Eléggé régen jártam erre. Volna egy olyan kérdésem, hogy régifajta senda gyújtáskapcsoló melyik szálakat zárja össze "on, off, lock, p" állásokban? Ha lehet akkor ne a gyújtáskapcsoló szálainak színeit, hanem a kábelkötegen lévő csatlakozó színei szerint írjátok már le, előre is köszönöm annak aki ki tudja mérni, vagy meg tudja írni. :D
Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy ma délután mentem szokás szerint, be akartam fordulni az utcánkba, és nem sikerült, ugyanis a hátsó fék megkeményedett, és majdnem rá kell állni, hogy fogjon. Ez mitől lehet? Előtte motoroztam több mint 30km-t és tiszta puha volt. Leállítottam, és most indultam, és nem tudtam megállni. Előtte lefújtam a láncot lánckenő spray-vel, de figyeltem, hogy a tárcsára ne menjen. Meg is néztem, nem síkos a tárcsa, elméletileg nem csúszhat. Levegősnek nem levegős, és olajszint is megvan benne. Új motor, fékbetétek is 1600km-t mentek eddig. Nem lehet valami nagy baja szerintem, csak nem tudom hol keressem. Szerintetek?
Üdv !
Megtudjátok mondani mi a színkódja a kék Derbi X-Race-nek?
Kissé kivan fakulva és ráférne egy fényezés.
Meg amelyik Derbin nincs gyárilag fordulatszámmérős műszerfal arra lehet-e rakni úgy, hogy működjön?
A karbifűtés nem mindég adja a 12v váltóáramot. Mi is oda akartuk kötni és nem akart működni, aztán rájöttünk, hogy csak néha van abban áram és nem folyamatosan. Mivel alapbol nyitva van az autó mata szivató ezért folyamatos energiára van szüksége, hogy nyitva maradjon. Próbálj a világítás felé kerezsgélni naftát, ha autómatát akarsz.
Milyen motorba akarod belerakni? Sendákban kézi de nem autómaták szoktak lenni. Meleg időben meg nem is kell szivató még reggeli induláskor sem.
A két felfogatásnál WD40-el jól befúj!
Mozgat befúj
Mozgat befúj, és igy tovább amig el nem halkul.
Nekem is ilyen volt de cserélnem kellett a csapágyakat mert be volt rohadva. De nekem GPR-em van és abban egy egész himbarendszer van.
Sziasztok,segítségeteket szeretném kérni mivel még kezdő vagyok,mint a videon is hallatszik a hátsó telonak elég szép hangja van.Kérdésem ,hogy lehetne ezt megszüntetni?
Üdv.
Vettem bontottan egy PHVA 17.5-ös karbit, automata szivató van rajta, és karbifűtés.
Eddig teljesen meg voltam nélkülük, de ha már van, akkor hátha hasznos.
Ilyen szivató van benne. Ezt mi vezérli? Van valami NTC, PTC, időrelé..., vagy ennek csak +,- azt műkszik?
Adtam neki 12 V-ot tápról, melegedett a teteje, meg kb. 1 mm-t jött előrébb a tolattyu.
Ezért kérdezem, hogy mi vezérli.
A fűtésnél is ugyan ez a helyzet.
Bár szerintem átrakom a 14-es karbi kézi szivatóját, a fűtést meg nem kötöm sehova. Az enyémbe nem volt amúgy sem.
De van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Köszönet.
Most egy GPR-em van de két éve még Senda volt nekem is.
Tel:06203763179
Ha tudok segítek bármiben.
De ha van időd 7-14 óráig megtalálsz a 13. ker Fáy u. 6.-ban hétköznap.
Még nem tudom mert még nem jó a moci ! Írtam, hogy gyűrű nem ok.
A héten jön meg és csak utána tudom kipróbálni. Hibásan vettem a mocit.
Esetleg feltudnálak hivni mert lenne pár dolog amit kérdeznék a Sendával kapcsolatban?
Elkérhetem a számod?
Kösz Gábor
köszi. így is történt... nem voolt egyszerű, melegítettem forrasztólámpával , aztán oda vissza nagykakapáccsal. ennyire berohadt csavarral nem találkoztam még
Mennyire vált be az Airsal henger?
Gondolkodom egy 70-es egy gyűrűs alu vételén, de nem tudom mennyire jó és megbízható. Most egy 70-es TOP DR van rajta és azt cserélném. Egyáltalán érdemes?
Eléggé régen jártam erre. Volna egy olyan kérdésem, hogy régifajta senda gyújtáskapcsoló melyik szálakat zárja össze "on, off, lock, p" állásokban? Ha lehet akkor ne a gyújtáskapcsoló szálainak színeit, hanem a kábelkötegen lévő csatlakozó színei szerint írjátok már le, előre is köszönöm annak aki ki tudja mérni, vagy meg tudja írni. :D