Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Az a kérdésem,h ledes indexhez kell vennem hozzá való relét vagy csak egyszerűen felszerelem a gyári izzós index helyére és ennyi?
Off:
Ha valaki esetleg gumi vásárlás előtt áll itt lehetőség kiváló gumikat beszerezni nagyon olcsón :) Az utcai gummák 3500Ft/db a pálya gummák ( puha de el van látva mintázattal,kutya nem köt beléd ha közúton használod) 5000Ft/db. Nagyrésze 17" de akad 21"-os is.
Van közte 90/80 ami előre príma, és 115/70 meg 120/95.
Szinte újak,90-95% körüliek.
Személyes átvétel Kecskemét,Budapest,Kunszentmiklós környéke.
Örülök, hogy sikerült megcsinálnod és a szimeringet is megtaláltad.
A rugós gyűrűt hogy sikerült visszatenned? Én sokat bajlódtam vele mire visszament a helyére.
Na végre eljutottam a villákig, jelentem a szimmeringek is megvannak, eddig úgy tűnik minden viszonylag simán ment... Aztán majd ha használom kicsit a motort kiderül mindent jól raktam-e össze. :)
Szóval lemértem (a biztonság kedvéért, de amúgy rá is volt írva :)), az italmondo honlapján volt a helyes méret: 32x43x10.5.
Sziasztok
Nézegettem kormánymerevítőket ,az lenne a kérdésem ,hogy az STR8 kormánymerevítőhöz le kell szedni a markolatot gázkart stb?!
Mert akkor rendelnem kell másik markolatot is.
Derbi D50B0 blokk eladó!
2006os, új SKF főtengelycsapágyakkal! Kevés km-el! Airsal sporthengerrel, 4-5ezer km van benne...
Régi tipusú Sendákba is jó, akár az 1995ös első kiadásúba is :)
Full fojtatlan kivitel, Malossi VL6 karbon membránnal...
Gyújtással, mindennel fix 55e, csak vázba kell rakni és tötyög!
17,5 -19mm es karbi kell hozzá!
Új csapágyat azért kapott, mert észrevettem, hogy hosszirányba (nem fel-le) picit mozog a főtengely, így szerelővel megnézettem. Ekkor kapott új csapágyat, és ki lett centírozva a főtengely, szakszerűen össze lett szerelve. A blokkra garanciát vállalok.
Derbi D50B1 bontás vagy egyben! 2007es, kb 10e km-el. Derbi gpr,aprilia rs motorokat szerelik ezzel. Sok alkatrésze kompatibilis a d50b0 blokkal.
A motor jelen állapotában üzemképtelen, a kuplungkosár hajtó kis fogaskerékről egy fog letört. Önindító, lendkerék, kuplungkosár, váltó, főtengely,hengerfej külön is eladó!
Tubeless guminál a javítás ugyanúgy szelepen át benyomott tömítővel történhet pici lyukak esetén, nagyobbnál meg kukaccal kívülről, vagy ha leszeded a gumit, akkor gombával belülről is javítható, ez a legprofibb (és legmacerásabb). De mivel nem mész nagyon 100 felett :), a kukaccal/tömítőfolyadékkal is lehet tartósan javítani és továbbhasználni. Egy újracentírozás azért nem árthat.
Most nézem hogy SM-d van, a gumi oldalfalára rá kell legyen írva, hogy milyen típusú a köpeny, legalábbis ha nincs belső, akkor kell ott lenni egy "Tubeless" vagy "TL" vagy hasonló feliratnak valahol.
Típustól függ, endurókon nagy valószínűséggel belső is van.
Ha csak a külső sérült meg, akkor tkp. nincs vele teendőd, az még általában használható.
Ha egy picit kiszúródott a belső is (ált. azt javasolják hogy max. 3mm-es lyukig) akkor a szelepen keresztül benyomhatsz valami tömítő folyadékot vagy defektspray-t. Én a Slime-ot használtam, nekem bevált, ílyen "foltozással" még sokáig eljárkáltam. http://slime.lapunk.hu/?modul=...
