Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy a 19es dellorto karbimon kéne állítani mert amikor megtelik benzinnel nem áll el hanem nyomja tovább bele a légszűrőbe.
Kérdésem az lenne ,hogy menyi benzinnek kell lennie amikor megtelik? Nincs a karbiba valami jelölés ,hogy addig kell lennie benzinnel?(mint pl a simo karbiánál)
vagy valaki nem tudja hogy az mitől lehet hogy ha be akarom indítani akkor csak szisszen meg durrog de nem indul be? gyujtás baja lehet, rosszkor adja a szikrát? vagy nincs jól letestelve? testelés honnan hova megy?
Sziasztok.
Nekem derbi senda hoz kellene kábelköteg cdi vel feszültségszabályzóval relékkel mindennel együtt!? Leonelli gyujtásos! Vagy esetleg valakinek nincs egy jó kapcsolási rajza?
Olaj nélkül is füstöl és kis gázra leáll? Olyan, mintha nem égne el a benzin rendesen, nem kapna elég levegőt. Tudom, írtad korábban, hogy levegő is rendben, de én itt indulnék el. Mondjuk egy gyertyaképpel: http://users.atw.hu/simson4eve...
Nem akarja az igazat, van 1 szer sikerült beindítani, füstölt mint a barom, kis gaz adás aztán lefullad.
Pedig mar az olaj csövet is lehúztam, és öntöttem meg tiszta benzint bele.
kezdem nem érteni mi a baj.
Sajnos a szimering méretét nem tudod fejből (de az átlóját te is meg tudod mérni egy egyszerű tolómérővel).
Mikor az enyémen legutóbb volt teleszkópfelújítás, akkor Castrol Fork Oil 10W volt beletöltve ami 0,5 literes. Egy flakon elég volt. Vagyis 2,5-2,5 dl száranként.
Sziasztok
Van egy 2006-os Derbi Sendam és a teleszkóp szimeringet cserélném le. Milyen méretű szimeringet kell hozzá venni, milyen fajta villaolaj kell bele és mennyi olajat kell a villaszárakba önteni?
Örülök, hogy meglett a probléma. Lehet nagyobb értékű gyertyát rakjál bele, és az olajat vedd visszább. Nekem most 10-es hőértékű van benne és az olaj maxra van állítva, illetve a tankba egy picit töltöttem és úgy járatom. Nekem is megjelent a kipunál az olaj. Még járatom egy kicsit és a tankba nem fogok tölteni. Illetve ha már meglesz az 1500km akkor kicsit vissza is veszek az olajból.
Úgy néz ki meglesz a bibi.
Ha kiveszem a gyertyát és megtisztítom akkor beindul meg is egy darabig, de aztán újra leáll, javítok egy kicsit keveréken és meglátjuk.
ui:
Igen van benne benya bőven :D
nem értem mi baja lehet, eddig ment, most meg semmi, már mindent megnéztem, szikra van, levegő, benzin van, blokk most lett felújítva épp bejáratás alatt van.
Nem értem mi lehet a gond.
Mennyi benzinnek kéne lennie amikor el kéne zárjon.(nem amikor megtelik)
Olyan problémám lenne ,hogy a 19es dellorto karbimon kéne állítani mert amikor megtelik benzinnel nem áll el hanem nyomja tovább bele a légszűrőbe.
Kérdésem az lenne ,hogy menyi benzinnek kell lennie amikor megtelik? Nincs a karbiba valami jelölés ,hogy addig kell lennie benzinnel?(mint pl a simo karbiánál)
Nekem derbi senda hoz kellene kábelköteg cdi vel feszültségszabályzóval relékkel mindennel együtt!? Leonelli gyujtásos! Vagy esetleg valakinek nincs egy jó kapcsolási rajza?
http://users.atw.hu/simson4eve...
Önindító hogy áll?
Pedig mar az olaj csövet is lehúztam, és öntöttem meg tiszta benzint bele.
kezdem nem érteni mi a baj.
Mikor az enyémen legutóbb volt teleszkópfelújítás, akkor Castrol Fork Oil 10W volt beletöltve ami 0,5 literes. Egy flakon elég volt. Vagyis 2,5-2,5 dl száranként.
Van egy 2006-os Derbi Sendam és a teleszkóp szimeringet cserélném le. Milyen méretű szimeringet kell hozzá venni, milyen fajta villaolaj kell bele és mennyi olajat kell a villaszárakba önteni?
Úgy néz ki meglesz a bibi.
Ha kiveszem a gyertyát és megtisztítom akkor beindul meg is egy darabig, de aztán újra leáll, javítok egy kicsit keveréken és meglátjuk.
ui:
Igen felvillan a lámpa.
Nem hiszem hogy az olaj miatt nem indulna be, de az olajat szívja a karbi, plusz a benzinben is van, mert a dugó és a henger is új.
Igen van benne benya bőven :D
nem értem mi baja lehet, eddig ment, most meg semmi, már mindent megnéztem, szikra van, levegő, benzin van, blokk most lett felújítva épp bejáratás alatt van.
Nem értem mi lehet a gond.