Helló érdeklődnék ,hogy a derbi senda ebe050 illetve az ebs050-es blokkokat milyen évjárattól van a motorban illetve melyik évig.
Mivel még nincs ilyen motorom nemtudom ,de annyit észrevettem ,hogy a régebbi típusú 50cc s enduro/supermotoroknak nagyon gyatra hangjuk van és mivel ilyet szeretnék ha teszek rá pl: gianelli kiput az mennyit segít rajta?
(2003as motor megyek nézni vmelyik nap ezért érdekelne)
Azt tudja esetleg még valaki,hogy Derbi Sendára vastag vázasra lehet e bukógombákat tenni?És ha igen milyet és hol lehet ezeket beszerezni?Illetve a keréktengelyre is szoktak tenni gombát/kilépőt,de nekem nem csőtengelyem van,ilyenkor okvetlen cserélni kell tengelyt?
Köszi!
Ha jól tudom akkor az a különbség, hogy minél vékonyabb annál hamarabb kap erőre a motor. Vagy is ha eddig mondjuk 6000-től lódult meg a motorod persze ha fojtatlan a hengered akkor vékonyabb esetén hamarább illetve már alacsonyabb fordulaton is erősebb lesz. Viszont hamarabb el is formálódik.
Az ismerősöm motorja ( Derbi GPR70) tegnap menet közben egyszer csak 5-6000 fölé nem akart kipörögni. Beindítás után álló helyzetben sem pörög 5-6000-nél többet, és elég nehézkesen is megy. Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ötletek?
Megnyugtatlak, az izzó ment ki :) Két szál van az izzóban ha megfigyeled, egy a refinek és egy a tompítottnak. Velem már számtalanszor volt,hogy csak az egyik világított. Cseréld ki nyugodtan
A fejidomot szét kell kapni persze, de leveszed, kipattintod az izzó foglalatát, kiveszed az izzót és vissza a másikat. kb 5 perc az egész.
Én úgy emlékszem,hogy 2 izzószál van magában az izzóban.De lehet h én tévedek.A fejidomot nekem nem tart sokból levenni,de nekem nem gyors kötözővel van odafogatva.
;)
Sziasztok!
Motoroztam ma délután, és este vettem észre, hogy nem ég a tompított fényszóró. Csak a reflektor. Szerintetek mi ment tönkre? Izzó, vagy esetleg a biztosíték? És ha izzó csere lenne, akkor nagyon szét kell barmolni a fejidomot?
Nekem azt mondja már meg valaki pls,hogy a jelenlegi 0,40es vastagságú malossi membránom helyett mondjuk vennék egy 0,30asat vagy 0,35öset,akkor az miben befolyásolná a motort?
És mi az az elektronika a karburátoron? :O edig nemvolt bekötve egyik nap bekötöttem de mintha erősebb lenne. Kérdeztem már pár embert és azt mondják hogy a levegőt melegíti elő? vagymilehet az?
És az menyit jelentene ha a fojtások kilennének szedve? :O gyári karbi jelenleg 60km/h vége menyivel enne többet ha most eszik 4.5 5l/100km és menyi lenne a végsebesség kb? ... :/
NEm tudom,erre van egy képlet hogy lehet kiszámolni,google a barátod,de én alapból nem nagyon cserélném más fogasra a hátsót,nem szokták,bár neked tényleg nagy,nekem 56os van rajta.
Jelenleg 13/53 70ccm 82es főfúvóka és olyan 94et ment végre ami tuti megvolt legalább 90,mert az én órám nem igazán csal.
De oda kell tudni fordulatot és fogaskerék átmérőt,ez utóbbit pedig nem könnyű kideríteni.
Még azt szeretném kérdezni hogy ha elöl 14 es fogaskerék van és hátra rakok egy 52 eset vagy 48 asat akkor menyi lesz kb a végsebesség most van rajt 62 es és 60 a vége....... köszi szépen előre. :D
Sziasztok!Motor felújításkor kicseréltem a főtengelyemet,de a réginek semmi baja sincs,a márkájára már nem emlékszem de talán TNT és elvileg erősített 70ccm-hez való!
Ha valakinek kellene,akkor megtudunk alkudni rá,és igény esetén kimérettetem motorszerelővel!
Viszont nem mindenáron eladó!
Csá!Ha van 6-10 ezer Ftod, akkor rendelj újat!
Én inkább veszek monti hátsóváltó bovdent és szerelhető diót,kb 1000Ft ért és megcsinálom! :)
Csak az összeszerelésnél figyelj,mert az elosztóból nekem mindig kicsúszott a külön olajzó bovdenje :D
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy 2001-es derbimen elszakadt a gáznál a bovden. És most nemtudom mi a jobb ha rendelek egy teljesen ujat ami mindent huz vagy csak kicserélem a fő bovdent? :O légyszives segitsetek köszi :DD
Helló.Sok embertől köztük szakértőktől is próbáltam a helyes bejáratást kipuhatolni.Nekem többször is gallyra ment a motorom..Ki így - ki úgy járatja...Én múltkor 500km-ig járattam,hogy csak nagyon lazán mentem, 6000felé nem pörgettem,mégis meghalt..És az első 100kmt úgy tettem bele,hogy beindít,felmelegít,20km laza motorozás,megállít,hagyni kihűlni...elindítani bemelegíteni,20km laza..és így tovább..
Viszont sztem nekem a tűgörgőm volt a gyenge,de midőn 130.000nél is többet költök rá,ezért most ezer km ig járatom.És a lehető legjobb olajakat használom.
Az semmi esetre nem baj ha néha-néha odahúzod neki ennyi megtett km után,de csak ésszel! :)
És ahogy írták mások is ,ha valami gyenge minőségű,avagy szerelési hiba van,akkor mindegy hogy járatod,annak nokedli lesz..
Ha jó cucc,jól összerakva,akkor meg már bírnia kell.
Vas henger, vagy nicosilas? Mert általában a nicosilas henger előbb járódik be, elég neki az 500km. De ha vas, akkor szerintem kicsit tovább járasd, de ha semmi gond nincs, nem érzel semmi furcsa dolgot, akkor kicsit mehetsz bátrabban.
Mivel még nincs ilyen motorom nemtudom ,de annyit észrevettem ,hogy a régebbi típusú 50cc s enduro/supermotoroknak nagyon gyatra hangjuk van és mivel ilyet szeretnék ha teszek rá pl: gianelli kiput az mennyit segít rajta?
(2003as motor megyek nézni vmelyik nap ezért érdekelne)