Az egy Shox kabát, az nem olyan rossz minőség, megéri. Egyébként ha a Shox-tól vennéd, egy ezressel drágább lenne. http://www.shox.hu/term%C3%A9k... De amúgy kíváncsiságból szétnéztem a Bembomotor oldalán, egész jó ár-érték arányú dolgokat árulnak. Pl. az a Roleff cordura hosszúkabát is elég jó minőségű, és 20e alatt kapható...
Hálós dzseki: azt jelenti, hogy több helyen nem folytonosan zár, hanem vannak benne hálós betétek, amik átengedik a menetszelet. Magyarul nyári dzseki. Nem rohadsz bele 40 fokban, viszont pl. egy hidegebb őszi napon vagy esőben szerteszanaszétfagysz.
Ami a védelmet illeti, szerintem nincs olyan, hogy túl sok, még egy ettől profibb kabátra/nadrágra/csizmára stb. sem sajnálnám a pénzt. OK, egy 50-essel kicsi az esélye, hogy 300-zal az autópálya szalagkorlátjába csapódsz, de attól még ugyanúgy a forgalomban közlekedsz, és ugyanúgy át fog jönni pl. a bóbiskoló török kamionsofőr a szembesávba.
Nálunk van 3 motor 50-től 500 köbcentiig, de akármelyikkel indulok el, mindig felveszem az összes védőcuccomat. Legutóbbi balesetemkor kereszteződésben szinte álló helyzetben ütöttek el oldalról, és áthajtottak rajtam: tök mindegy lett volna, hány köbcentis motorral állok ott. És szerintem jó részt a kabát alatt viselt minőségi extra gerincprotektornak köszönhetem, hogy nem bénultam le. Csak az drágább volt, mint az általad linkelt kabát, de úgy érzem, megtérült a befektetés. :) Hülyeségnek tartom, hogy kismotorra nem kell beöltözni.
én 21-ért vettem ilyen Mugen Race kabátot :D
igaz ez 4 évszakos, télen meleg, nyáron meg annyi levegőnyílás van rajta, hogy a menetszél pont lehűti az embert :D
Amit linkeltél az annyit megér :D
én már dobtam tigrisbukfencet motorról járdára...nem jó érzés :D
Hát én ebben a témában nem vagyok nagyon jártas, én is ilyeneket nézegettem. Beruházok egyre majd én is. Kis 50-eshez? :D Ami már hasít 70-80-90-el arra azért nem árt. Inkább a kabát kopjon mint a bőröd :)
Üdv Motoros társaim
Érdeklődnék h szerintetek meg e éri egy ilyen kabátot venni? http://www.grando.hu/nyari-mot...
Vagy van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Mondjuk kiváncsi lennék hogy mit értenek az alatt hogy hálós?
Hálós mint egy protektor ing pl? Bocsi a hülye kérdésért
Remélem itt nem találok leszidó szavakra mert voltak már akik azt mondták hogy egy kis 50 es hez minek akarok protektoros kabátot
Bocsi a kissé hosszúra sikeredett hozzászólásért és előre is köszönöm.
Sziasztok
Nekem egy Derbi gpr 125ös motorhoz kellene váltókar már mindenhol kerestem de nincs nem feltétlen kell rá gyári ha valami más típusé is jó rá az is meg felelne
egyébként ami összeállítottam a tuning cuccokat derbire az kb félmillió ba van az egész cucc! és elvárt lóerő kb 20-23 lót lehet kihozni belőle.
DE ha egy 125-ös suzuki rm-et vennél az még mindig olcsóbb és az meg alapból majdnem a dupláját tudja! honnan tudom mert volt nekem anni egy suzuki rm-em. és az meg alapból 40 ló volt benne és 15 ezret is lazán leforogta. szal.... inkább csak akkor jó költeni derbire ha vki hivatalosan amatőr kupába szeretne indulni pl.. meg ha generálérettévált a moci és csak egy két cuccot rak bele az oké. de így egyszerre.. áh....
Szép. De a gép már megvan, csak pár cserélendőt be akarok rendelni, nem felhúzni, lássuk be annak tényleg nem lenne sok értelme ^^ gondoltam hátha van tapasztalatotok velük.
