Igen soproni vagyok. Szoktam is látni néha ezt a zöld-fekete motort :)
Kár hogy az enyém is supermoto, nem lehet télen csapatni... Kéne rá enduro szett.
Ja és nézd meg, nem e a vízszivattyú mellett a blokkon kipufogótól balra a kis lyukon folyik e a víz. Ha ott folyik, akkor a szivattyúnál a két darab szimeringet cserélni kell, mert előbb utóbb a blokkba is befolyhat. Sajnos tapasztalat, hogy becsavarozzák (ledugózzák) azt a kis furatot, és aztán már csak a blokk fele tud helyet törni magának, és vizes lesz az olaj.
A szervízkönyv szerint majdnem ilyen a karbi ,ezen van még két kivezetés amit egymásba lezártak,most nincs nálam a moci,de mivel nem lett tökéletes visszahozzák akkor majd lefényképezem és meg tudom nézni a főfúvókát is,sztem még a szívócsonkon lévő gumicsonk sem gyári,sajnos nem működő képesen lett hozva Osztrákból,így fogalmam sincs hogy előtte hogy viselkedett a motor,még 1 kérdés,a hűtőn van valami túlfolyó,mert bemelegedéskor folyik a víz,de nem a csöveken,ha nincs akkor lyukas a hűtő
Neked is 70-es a henger? Eredeti légszűrő, és kipu van rajta? A főfúvóka kicsi az szokta azt a jelenséget produkálni amit leírtál. 65-ös a gyári fúvóka a fojtott hengerhez mérten. A 70-hez már olyan 90-100-110 közötti kell kb.
Sziasztok!
Van nálam egy Derbi Senda 70ccm hengerrel szerelt moci javításra,dugót kellett benne cserélni.Sajnos nekem is olyan problémám van hogy 1-t 2-t szépen veszi,majd 3-ba befullad mintha elfogyna a benzin a karbiból, a karbit kitakarítottam megint de nem változott semmi,egy hiba van az pedig hogy a vákuumos benzincsapból önlik a benzin,ez mennyire befolyásolja a dolgokat nem tudom ,mivel kosárba hozták így valaki tudna felrakni képet a karbi körül hogy hova megy a vákuum cső,mert itt van a szívócsonkon is egy kiállás(amit lezártam)és a karbin is ide tettem rá a csapról a vákuumot,a karbit beállítottam szépen a levegőcsavar kb 1-1,5-re van kicsavarra akkor veszi szépen a fordulatot,könnyen indul,van alapjárat.Azért gondolom hogy a csap viccel meg mert 1 2-be szépen kipörög 3-ba is kezd majd befullad,de egy pici szivatót rátolok akkor újra megy,teljesen olyan mintha kiszívná az uszóházból a benzint és nem folyna utána rendesen.Valakinek ötlet,vagy esetleg eladó csap?
Becseszne ha Mito-val állnék rajthoz xD Akkora állat azér nem vagyok :P
Egyrészt az nem is 50-es, másrészt van egy Derbi Sendám is, szóval ha mennék akkor max azzal. A probléma az hogy soproni vagyok. Tehát ez még azér így is elég messze van :S
Ha hiszed, ha nem honda diotol a simsonon át minden féle 50ccm-es motorokkal mennek ezen a Rallyn. Pünkösdkor, Pestről indul Szegedig. Nem tudom merre felé laksz, de lehet az már közelebb lesz. Mitoval szerintem ne próbáld meg, mert az beragad az idom alsó fele és nem szeded ki a térdig érő sárból.
Igaz utcsó előttinek ért be a csapat, de egy durrdefektest kísértünk végig az utolsó 20km-en. Illetve a haverjának a robogója először kb. 55-el aztán már csak 50-el és a végén már 45-nél többet nem ment. Ez is lassította az eredetileg indult három főt. Én mentem leghátul, mert nekem volt útvonalam és aki elől ment neki. A két srác útközben csatlakoztak. Viszont, semmi nélkül indultak neki a távnak. Egy térkép nem volt náluk, vagy legalább egy telefonos GPS amivel legalább ki tudtak volna találni egy útra. Ez egy kicsit bosszantott hogy semmi nélkül indulnak útnak, de nem volt szívem otthagyni őket az erdő közepén. Aki miatt végül is odacsatlakoztak, az szó nélkül otthagyta őket. Mondtam neki jövőre ilyet ne is tervezzen, hogy valaki csatlakozik útközbe. Ha csatlakozik akkor valami legyen nála is amivel tud tájékozódni ha baj van és nem tud tovább jönni.
