkor honnan tudom h mi a rossz? És esetleg ha valaki épp segítőkész kedvében lenne akkor a kuplungról is le írhatná a menetet és hogy honnan tudom h elvannak kopva a lamellák?
Ne haragudjatok a hozzá nem értő kérdésért :)
Kössz.
Ha jól emlékszem, a benne lévő Aprilia száma 125-ös. Ha annak meg lehetne kérni a papírjait, s a Derbi szerencsés esetben nem lopott, akkor talán van rá esély...
Ez elég húzós eset, én nem sok reményt fűznék hozzá... :( Ha lenne külföldi (EU) forgalmi, akkor azzal gond nélkül lehetne, azt minden tagállamban el kell fogadják EU-n belül. Így hogy nincs, kvázi mint egy új motort akarod forgalomba helyezni, ehhez meg kell a gyártól egy megfelelőségi nyilatkozat (COC, certificate of conformity), ezt a vázszám alapján lehet megkérni a gyártól, amiben leírják, hogy igen, ekkor gyártották, megfelel az EU normáknak stb.
De Te nem tudod lekérni, mert nincs meg a Derbi vázszámod, max. az Aprilia gyártól lehetne - hát nem tudom, Apriliaként forgalomba lehet-e így helyezni, főleg ha egy nagyon más (mondjuk 50-es) Aprilia számát ütötték be, az nem igaz, hogy nem tűnik fel pl. műszakin. Másik meg ha kireszelték a vázszámot, akkor eredetiségviszgán sem fog átmenni, és ha lopott, akkor meg tényleg még el is veszik. És akkor a törzskönyvről még nem beszéltünk, amit kapnod kellett volna hozzá (de gondolom nincs), hogyha itthon vetted 125-ösként, ahogy a (z egyik) szerződésedben van.
Talán tényleg egy új Derbi vázzal lehetne csak orvosolni, de csakis 125-össel. Az meg nem lesz olcsó.
Azért hajrá, drukkolok! De sajna a magyar rendszer nem támogatja a 125/50-esek legalizálását, hiába szeretné az ember. :(
Valaki aki ért az elektronikához segíthetne.
Problémám ,hogy a jobb első indexem valamikor gondol egyet és nem működik, mi lehet a probléma ?többi index hibátlanul működik.
(Az aksim 2 éves VARTA)
http://italmondo.hu/shop/36-uz...
Sendahos csak az a pár cucc van ami a kéeken. Inkább váz és stb..
Km óra és gázbovden olyasmi nincs
meg érdekelne hogy a karburátor után van a vákum cső ha jól mondom abba megy bele a benzin cső meg az olajzó cső.Meg ha van hozzá gázbovden szetted,meg kilométer óra.
A két sárga index közül az egyik törött. Két fehér indexem van ami sárga izzóval van. Annak 500ft/db az ára.
Zsolt
Illetve miből tudom megállapítani, hogy ebs vagy ebe blokk?
Ha az elromlok akkor nincs nagy kör és nem hűt.
Abból gondolom h egy menet kzben azt figyeltem meg mintha sokkal melegebb lenne a lábamnál és már ugy éreztem mintha lassan olvadna valami műanyag megálltam megfogtam a hűtőt és sokkal forróbb volt mint szokott ebből gondoltam csak más jelét még nem vettem észre
Első kérdésem az lenne, hogy miből gondolod hogy nem hűt? Nézd meg, hogy van e benne elég víz. Ha szimering szar, akkor vagy habos lesz a benzin, vagy egyszerűen a hőtő forgattyúsházánál a pici lyukon megjelenik víz. A szétszedés meg egyszerű. Leengeded a hűtővizet (nem a szabadba, hanem valami flakonba és leadod mint veszélyes hulladékot), leveszed a különolajzó borítását (mert az alatt is van csavarja a forgattyúsháznak), leszeded a csövet ami megy a hengerbe, meg a hűtőbe, a forgattyúsház 3 csavarját kicsavarod és leveszed a fedelét és már látod is a lapátot. Az ha nem mozog külön a tengelytől, vagy nincs letörve lapátja akkor túl sok baja nem lehet. Összerakás meg kb ugyan ez, csak fordított sorrendben. A kuplungot meg enm vagyok benne biztos, hogy szét akarod szedni.
Megpróbálom röviden: segítséget szeretnék kérni mert az a gyanúm hogy nem hűt a gépem kérdezgettem ismerősöket haverokat és sokan azt mondták h sokszor csak a vízpumpánál egy tömités vagy olcsóbb dolog ment tönkre nem feltétlenül a vízpumpa vagy bármi más. A kérésem az lenne hogy valaki leírná a szét szedés pontos menetét? és ha esetleg szét van szedve akkor honnan tudom h mi a rossz? És esetleg ha valaki épp segítőkész kedvében lenne akkor a kuplungról is le írhatná a menetet és hogy honnan tudom h elvannak kopva a lamellák?
Ne haragudjatok a hozzá nem értő kérdésért :)
Ha jól emlékszem, a benne lévő Aprilia száma 125-ös. Ha annak meg lehetne kérni a papírjait, s a Derbi szerencsés esetben nem lopott, akkor talán van rá esély...
De Te nem tudod lekérni, mert nincs meg a Derbi vázszámod, max. az Aprilia gyártól lehetne - hát nem tudom, Apriliaként forgalomba lehet-e így helyezni, főleg ha egy nagyon más (mondjuk 50-es) Aprilia számát ütötték be, az nem igaz, hogy nem tűnik fel pl. műszakin. Másik meg ha kireszelték a vázszámot, akkor eredetiségviszgán sem fog átmenni, és ha lopott, akkor meg tényleg még el is veszik. És akkor a törzskönyvről még nem beszéltünk, amit kapnod kellett volna hozzá (de gondolom nincs), hogyha itthon vetted 125-ösként, ahogy a (z egyik) szerződésedben van.
Talán tényleg egy új Derbi vázzal lehetne csak orvosolni, de csakis 125-össel. Az meg nem lesz olcsó.
Azért hajrá, drukkolok! De sajna a magyar rendszer nem támogatja a 125/50-esek legalizálását, hiába szeretné az ember. :(