Hello
Segitségre lenne szükségem. A minap szert tettem egy derbi sendára. 2007-es ki adásu a papírjai szerint. Sajnos 50km/h nál gyorssaban az istenért nem megy. A kérdésem az lenne hogy hol van és hogyan lehet ki iktatni a folytás/okat belöle? Ja és az első futóművet szeretném cserélni. Még pedig a 2003 körüli forditot telos de már delta vázas éra. Segitségeteket elöre is köszönöm.
Köszönöm, de sikerült megoldanom. Vettem féktisztító spray-t és lefújtam párszor, majd motoroztam egy kicsit, és bármi is lehetett az kidolgozta. Most már ismét a régi.
Elméletileg külön kéne lennie a szabályzótól a relének. Nekem ilyet úgy produkált, hogy nem volt rendesen letestelve az aksi. Bár nekem olyat is alkotott, hogy csak akkor volt hátsó világítás, ha nyomtam a dudát :D De egyébként ajánlani tudom, hogy a csatlakozók környékén nézd át a vezetékeket és csatlakozókat. Tény és való hogy sz*póállarc meló néha, de megér egy próbát. :)
Van valakinek tapasztalata a Szekszárdi dugattyú készítő cégről?
A dugó minősége mennyivel rosszabb az eredeti gyári minőségtől náluk?
Sajna én azt tapasztalom, hogy megragad magas fordulatnál. Már kétszer teljesen megragadt, vagy is beblokkolt a motor és egyszer részlegesen.
Jah és miután megint szar lett állóhelyben rámértem az aksira 11,6-11,8,beinditottam és amikor indexelek le meg 8 ra aztán vissza 12 felé...8....12 felé...
Hát eszem-faszom megáll ezen a szaron!Használt is kitudja milyen,illetve nem nagyon akarok költeni rá ,mert lehet nem is az a baja,ugyanis,kicseréltem a fesszabályzón 5 saruból 4et újra,egyet csak megtisztítani tudtam,alapjáratot megemeltem,hogy 12 V felett legyen.A Világításom már nem gyertya erősségű,az indexem is jól láthatóan villogott bár gyorsan...aztán a világítás marad ugyan olyan,de az index elhalványult,aztán pár egykerekezést követően megint erősebb lett.Jelenleg a világításom újra gyertya fényerejű az indexem alig látható.Illetve ma már elkezdte azt is ,hogy ha indexeltem,akkor az összes visszajelzőm(hőfok,üzemanyag,index,olaj) elkezdett villogni-.-
Valami valahol le lenne testelve?
Érdekesség még az is,hogy eddig a távolsági visszajelzőm nem világított folyamatosan,most már egy ideje igen.
Az indexrelé amúgy egybe van építve a feszültségszabályzóval ugye?
Én már nem tudom,lehet eltolom egy elektroműszerészhez,vagy mihez. :S
Amilyet a kezelési útmutató előír.Amúgy nem rossz bele a vátóolaj sem,ami nedves kuplungos 2t-hez készült.De jó bele a nedves kuplungos 4t 10w40.Sokan ATF-re esküsznek,én most DSG olajjal használom.
Milyen motor olajat rakjak a sendába ? Mert most ami van benne az elég sűrű és hidegen nem úgy emel ki a kuplung. Még most bejáratós addig hagyom benne ezt , utána szeretném kicserélni. Nem a márkára vagyok kíváncsi hanem hogy hányas olajat rakjak bele?
Hali... Azt szeretném megtudni hogyan lehet lemérni menyit megy a motorom? Rossz a km ora vagy a spirál nemtudom melyik de biztos hogy csal! esetleg valami tipp?
Sziasztok,közeleg a nyár és gondoltam ezt azt lefestek a motoromon csak nem tudom eldönteni melyik szín ,hogy mutatna a motoron feketével kombinálva először piros,most meg inkább sárgára gondolok.Az idomok maradnak ugyan ilyen színűek.
(csak kisebb dolgokat szeretnék átfesteni:Váltó kar,oldal támasz,első-hátsó lábtartó láncvédő,berúgó kar,illetve a kuplung oldalon azt a kis műanyag elemet ahová az olajcső be megy(illetve még a felniken gondolkodom de lehet oda csak egy felnicsík megy
Ha valóban tiszta a tárcsa,akkor vissza kellene nyomni óvatosan a fékbetéteket,majd felpumpálni és megfigyelni hogy könnyen mozog e.
Legjobb lene kivenni a betéteket,nem szorult e bele kavics vagy bármi.
Elégetett,kiüvegesedett betét okozhat még ilyet.
Nagy valószínűséggel a szabályzó lesz a hiba. valahonnan kérj egy kölcsön szabályzót. Ha nincs, akkor ajánlom vaterát, sokszor olcsón lehet szerezni cuccokat. :)
Sziasztok!A motorom egy ideje leszívja az aksimat,nem igazán értek hozzá amúgy,de hátha tudtok segíteni.Szereztem egy multimétert,az aksi feltöltött állapotban 13V körül van,belerakom a motorba beindítom,le megy 12 alá a világítás miatt.Beállt az alapjárat amikor bemelegedett a motor,és 12 alatt volt,ha odahúztam neki csőgázra,akkor elérte a 16 Voltot is.Egy motorszerelő ismerősöm azt mondta,hogy kiment a fesszabályzóm,mert annak alapjáraton is és csőgázon is elvileg ugyanazt kellene mutatnia 13 felett.De semmi esetre sem 14 felett,mert akkor túltölt.Én a gyújtásnál találtam egy fos vezetéket,emiatt szétbontottam az egész hóbelebancot és kicseréltem.Ma a feszültségszabályzó 5 sarujából 4et kicseréltem zsír újra,egyet csak megtisztítani tudtam.Kurvára elvoltak oxidálódva.Beizzítottam Lófasz Jóskát és mértem az aksit,11,9 és 12,10 között mozgott alapjáraton ha pedig csöveztem akkor 15ig ment fel.Az alapjáraton állítottam,hogy magasabb legyen, 12 alá ne essen.
Igazából néztem az Italmondon fesszabályzót,pont olyat ami nekem van nem is találtam.Illetve annyi pénzt nem is akarok kiadni érte főleg,hogy nem is biztos az a baja a motornak.Az indexem is halványan és gyorsan villog,de ahogy néztem nem is egy műszer a fesszabályzó és az indexrelé.
Mindennemű értelmes ötletet nagyon szívesen meghallgatnék!Köszi!
Segitségre lenne szükségem. A minap szert tettem egy derbi sendára. 2007-es ki adásu a papírjai szerint. Sajnos 50km/h nál gyorssaban az istenért nem megy. A kérdésem az lenne hogy hol van és hogyan lehet ki iktatni a folytás/okat belöle? Ja és az első futóművet szeretném cserélni. Még pedig a 2003 körüli forditot telos de már delta vázas éra. Segitségeteket elöre is köszönöm.