Sziasztok
Lenne egy kis problémám a sendával,egyik beindítás után hátra felé kezdett menni (alig ijedtem meg )utána le állítottam megint be utána minden oké, megint le állítottam és utána megint hátrafelé ment.
Gyújtással lehet gond?+ elkezdett zörögni kicsit.
Kis segítséget szeretnék kérni: motor vásárlása előtt állok. Egy Derbi GPR 125 a kiszemelt.
Kérdésem az lenne, hogy erről a típusokról mi az általános vélemény? Mennyire megbízható márka? Illetve alkatrészek mennyire vannak hozzá, ill. mennyire drágák?
Ha jól tudom, akkor elkezd szorulni a henger, nehézkesebben jár a motor, olyan mint ha fékeznél, nem akar gyorsulni, ilyenkor nem szabad erőltetni, mert meg fog szorulni, félre kell állni, és pötyögtetni kell neki a gázt, mert akkor kap elég kenést, és irány a műhelybe állítani az olajszivattyún. Ha netalántán valami nem igaz, akkor javítsatok ki.
Ha jó az olajszivattyúd, és az egész rendszer jó, akkor szerintem megéri, már csak abból kiindulva, hogy gondolom márkás olajjal hajtod (3-5ezer Ft) és nem mindegy, hogy minden tank után olajat is töltesz bele, vagy minden 10. tanknál tankolod meg olajjal. Nem beszélve arról, hogy nem füstöl úgy, sokkal esztétikusabb, és nem gányol össze semmit. Rengeteg pénzt megspórolhatsz benzinre vele.
Gyári önindítóról tud valaki képet mutatni?
Honnan tudjam hogy az a jó önindító bele, amit vettem az teljesen bele illik, újra lett tekercseltetve, de ha ugy kötöm be mint a régit, akkor marhára másik irányba forog.
Köszi az infót, igen nagyobbra lett cserélve a dugó, és hallani a hangján hogy rosszkor gyújt, próbáltam forgatni csak nem tudtam merre kell, de akkor így csinálom, köszi.
Akkor szoktak állítani, ha 50-es hengert kicserélik 70-re. Akkor jobbra 3-5mm-t. De nem tudom neked mi bajod a gyujtással, de lehet nem érdemes hozzá nyúlni.
Szia, a márkával kapcsolatban sajnos nem tudok neked segíteni, mert még a gyári gumival hajtom a gépet. De viszont 150-es gumi rámehet éppenséggel, de nem ajánlott, mert olyan szinten domború lesz a felülete, hogy kanyarban nem lehet dönteni egyátalán, és orbitális perec lesz belőle. Nem ajánlatos. Maradj a gyári 130/70-es méretnél.
Vettem a a 97-es derbim-re egy önindítót, állítólag abból lett kiszedve.
Két csatlakozási lehetőség van rajta, egyik a háton, másik egy fekete műanyagos elszigetelt rész.
De ha a műanyagos részre kötöm rá a pozitívat rossz irányba forog.
hogy lehetséges ez?
Nem hiszem hogy a házon kellene lennie a pozitívnak hisz minden test a motor blokkon van.
A régi önindító is a blokkról kapja a testet.
Viszont az a baj a régivel hogy nem teker elég erősen és egy idő után leszívja az aksit, pedig a szénkefék jók.
Mit gondoltok mi lehet a baj, mind a régi mind az új önindítóval?
Esetleg valaki egy pár képet tudna mutatni hogy néz ki a gyári önindító? hogy van bekötve?
Sziasztok, Derbi Senda-hoz akarok új hátsó gumit venni, milyen márkát érdemes venni, és szerintetek egy 150-es még rámenne, ebben kérem a segítségeteket. Köszi.
Nem tudom mit akarsz kireszelni,de úgy tudom hogy a felömlők rései vannak eltolva leszűkítve a fojtott hengernél.Át lehet alakítani,de reszelővel nem.Fokolótárcsa,valami leírás,kis köszörű vagy valami kis maró ami befér a hengerbe,ezek kellenek.Gondolom te a kipufogónyílást reszelnéd aztán cső...annak tényleg nem sok értelme.
Lenne még kérdésem... Ugy hallottam ha ami a hengernél van fojtás, kivan reszelve akkor nem használ semmit csak bekormolja a kipufogot ez igaz? És hogy nemlesz a motor gyorsabb tőle. De nem nagyon akarom ezt elhinni
Az olaj nem azért kell, hogy nem ragadjon be a dugó. Illetve azt is keni. A fő szempont, hogy a csapágyakat kenje. Ha nincs olaj akkor nincs kenés, és így besűl a csapágy. Sajna a kétütemű átka. A négyütemű motorokban olajban fürdik a csapágy és társai. A kétüteműben a benzinhez adagolt olaj ken.
Lenne egy kis problémám a sendával,egyik beindítás után hátra felé kezdett menni (alig ijedtem meg )utána le állítottam megint be utána minden oké, megint le állítottam és utána megint hátrafelé ment.
Gyújtással lehet gond?+ elkezdett zörögni kicsit.