Azzal nincs is bajom,h fordítva működik.Meg a fejidommal sem,mert egy csavar,azt kész ,beállítom,hogy milyen magasan világítson.A bajom az ,hogy a tompított nagyon halvány,alig lehet vele látni.
sziasztok 2003as derbi senda xtreme gépem van,olyan kérdésem lenne hozzátok ,hogy akinek nem a gyári gumi cső van a karbi és szívócsonk között az mit rakott oda ? milyen fajta csövet ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ha fordítva működik a cucc, akkor az izzó foglalatán megcserélitek a tompított és a refi csatlakozóját és probléma megoldva. Gondolkodjatok már logikusan. :D
Nekemse világitt jol sose moinduk van olyan amikor a tompitott magátol ég de van olyan amikor semi csak reflektor van ..... szerintem ezeknek ez a problémájuk
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni,hogy nektek az első világítás mennyire jó fényt ad?Nekem eredetileg felfelé volt a távolsági,lefelé a tompított,a visszajelző is ezt igazolta.Bár a visszajelzőm egy ideje folyamatosan világít,és a motor elektronika azon részéhez nem lett nyúlva jelenleg szerintem ez megcserélődött (lefelé tompított,felfelé távolsági). Bár a lámpám alapból lefelé világít, éjjel amikor zúztam haza, akkor fogtam a lámpatestet, hogy jó magasságba világítson.Ekkor azt vettem észre, hogy a távolságim megfelelő fényt ad, viszont a tompított fényszóróm fényereje olyan, mintha gyertyával világítanék.A foncsorom jó állapotban van!Az izzóval sem lehet probléma hiszem mindkét funkció működik.Elvileg olyan izzó van benne, mint amilyen a gyári!Nektek is ilyen fos? :D
Kérlek. Nem a Derbibe rakták, hanem a másik motoromba (Kawasaki Ninja 250R), és a szervíz ezzel a márkával volt leszerződve; nem vagyok 100% biztos, de talán a Castrol ActEvo volt. Az biztos hogy a motoromba 4T 10W-40 kell.
Nehezebben járt tőle a váltó, az 1-es, 2-es kifejezetten akadt, de egyébként is nehezebb volt mozgatni, megszűnt a korábbi "puha" érzés, precíz működés. Azonkívül furcsamód lassabban is melegedett be.
Utána Motul került a motorba (pontosabban a 7100-as 4T 10W-40), egyből megszűntek ezek a tünetek, visszaállt a régi kellemes működés, a melegedésre sem kellett annyit várni. Előtte Fuchs volt, utána is Fuchs full szintetikus 4T 10W-40 (pontos típus: comp 4 electrosyntec), mindkettőször egyszerűen szuper volt a váltó, tökéletes működés, semmiben nem volt rosszabb, mint a Motullal, viszont a Castrol-tól sokkal jobb volt, egyáltalán nem jöttek elő a Castrol-os dolgok. Azóta másoktól is hallottam, hogy nagyon bejött nekik a Fuchs. Nagyjából ennyi a történet, engem a Fuchs meggyőzött. :) Következőnek is Fuchs lesz, akármelyik motoromról is legyen szó.
Nekem soha egyetlen olajmárkával nem volt gondom, csak a Castrol-lal. Castrol-t soha többé nem veszek, és nem is ajánlom senkinek. De hát ez a "mi a legjobb olaj" inkább vallás kérdése. :) Személyes tapasztalatom hogy a Motul elég jó, a Fuchs is éppolyan jó, csak olcsóbb.
Helló Mindenki!
Lenne egy 2007-es derbi gpr 125cc eladó, hibátlan most van túl egy nagyszervízen! Tudok róla képeket küldeni ha valakit érdekel! Csak is castrol olajjal volt hajtva és mindig mindet megkapott és szervizelve! Kategóriát váltok ezért eladó. 50cc-esként használtam, használom! 350e-re tartom!
Helló! Én olajat úgy szoktam megnézni h milyen kell bele h beütöd googleba azt h castrol mintabolt és ott megadod a motorod tipusát és mindent kidob h mibe milyen olaj és mennyi kell. Természetesen csak castrolból de hát az a legjobb!
Sziasztok ! Egy kis segítségre lenne szükségem . Van egy 2003-as senda sm -em és kiégeti az első izzót 6 ezres fordulat körül . a feszültségszabályzó az jó .
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ha fordítva működik a cucc, akkor az izzó foglalatán megcserélitek a tompított és a refi csatlakozóját és probléma megoldva. Gondolkodjatok már logikusan. :D
2003-as évjáratú Derbi Senda, R típusú motoromhoz keresek kipufogót,esetleg műszerfalat , és más használható, jó állapotú alkatrészt.
Segítségeteket előre is köszönöm !
Nehezebben járt tőle a váltó, az 1-es, 2-es kifejezetten akadt, de egyébként is nehezebb volt mozgatni, megszűnt a korábbi "puha" érzés, precíz működés. Azonkívül furcsamód lassabban is melegedett be.
Utána Motul került a motorba (pontosabban a 7100-as 4T 10W-40), egyből megszűntek ezek a tünetek, visszaállt a régi kellemes működés, a melegedésre sem kellett annyit várni. Előtte Fuchs volt, utána is Fuchs full szintetikus 4T 10W-40 (pontos típus: comp 4 electrosyntec), mindkettőször egyszerűen szuper volt a váltó, tökéletes működés, semmiben nem volt rosszabb, mint a Motullal, viszont a Castrol-tól sokkal jobb volt, egyáltalán nem jöttek elő a Castrol-os dolgok. Azóta másoktól is hallottam, hogy nagyon bejött nekik a Fuchs. Nagyjából ennyi a történet, engem a Fuchs meggyőzött. :) Következőnek is Fuchs lesz, akármelyik motoromról is legyen szó.
Tanulni szeretnék belőle.
Motorválasztó a Fuchs-nál: http://www.silkolene.hu/silkol...
Nem tudom, hogy eredeti, vagy már valami kókányolt az enyém.
Köszönöm a segítséget!
Keresek HIBAMENTES, JÓ ÁLLAPOTÚ 17/130/70-es illetve 17/100/80-as gumit a darazsamra! :()
Itt pedig a váltóba nedveskuplungos 4t Motorolajakat ajánl.
Lenne egy 2007-es derbi gpr 125cc eladó, hibátlan most van túl egy nagyszervízen! Tudok róla képeket küldeni ha valakit érdekel! Csak is castrol olajjal volt hajtva és mindig mindet megkapott és szervizelve! Kategóriát váltok ezért eladó. 50cc-esként használtam, használom! 350e-re tartom!
http://www.silkolene.hu/produc...
OK. előbb még árajánlatokat várok aztán meglátom van e értelme lecserélnem. De ha cserélem mindenképpen jelezni fogom a fórumon.
Ha eladó a dr hengered vevő vagyok rá!
simonaca@freemail.hu
Mennyiért adnád a két kereket komplett?