A tavaszi rally érdekesebb lesz. Most száraz volt minden. Illetve egy kis sáros rész volt, de az a Tisza partszakaszához közel. Legközelebb, pedig száraz rész nem sok, de dagonya annál több lesz.
jelentkeznék én is, csak tőlem ez nagyon messze van. Mondjuk egyéni túrákat szoktunk mi is szervezni haverokkal. Toltam én is sportcipőben lábszárig érő sárban a Sendát. Hát helyre az 50es már fing... De arra jó hogy kitaposott erdei ösvényeken el baromkodjon vele az ember.
Egy szóval jellemezve!
Volt homok, fa, sár!
Szóval lehetett élvezni az utat. 190km táv. Abból 10km volt aszfalt, 60km lájtos terep, de a többi az embert és motort próbáló út volt. Induló létszám 58. Célba érkezők száma 25. De benne vagyok a 25-ben.
Nem tudja valaki a porvédő méretét, és hogy hol lehet beszerezni? Senda 50, Showa teleszkóp.
Most mondta valaki, hogy szimmeringet lehet venni Sendához, de porvédő sehol nincs, most szétnéztem, én sem találtam magyar webshopokban (és én is a régit raktam vissza szimmeringcsere után). Ti hol szerzitek be?
Kár hogy az enyém is supermoto, nem lehet télen csapatni... Kéne rá enduro szett.
nem ott folyik,hanem valahol a hűtő tetején,de azért köszi megnézem azt is és a fúvókát is
köszi.
Van nálam egy Derbi Senda 70ccm hengerrel szerelt moci javításra,dugót kellett benne cserélni.Sajnos nekem is olyan problémám van hogy 1-t 2-t szépen veszi,majd 3-ba befullad mintha elfogyna a benzin a karbiból, a karbit kitakarítottam megint de nem változott semmi,egy hiba van az pedig hogy a vákuumos benzincsapból önlik a benzin,ez mennyire befolyásolja a dolgokat nem tudom ,mivel kosárba hozták így valaki tudna felrakni képet a karbi körül hogy hova megy a vákuum cső,mert itt van a szívócsonkon is egy kiállás(amit lezártam)és a karbin is ide tettem rá a csapról a vákuumot,a karbit beállítottam szépen a levegőcsavar kb 1-1,5-re van kicsavarra akkor veszi szépen a fordulatot,könnyen indul,van alapjárat.Azért gondolom hogy a csap viccel meg mert 1 2-be szépen kipörög 3-ba is kezd majd befullad,de egy pici szivatót rátolok akkor újra megy,teljesen olyan mintha kiszívná az uszóházból a benzint és nem folyna utána rendesen.Valakinek ötlet,vagy esetleg eladó csap?
Egyrészt az nem is 50-es, másrészt van egy Derbi Sendám is, szóval ha mennék akkor max azzal. A probléma az hogy soproni vagyok. Tehát ez még azér így is elég messze van :S
http://www.mopedrally.hu/
Itt van pár videó illetve a youtubon van még, hogy milyen terepen és mikkel mentek eddig.
Igaz utcsó előttinek ért be a csapat, de egy durrdefektest kísértünk végig az utolsó 20km-en. Illetve a haverjának a robogója először kb. 55-el aztán már csak 50-el és a végén már 45-nél többet nem ment. Ez is lassította az eredetileg indult három főt. Én mentem leghátul, mert nekem volt útvonalam és aki elől ment neki. A két srác útközben csatlakoztak. Viszont, semmi nélkül indultak neki a távnak. Egy térkép nem volt náluk, vagy legalább egy telefonos GPS amivel legalább ki tudtak volna találni egy útra. Ez egy kicsit bosszantott hogy semmi nélkül indulnak útnak, de nem volt szívem otthagyni őket az erdő közepén. Aki miatt végül is odacsatlakoztak, az szó nélkül otthagyta őket. Mondtam neki jövőre ilyet ne is tervezzen, hogy valaki csatlakozik útközbe. Ha csatlakozik akkor valami legyen nála is amivel tud tájékozódni ha baj van és nem tud tovább jönni.
A tavaszi rally érdekesebb lesz. Most száraz volt minden. Illetve egy kis sáros rész volt, de az a Tisza partszakaszához közel. Legközelebb, pedig száraz rész nem sok, de dagonya annál több lesz.
Tényleg kemény lehetett, azt hittem csak egy könnyű kis túra, főleg hogy kismotoroknak szervezik, de nem vicceltek... 190km terepezés...
Elismerésem!
Egy szóval jellemezve!
Volt homok, fa, sár!
Szóval lehetett élvezni az utat. 190km táv. Abból 10km volt aszfalt, 60km lájtos terep, de a többi az embert és motort próbáló út volt. Induló létszám 58. Célba érkezők száma 25. De benne vagyok a 25-ben.
Most mondta valaki, hogy szimmeringet lehet venni Sendához, de porvédő sehol nincs, most szétnéztem, én sem találtam magyar webshopokban (és én is a régit raktam vissza szimmeringcsere után). Ti hol szerzitek be?