Talán biztosabb megoldás, és kicsivel nagyobb sérülések is javíhatók, ha kiveszed a belsőt, és megfoltozod, mint egy biciklinél, vannak ugyanúgy hidegvulkanizáló készletek gumifolttal. Ehhez persze már ki kell szerelni a kereket.
Végül ha súlyosabb a sérülés, akkor cserélni kell a belsőt, de a külső szerintem maradhat, ha nincs nagyon megsérülve.
Meg tudnátok mondani,h mi ez az ,,érzékelő" vagy mi aminek le van szakadva a kábele?
Tudnátok segíteni?
Az a kérdésem,h ledes indexhez kell vennem hozzá való relét vagy csak egyszerűen felszerelem a gyári izzós index helyére és ennyi?
Ha valaki esetleg gumi vásárlás előtt áll itt lehetőség kiváló gumikat beszerezni nagyon olcsón :) Az utcai gummák 3500Ft/db a pálya gummák ( puha de el van látva mintázattal,kutya nem köt beléd ha közúton használod) 5000Ft/db. Nagyrésze 17" de akad 21"-os is.
Van közte 90/80 ami előre príma, és 115/70 meg 120/95.
Szinte újak,90-95% körüliek.
Személyes átvétel Kecskemét,Budapest,Kunszentmiklós környéke.
Örülök, hogy sikerült megcsinálnod és a szimeringet is megtaláltad.
A rugós gyűrűt hogy sikerült visszatenned? Én sokat bajlódtam vele mire visszament a helyére.
Széles utat.
Szóval lemértem (a biztonság kedvéért, de amúgy rá is volt írva :)), az italmondo honlapján volt a helyes méret: 32x43x10.5.
Köszi a szuper leírást mégegyszer!
Nézegettem kormánymerevítőket ,az lenne a kérdésem ,hogy az STR8 kormánymerevítőhöz le kell szedni a markolatot gázkart stb?!
Mert akkor rendelnem kell másik markolatot is.
milyen sendád van
2006os, új SKF főtengelycsapágyakkal! Kevés km-el! Airsal sporthengerrel, 4-5ezer km van benne...
Régi tipusú Sendákba is jó, akár az 1995ös első kiadásúba is :)
Full fojtatlan kivitel, Malossi VL6 karbon membránnal...
Gyújtással, mindennel fix 55e, csak vázba kell rakni és tötyög!
17,5 -19mm es karbi kell hozzá!
Új csapágyat azért kapott, mert észrevettem, hogy hosszirányba (nem fel-le) picit mozog a főtengely, így szerelővel megnézettem. Ekkor kapott új csapágyat, és ki lett centírozva a főtengely, szakszerűen össze lett szerelve. A blokkra garanciát vállalok.
A motor jelen állapotában üzemképtelen, a kuplungkosár hajtó kis fogaskerékről egy fog letört. Önindító, lendkerék, kuplungkosár, váltó, főtengely,hengerfej külön is eladó!
Ha csak a külső sérült meg, akkor tkp. nincs vele teendőd, az még általában használható.
Ha egy picit kiszúródott a belső is (ált. azt javasolják hogy max. 3mm-es lyukig) akkor a szelepen keresztül benyomhatsz valami tömítő folyadékot vagy defektspray-t. Én a Slime-ot használtam, nekem bevált, ílyen "foltozással" még sokáig eljárkáltam. http://slime.lapunk.hu/?modul=...
Talán biztosabb megoldás, és kicsivel nagyobb sérülések is javíhatók, ha kiveszed a belsőt, és megfoltozod, mint egy biciklinél, vannak ugyanúgy hidegvulkanizáló készletek gumifolttal. Ehhez persze már ki kell szerelni a kereket.
Végül ha súlyosabb a sérülés, akkor cserélni kell a belsőt, de a külső szerintem maradhat, ha nincs nagyon megsérülve.
http://www.kepesmotor.hu/motor...