Sziasztok. Van egy 1996 os derbi Hunter robogom melynek eltorott a berugokar fogasive.Ehhez a tipushoz nem talalok eredetit nem tudja valaki hogy melyk mas tipusu robogo fogasive jo meg ehhez. Elore is koszonom a jotanacsokat,
Üdv mindenkinek. Segítségetekre lenne szükségem. NEm derbiről van szó hanem egy Rieju RRX 50. 2009 es felújítást csinálok.
A blokkot szeretném kivenni, de nem akarja megát megídni az első csavar. Mit lehetne tenni. ütögetttem , melegítettem semmi. Nem merem már erősen megtépni hosszú szárral mert tartok tőle hogy lejön a csavar feje.
A blokkban végig van menet kialakítva ? szoval nem lehet rajta erős ütéssel átütni?
Help !
köszönet előre is
Ha van nem túl rossz állapotú hengered, a neten találtam egy üzletet ahol benicasilozzák a hengert. Ez nem olyan olcsó dolog, szerintem egy új henger lehet, hogy olcsóbb, de ha nincs más talán ez is jó lehet.
OK így raktam össze.
Köszi a segítséget.
viszont nem indul. A kompresszióm gyenge 5.5 bar. Alapból sokat állt motor volt és a dugó megszorult és a főtengely csapágyak is megrohadtak. A csapágyakat cseréltem a dugó teljesen jó állapotú a henger tökéletes látszik a gyári honolás rajta csak a gyűrű le van tapadva és rozsdás szerintem ezért nix kompot.
Airsal henger van rajta.
Menyi a megfelelő kompresszió ( sűrítési vég nyomás)? rendeltem gyűrűt a jövőhetén jön meg de jó lenne tudni menyit kéne nyomnia?
köszi Gábor
Most lett felújítva a motorom és a külön olajazót kikötöttem és le is szedtem a motorról. Helyette ugye maradt a keverék. Mindig van nálam egy 100ml-es műanyag flakon és 3L benzinhez öntök hozzá ha tankolok kúton így nem kell otthon bekeverni mindig és nyugodtabb vagyok meg a keverése is jobb. Egyetlen hátránya h nehezebben indul mármint elindul pöfög lefullad ezt 2x csinálja utána járatás szívató le és megy is. Talán így nem ragadna meg neked se.
A 70-es TOP DR hengerről csak egy negatívum annyi, hogy túlméretes dugót csak csináltatni tudsz. Én le akarom cserélni Nikaszilosra. Nekem az valahogyan jobban bejött (régi Sendámon volt nikaszilos). Kettő túlméretet legyártattam, de már az egyik be is állt, úgyhogy felfúrattam a másodikhoz és olajat bőven állítottam neki.
Szia!
Igen jól sejted.
A balance tengely fogaskerekén egy jelölés amit a fent található háromszög felé kell tekinteni, illetve a másik fogas kereken levő jelölés pedig a másik háromszög felé a blokköntvényen (középtájt).
Ha ott van akkor ne bántsd.
Szia!
Az én blokkom, szerintem, nem olyan, mint amilyet mondasz, mert a főtengely fogaskerék közvetlenül csak a kuplungkerékhez csatlakozik, és az hajtja egy közlőkeréken keresztül a kiegyenlítő (illetve a balansz) tengelyt. Úgy néz ki a blokk, mint amit resone árul, ha megnézed a fórumlistában.
Lehetséges, hogy amit Te írtál AM6-os blokkok beállítása? Mert ez nem az, ha jól tudom, hanem az eredeti Derbi EBS blokk.
Köszönöm a segítséget!
Üdv: Gábor
TG Enox régivázasra, újvázasra, illetve AM6-ra (balos)! Igény esetén tudom festetni, polírozni, de nem látszanak a karcok. Gyári kipufogókhoz képest brutális teljesítmény növekedést jelent... ára: 25e
megpróbáljam gázégővel megmelegíteni a blokk oldalát hátha ?
De már rájöttem, hogy szar!
A blokkot szeretném kivenni, de nem akarja megát megídni az első csavar. Mit lehetne tenni. ütögetttem , melegítettem semmi. Nem merem már erősen megtépni hosszú szárral mert tartok tőle hogy lejön a csavar feje.
A blokkban végig van menet kialakítva ? szoval nem lehet rajta erős ütéssel átütni?
Help !
köszönet előre is
Nekem van egy Derbi Predator GP1-em, bár az enyém még nem nagyon működik, csak immel-ámmal. Hibásan vettem és még nincsen teljesen készen.
Tudnál ajánlani/linkelni nikaszilos hengert?
Köszi a segítséget.
viszont nem indul. A kompresszióm gyenge 5.5 bar. Alapból sokat állt motor volt és a dugó megszorult és a főtengely csapágyak is megrohadtak. A csapágyakat cseréltem a dugó teljesen jó állapotú a henger tökéletes látszik a gyári honolás rajta csak a gyűrű le van tapadva és rozsdás szerintem ezért nix kompot.
Airsal henger van rajta.
Menyi a megfelelő kompresszió ( sűrítési vég nyomás)? rendeltem gyűrűt a jövőhetén jön meg de jó lenne tudni menyit kéne nyomnia?
köszi Gábor
Csak egy javaslat...
Most lett felújítva a motorom és a külön olajazót kikötöttem és le is szedtem a motorról. Helyette ugye maradt a keverék. Mindig van nálam egy 100ml-es műanyag flakon és 3L benzinhez öntök hozzá ha tankolok kúton így nem kell otthon bekeverni mindig és nyugodtabb vagyok meg a keverése is jobb. Egyetlen hátránya h nehezebben indul mármint elindul pöfög lefullad ezt 2x csinálja utána járatás szívató le és megy is. Talán így nem ragadna meg neked se.
Ma reggel vásároltam egy 50-es DERBI GP1 robogót!
Mikor hazaértem vele jöttek a gondok..
Van valakinek ilyen tipusú gépe?
Szép napot!
A 70-es TOP DR hengerről csak egy negatívum annyi, hogy túlméretes dugót csak csináltatni tudsz. Én le akarom cserélni Nikaszilosra. Nekem az valahogyan jobban bejött (régi Sendámon volt nikaszilos). Kettő túlméretet legyártattam, de már az egyik be is állt, úgyhogy felfúrattam a másodikhoz és olajat bőven állítottam neki.
Igen jól sejted.
A balance tengely fogaskerekén egy jelölés amit a fent található háromszög felé kell tekinteni, illetve a másik fogas kereken levő jelölés pedig a másik háromszög felé a blokköntvényen (középtájt).
Ha ott van akkor ne bántsd.
van több is ez 35e erösitett fötengely uj csapágyak
a sima 28e uj csapágyakkal és ez csökenhet ha nem kéred a gyujtást
Az én blokkom, szerintem, nem olyan, mint amilyet mondasz, mert a főtengely fogaskerék közvetlenül csak a kuplungkerékhez csatlakozik, és az hajtja egy közlőkeréken keresztül a kiegyenlítő (illetve a balansz) tengelyt. Úgy néz ki a blokk, mint amit resone árul, ha megnézed a fórumlistában.
Lehetséges, hogy amit Te írtál AM6-os blokkok beállítása? Mert ez nem az, ha jól tudom, hanem az eredeti Derbi EBS blokk.
Köszönöm a segítséget!
Üdv: Gábor