Most már egyszer -egyszer rövid időre lehet.Ha nem ragad meg ,akkor úgyis mindegy,hogy mennyire húzod. Ha szar henger ,akkor mindenkép szétmegy járatás után.
Összeragadnak a kuplunglamellák.Vagy be van verődve a kosár vagy meg kell próbálni ATF olajat.Én most Vw DSG olajjal nyomulok és nagyon fincsi a váltó.
sziasztok
még a hideg időkben dugattyúszett lett cserélve a motoromban,azóta 40-50 KM/h-s sebességgel nem pörgetve 400 KM-ment bele.Ma azonban meghúzattam neki mert már nem bírtam ki, és nagyon jól reagált a motor nem volt gond neki felvinni a mutatót 80 fölé, azonban lejátszódott a fejemben hogy lehet hogy nem kellene még,így egyből visszatértem a normál tempóra.80-as tempónál a nagy fordulat árthat a motornak, vagy már nemszabadna neki?
Nekem pont ugyanilyen hideg időben.Én vagy az olaj szarságára gyanakodtam mindig vagy arra h nem melegedett be rendesen.A motort most generáljuk,és a kuplungban kopás nem volt.
Vagy járasd tovább,vagy amit én csináltam mindig,hogy több alkalommal húzd be és engedd ki a kuplungkart egymás után.Ekkor csak ugrik egyet max meg csattan,de nem fullad le :D
Sziasztok. Olyan problémám lenne, hogy beindítom a motort járatom pár percet berakom egyesbe ( behúzott kuplunggal ) és mikor letolom a váltókart lefullad mintha kivágtam volna a kuplungot, miközbe be van húzva...Ez mitől lehet?
(Derbi GPR 50 '07)
Értem, nekem elől most 11-es van. Ez a gyári, és mondták, hogy 14-esre érdemes lecserélni, mert kíméli a fordulatot. Akkor kicsit nagyobbat veszek, és majd akkor ütnek ki belőle ha nagy.
Ez egyszerű,ha elől eddig is 14es volt, a hátsó az nekem 56,de ez nem számít,csak az első.
Ha a láncodból még nem szedtél ki,akkor meg kell számolni a csapok számát a mostani láncodon,elvileg ugyanakkora jó.
Ha eddig mondjuk 13as volt mint nekem az első,akkor passz,hogy hosszabb kell e vagy jó az ugyanolyan hosszú lánc,de mivel ugyanannyiért adják,szerintem vegyél hosszabbat,mi baj lehet?
Viszont a hátsó fogaskereked fogszámát is kell tudnod,az elsőt is (amilyet akarsz) és mond,hogy mikori gyártású Derbihez kell,nekem van rajta egy láncfeszítő görgő is,így hosszabb kell,mintha nem lenne ott a görgő. 420as DID láncból 130,134,14csapos tuti van..azt mondják,hogy a 134csapos tuti jó,de én inkább 140 csaposat rendeltem.
Ezt nem tudom,azt sem tudom mit jelentenek ezek a gyűrűk,valamelyik keni magát,azt tudom,vagy mit csinál. :D
Az a lényeg, h sima kell,elvileg 420as,de ezt a lánckerekek határozzák meg!
Ezt én linkeltem a www.momoto.hu oldalon találod.
Hívd fel őket és megbeszélésre nem csak a "szett"ben lévő paraméterekkel rendelkező cuccot tudják adni.
Pl nekem 13as helyett 14eset adtak és 130csapos did lánc helyett 140 csaposat tök ugyanannyiért,máshol ez kb 2000 - 2000 Ft különbség lett volna.És 2 nap alatt itt volt! http://www.m0moto.hu/lanc-szet...
Linkeltek ide be, még pár héttel ezelőtt egy oldalt, ahol akciós láncszetteket lehet venni. Akciós lehet még? Mert akkor szerintem beruházok egyre, és akkor nem nekem kell bütykölgetnem, hanem majd felrakatom a szervizben.
Nincs mit.De ha laza a láncod akkor állíts a feszességén,mert könnyen baleset is lehet belőle,én már csak tudom!Persze ha emiatt veszti el a szervizelési lehetőséget,ha új,akkor inkább vidd el szervízbe,nem tudom hogy működnek ezek!
Én még egy legelső derbi cikket olvasva figyeltem fel arra,h a gyári lánc gyér minőségű.Derbi teszt volt,mentek velük kitudja mennyit,szétszedték darabokra és a kopásokat nézték...Írták h a láncot dobjad is le ha veszel ilyet...
még a hideg időkben dugattyúszett lett cserélve a motoromban,azóta 40-50 KM/h-s sebességgel nem pörgetve 400 KM-ment bele.Ma azonban meghúzattam neki mert már nem bírtam ki, és nagyon jól reagált a motor nem volt gond neki felvinni a mutatót 80 fölé, azonban lejátszódott a fejemben hogy lehet hogy nem kellene még,így egyből visszatértem a normál tempóra.80-as tempónál a nagy fordulat árthat a motornak, vagy már nemszabadna neki?
Vagy járasd tovább,vagy amit én csináltam mindig,hogy több alkalommal húzd be és engedd ki a kuplungkart egymás után.Ekkor csak ugrik egyet max meg csattan,de nem fullad le :D
(Derbi GPR 50 '07)
Ha a láncodból még nem szedtél ki,akkor meg kell számolni a csapok számát a mostani láncodon,elvileg ugyanakkora jó.
Ha eddig mondjuk 13as volt mint nekem az első,akkor passz,hogy hosszabb kell e vagy jó az ugyanolyan hosszú lánc,de mivel ugyanannyiért adják,szerintem vegyél hosszabbat,mi baj lehet?
Viszont a hátsó fogaskereked fogszámát is kell tudnod,az elsőt is (amilyet akarsz) és mond,hogy mikori gyártású Derbihez kell,nekem van rajta egy láncfeszítő görgő is,így hosszabb kell,mintha nem lenne ott a görgő. 420as DID láncból 130,134,14csapos tuti van..azt mondják,hogy a 134csapos tuti jó,de én inkább 140 csaposat rendeltem.
Az a lényeg, h sima kell,elvileg 420as,de ezt a lánckerekek határozzák meg!
Neked NEM O gyűrűs kell,és NEM X gyűrűs , mert az visszafogja a motorodat!
Hívd fel őket és megbeszélésre nem csak a "szett"ben lévő paraméterekkel rendelkező cuccot tudják adni.
Pl nekem 13as helyett 14eset adtak és 130csapos did lánc helyett 140 csaposat tök ugyanannyiért,máshol ez kb 2000 - 2000 Ft különbség lett volna.És 2 nap alatt itt volt!
http://www.m0moto.hu/lanc-szet...
Itt a cikk: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Derbi_Senda_Xtreme