Igen, bocsi félre írtam. Hátsó lánckerék előtt van egy műanyag dekni, ami védi a láncot, és az első lánckeréknél van egy műanyag burkolat ami megint csak a láncot és a lánckereket védi. Akkor felhívom a szervizt, háta meg tudják mondani, ha nem akkor leszedem a dekniket.
Gondolom hogy lánckereket akartál írni. Legegyszerűbb,hogy a lánckerék burkolatot lecsavarozod és megnézed.A derbiken nincs vázvédő láncvezető gumi vagy műanyag sín?
Egyébként gondolom szervízben majd beállítják,bár otthon is be lehet egy láncot.Én kb 400-500 km-enként tisztítom ,kenem a láncot, meghálálja.
Sziasztok!
Két kérdésem lenne. Az egyik az, hogy a 2013-as Derbi Senda modellben az a tengely amire az első fogaskerék megy, az négyzetes tengely, vagy téglalap alakú? Mert nagyobb fogaskereket keresek, és nem tudom, hogy akkor melyik passzolna a motorra. A másik pedig, hogy nem teljes 700km-t után megnyúlott a gyári láncom úgy, hogyha kisebb gödörbe belemegyek, akkor nekiütődik a váznak és csattog. Ez normális? Vagy valami silány minőségű a lánc ? Köszi válaszotok!
Sziasztok,úgy néz ki,hogy membránt kell cserélnem a motorban.Szerintetek vegyek karbonmembrán lapot és vágjam ki én,avagy ugyanannyiért vegyek előre legyártottat (kivágottat)?
Illetve ha mondjuk nekem 0,4 es vagy,akkor mit befolyásolna ha 0,35öset vagy 0,30-asat tennék a helyére?
Illetve van e különbség a Malossi karbonmembrán közt és a HEBO karbonmembrán közt ha teljesen ugyanolyan méretei vannak?
Köszi!
Az ára nem is foglakoztat csak a viszkozitását nem tudom. Mindegy. Amióta írtam egyszer csinálta de hazajöttem ráhúzott szivatóval. :-). Másnap reggel megint semmi baja nem volt, igaz csak 2-3 km-re van a munkahelyem. Indulás előtt melegítem is,hogy ne hidegen járjak. Amikor csinálta kb. 10-15 tempós km után kezdett fulladni. Amint tudom megnézetem egy szakival. Széles utat!
Egyébként gondolom szervízben majd beállítják,bár otthon is be lehet egy láncot.Én kb 400-500 km-enként tisztítom ,kenem a láncot, meghálálja.
Két kérdésem lenne. Az egyik az, hogy a 2013-as Derbi Senda modellben az a tengely amire az első fogaskerék megy, az négyzetes tengely, vagy téglalap alakú? Mert nagyobb fogaskereket keresek, és nem tudom, hogy akkor melyik passzolna a motorra. A másik pedig, hogy nem teljes 700km-t után megnyúlott a gyári láncom úgy, hogyha kisebb gödörbe belemegyek, akkor nekiütődik a váznak és csattog. Ez normális? Vagy valami silány minőségű a lánc ? Köszi válaszotok!
50ccm-es vasakra továbbra sem kell rendszám. Már ha erre gondoltál
Nem tudja valaki h most mi van a rendszámozással? Mert nem akarok a szezon elején pofára esni ha megbüntetnek miatta
20- sm 7 az enduro
Illetve ha mondjuk nekem 0,4 es vagy,akkor mit befolyásolna ha 0,35öset vagy 0,30-asat tennék a helyére?
Illetve van e különbség a Malossi karbonmembrán közt és a HEBO karbonmembrán közt ha teljesen ugyanolyan méretei vannak?
Köszi!
Érdekelne a felni, írj mailt légyszives.
srac20@vipmail.hu
Ha gyári 14es karbit lecserélem 17,5ösre akkor mennyire kell föltágitani a szívócsonkot?
ha valakit érdekelne valami
de van más alkatrész is
Valakit érdekel sendára metrakit tuning rezó? ( 8000Ft,showa villa 4000Ft)
Van valakinek villanyakas első emelője?
Kellenének a méretei és a szöge.