Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

06-30-496-95-94
Helló! Az a gáz, hogy nyaralok a családdal Eger mellett hétfő estig......
Megpróbálom Anyummal megbeszélni , hogy nézzen körbe a műhelyben hátha megtalálja. Adj egy számot, rádcsörgök, vagy küldök egy SMS-t, hogy hova tudsz értemenni, ha megtalálja
Hali!
Kellene a kar nélkül.Mikor lenne neked jó a szombati napon?Én motoroznék egyet késő délután és arra fordulnánk ha neked jó.
Nincs mit, nagyon szívesen. :D Akad itt jó pár segítőkész ember. :D
Áhá megadta magát
Köszönöm szépen a segítséget
Most MOL Dynamic Moto 2T-t öntöttem bele, de még nem mentem vele annyit, hogy véleményem legyen róla. A szaga semleges, már szinte kellemes. :) Bár most az orrom is be volt dugulva picit. :)
Ez amúgy full szintetikus, és a legmagasabb minőségi előírásokat is teljesíti (pl. JASO FD).

Előtte azt hiszem MOL Dynamic Sprint 2T volt benne, ez a fentinek az olcsóbb, félszintetikus változata, de ez is teljesíti pl. a JASO FD szabványt, szóval igen jó. Nem is volt vele soha problémám, nem büdös, nem füstöl, annyira nem, hogy néha már aggódok, hogy nem jut elég olaj a hengerbe. (Pedig de.) Egyedül hidegben, szivatóval van látható füst.

Egyébként különolajzóval használom a motort, nem én keverem a benzinbe az olajat.
Na akkor letaglalom ami tényleg kell. :D
Szóval akkor leszedted az elejéről fekete kupakot, meg a másik végéről a fület. Az első képen látszik, hogy melyik kis pöcök akadályozza meg a zár széthúzását. A második képen látszik, hogy hogy tudod kitámasztani egy gombostű segítségével (vagy ami éppen kéznél van és alkalmas a feladatra). Ha azt kellően benyomtad, akkor magát a zárt ki tudod tolni a házból. A takarítási dolgot meg már rád bízom, mert ki hogy szereti. :D De összerakás előtt némi zárolajozóval kínáld meg. :D
Nekem a szervizben azt mondták, hogy nyugodtan tehetek bele akár Shel-es vagy bármilyen olajat, csak full szintetikus legyen. Csak az a lényeg, hogy amire ráálltam, azzal hajtsam, és ne keverjme, hogy hol ezzel, hol azzal hajtom. Én Shel-est használok 3.000Ft egy liter, és jó a kenése, az olajzás úgy van beállítva, hogy nekem a kipufogó teljesen száraz nem olajos. És csak szivatónál füstöl, egyépként szemmel nem látható. Teljesen megbízható olaj :D Ajánlom mindenkinek !
Én arol 2t-t elég jo nemnagyon füstöl picit büdös de sebaj :))
Melyik olajat használjátok? Szaga milyen? Füstöl?
Szerintem akkor kisebb az olajtartályod, mert nekem belement egy liter olaj. És nekem nem fél tartálynál kezd világítani a lámpa, hanem kb negyedénél.
Hali.
Valakinek nincs egy eladó duplakör GPR-hez hátsó ülése zárral kulcssal?
Nagyon fontos lenne!
addig jutottam ,hogy lekaptam a fekete kupakot,utána kicsit bele zavarodtam ebbe a le kell mégse kell leszedni dologba,ha még mindig áll az ajánlat ,hogy estére teszel fel pár képet,elfogadom.és köszi a fáradozást
Javítom a dolgot, a fém kupakot lehet le sem kell szedni, csak akkor ha variálni akarod a zárlamellákat mint én! Úgyhogy azt a fémlapot nem kell leszedni. Csak a műanyag kupakot kell, meg a hátulján a kis fület tűvel benyomni hogy síkban legyen és ki tudod nyomni a belsejét a zárnak :D Ha most érthetetlen lett, akkor majd estére leírom rendesen, meg csinálok képeket. :)
köszi,megpróbálom,leírásodat meg kinyomtatva viszem magammal
Szedd le a hátuljáról a nyelvet, aztán az anyát meg az alátétet, aztán be tudsz a fekete kupak alá nyúlni vékony csavarhúzóval, vagy valami vékonyabb célszerszámmal (Kés = csak saját felelősségre), lepattintod, ott lesz még egy fém lap amit lehet nehezebb lesz lefeszegetni, mert jól rá van nyomva. :D Ha az is lejött, akkor még alatta lesz az a kis félrecsúszó vacak, azt csak simán kifordítod és kijön (2 pici rugóra vigyázz). Aztán ahonnan lecsavaroztad a nyelvet a hátuljáról, ott van egy kis perem, amibe beleakad egy kis fog, azt egy tűvel megpiszkálod hogy a zár forgó részével síkba kerüljön és ki tudod tolni a zárszerkezetet. :D Így elmagyarázva bonyolultnak tűnik, meg soknak... De ha nagyon óvatosan és vigyázva csinálod, akkor is max 2 perc szétkapni :D De majd ha kell, akkor estére csinálok neked pár képet lépésről-lépésre, hogy hogy kell szétkapni :D
próbáltam már szétszedni de maga a zár rész az amit nem tudtam lecsupaszítani,ha jól néztem azt a fekete keretet kéne valahogy leszedni csak nem tudom hogy
Szeva!

Szerintem jobban jársz ha szétkapod, már ha tudod hogy hogy kell. Bár egyszerű mint a pofon. :D Van talán vagy fél perc is szétkapni atomjaira. :D
Vidd el zárashoz , nekem is ott csinálták meg , igaz , hogy nem derbihez .... :)
U.i:Az a baj vele ,hogy nem lehet elforgatni megszorult,ha valaki tudja ,hogy lehet ezt a hibát kijavítani az segíthetne,próbáltam már befújtam féktisztítóval ,szétszedni még nem szedtem.
Nincs valakinek egy eladó?ez a tank "idomjának"(nemtom minek hivják xD) zárja,neten sehol nem találok motoros boltban is voltam már ott se tudtak segíteni.
Újfent köszönöm a képeket!
Egyébként most feltöltöttem a motorolajtartályt, mert már jelzett a lámpa. Igaz, hogy típustól/évjárattól függően kicsit változik, de azért szinte mindenhol a Sendához kb. 1 litert írnak az olajtartály térfogatához. Ehhez képest én alig tudtam fél litert belegyömöszölni, talán még annyit se.

Létezik, hogy ilyen korán jelezne a lámpa? Vagy valami más miatt villanhatott fel? Igaz, hogy még nem égett folyton, leginkább csak lejtőn, meg ha megdöntöttem, de gondoltam ez a tartályban az olaj lötyögése miatt van, meg ahogy feltöltöttem, meg is szűnt, azóta nem villangat fel a lámpa. De akkor tényleg fél tartálynál már felvillan? Vagy a 98-as Senda R-nek csak fél literes a tartálya?
Na megint késtem, nem vagyok formában. :) Itt vannak a képek remélem látszik ami kell:
Valaki el tudná magyarázni lépésről lépésre hogyan kell visszarakni egy Derbi Fenix/Sendában a berúgószerkezetet? Mert sehogy sem sikerül. Azért összeraktam már pár motort életemben de ez valamiért nem sikerül. Vagy recseg vagy túl sokat kell lenyomni hogy összekapcsolódjon a hajtás stb.