ühüm.. kiváncsiságbúl összeállítottam egy listát hogy mikell ahhoz hogy lazán kerekezzek vele :D azért ennyiért nem fogom rendelni ennyi erővel inkább 125-ös gépet vennék és jóval az erősebb mint ha szarrá tuningolnám..
Hadd tűzzek közbe egy kérdést: scootplanet.nl (.com az angol) céggel van valakinek tapasztalata? Egyes alkatrészek pofátlan olcsók azért kérdem, ám a térképen nincsenek feltüntetve, ódzkodom eurószázasokat utalni látatlanban.
Emellett EBE motoros derbi gpr-re 13/52-es (4-es) áttét? Vélemény?
A legjobbat nektek
akkor a 100-as sok neki a 50-esnek! itt valami beállítási gond lehet. itt bőven elég a max 80-as fúvi. csak sűbertűvel kell hangolni. és a szivacsot nézz meg. és a karbi mekkora? ha 14-es akkor kb 80-as a max jó, ha nagyobb akkor lehet nagyobb főfúvi de itt hiába tennél nagyo fúvit nem fog jobban menni moci hanem jobban fog benyát enni ami az eredménye lenne hogy lezabálná gatyádat. a haverom 90-es simója 21 es karbival100-as főfúvival ment rendesen kb 115-öt.. de itt sztem a karbit kell hangolni rendesen nem a főfúvival szórakozni.
de ha a 70-esa hengered akkor sztem elég a 100-as csak tű szelepet kell behangolni meg a levegőálítás is. számít. de ha ezek sem segít akkor fúvókamódosítás.
Uram atyám :D Ne érts félre :) Lehet enyémbe is kéne nagyobb, sőt... Most 75-ös van, így eszik ha húzom neki olyan 5, 5-5öt. 14-es phva karbival. Félek a ténytől,hogy ha nagyobbat pakolok bele, akkor többet fog enni. Ma raktam rá egy Hebo alsórezós kipufogót, erősebb lett tőle azért , alacsony fordulaton is tudok menni bárhol a városban. Közepes fordulaton lomha, de viszont 7ezer fordulat után megindul mint a málhásló :D Tudnátok adni valami tippet,hogy mekkora főfúvókával kezdjem a kalibrálást?
Köszi kipróbálom. akkor akár mehet vissza is a 115ös fuvi? azzal egy fokkal jobb volt mint a 100assal még igy is. bár én még a 100at is nagynak tartom, bár a motor megy elég szépen.de robiba pl elég volt a 90is
hát a kéznél van wd40- azzal islehet befújni de ne olyan sokat de se keveset amikor befújtad akkor szivacsot párszor gyűrössze hogy mindenhol egyenletes legyen a olajozottsága. és akkor lám jó lesz. De a túlsok azért nem jó mert akkor beköpi a gyertyát vagy füstölögni fog a kipu. de egyidő után nem lesz annyira olajos. :)
Hálós dzseki: azt jelenti, hogy több helyen nem folytonosan zár, hanem vannak benne hálós betétek, amik átengedik a menetszelet. Magyarul nyári dzseki. Nem rohadsz bele 40 fokban, viszont pl. egy hidegebb őszi napon vagy esőben szerteszanaszétfagysz.
Ami a védelmet illeti, szerintem nincs olyan, hogy túl sok, még egy ettől profibb kabátra/nadrágra/csizmára stb. sem sajnálnám a pénzt. OK, egy 50-essel kicsi az esélye, hogy 300-zal az autópálya szalagkorlátjába csapódsz, de attól még ugyanúgy a forgalomban közlekedsz, és ugyanúgy át fog jönni pl. a bóbiskoló török kamionsofőr a szembesávba.
Nálunk van 3 motor 50-től 500 köbcentiig, de akármelyikkel indulok el, mindig felveszem az összes védőcuccomat. Legutóbbi balesetemkor kereszteződésben szinte álló helyzetben ütöttek el oldalról, és áthajtottak rajtam: tök mindegy lett volna, hány köbcentis motorral állok ott. És szerintem jó részt a kabát alatt viselt minőségi extra gerincprotektornak köszönhetem, hogy nem bénultam le. Csak az drágább volt, mint az általad linkelt kabát, de úgy érzem, megtérült a befektetés. :) Hülyeségnek tartom, hogy kismotorra nem kell beöltözni.