normál indexxel és normál feszültségszabályozós indexrelével mentek persze normálisan. csak ugye most vettem ledes indexeket meg relét is és ezzel nem akar menni
NIncs mit,enyémen is 70es henger volt.
Persze ha megteheted ez a jó döntés,de én tuti,hogy 3. alkalommal már nem fogok 100at költeni vatta új hengerre dugóra főtengőre,mert 3 szezonból 3ban állt a motor,akkor inkább felgyújtom. :D
Arra gondoltam még,hogy nem e van neked a tankod alján sok kosz,és amikor szívná kifelé (lefelé) a naftát,akkor a szűrőhöz megy a sok kosz és nem engedi le a lét.
Illetve,bár ennek sztem kicsi az esélye,mivel a 2 technológia nem ugyanolyan.Egyszer a simsonom tanksapkájánál engedett a benya,vettem rá direkt oda tervezett gyári tanksapka tömítést,és amikor odakentem neki állandóan lefulladt,vákum keletkezett a tankba és nem engedte le a benzint,ezen nagyon elcsodálkoztam!De azért egy próbát megér,hogy álltóhelyben megzümmögteted az udvaron tanksapka nélkül.
És eddig villogtak az indexek,meg a visszajelzők?
Nekem olyan hóbelebanc volt amikor elhoztam a motort,csak jobbra indexelt,balra nem,jobbra is akkor amikor balra indexeltem :D
Nekem össze vissza volt minden kötve (saruk) . :D
Sziasztok!
Vettem a mociba ledes indexeket, majd vettem most bele ledes indexrelét, és az a gondom vele, hogy nem szakít meg, nem villog csak világít. A normális indexvisszajelzőm nem villog, nem is világít, csak ha ledeset rakok bele. Az is csak akkor világít ha jobbra indexelek, ha balra, akkor nem.
Na mind1, hogy lehetne megoldani,hogy megszakítson?
Nekem van egy elvileg jó főtengelyem,ha gondolod szakember haverommal megmérettetem..és megboltolhatjuk..
Be állt a motorom olyan szinten,hogy a tűgörgőm elszabadult,és alapjáraton leállt a motor.Elvileg a főtengőnek baja nincs,mert a dugónál lévő tűgörgő szabadult el.De midőn 100.000 Huf-ért vettem az alkatrészeket,ezért biztos ami biztos alapon főtengőt is kicseréltem.Ha gondolod elviszem motorszerelő ismerősömhöz és ő kiméri,hogy esetleg nincs e picit is meghajolva.És ha nincs,akkor boltolható a dolog.
Helló,ebben nem tudok segíteni neked,csupán azt tudom ajánlani,hogy a leges legjobb olajjal itassa mindenki a vasparipát,hiába drága,hiába nem egy ezres motor,kell neki a minőség!Én nagyon gyanakszom,hogy a "gyengébb minőségű" olajtól állt már 2. alkalommal totálisan be a blokkom.
Persze jó lesz csak léci ne felejtsd el . Az én sendám sem fog most pár hétig gurulni mert be állt a dugó benne és kiderült h főtengőt és dugót v hengert kell cserélni :S
Azt pontosan nem tudom, de ha nem sürgős, kb egy hónapon belül fojtáskivétel lesz a motoromon, akkor meg tudom mondani. De nem hinném, hogy ott is lenne.
Egyet konkrétan tudok. Az a leömlőn van, ahogy kijön a cső a hengerből. Nekem ott egy ellapított végű cső van, ami hibás gázáramlást produkál, ezáltal erőtlen lesz a motor. De ha kicsit visszább lapozol, a képet meg is fogod találni róla. És a lánckerék is kisebb mint amit hétköznapi használatra ajánlanak. Azt mondták nekem a gyári 11-es helyett 14-et tegyek előre, a hátsót hagyjam úgy. De ezt a szervizben nekem megcsinálják.
Házilag már valaki próbált meg "sport"légszűrőt csinálni? :) Sajna nem engedhetem most meg magamnak, hogy 6-8ezres légszűrőt vegyek, és arra gondoltam, hogy csinálok egyet légszűrőszivacsból.
A tapasztalat Derbiknél, hogy ha fojtatlan a hengered vagy is ott veszed észre, hogy meglódul és kilő mint egy rakéta bizonyos fordulat után akkor a gyári előírtnál vagy is Sendánál 8-as azt egyel nagyobbra ki szokták cserélni, de nem feltétlen kötelező. GPR-nél 9-es a gyári és ott 10-re szokták cserélni. Az enyém is 10-es viszont 70-es henger van rajta.
A méréseknél neki gyári szűrő, nekem tuning szűrő volt rajta. Most kicseréltem én is gyárira végre de még nem mértem le, mert a km spirálom a múlthéten elszakadt és hétvégére lett kész. Közben volt egy tankolásom.
befolyásolja! mert hogy a hőérték a fordulat szám alapján határoznak meg és a kompresszió is. csak gyártó által előírt gyertyát rakj be!
Ha túl magas hőértékűnél akkor nem ég el minden benzin és hidegen beköpi. Viszont ha ellenkezőleg túl alacsony hőértékűnél meg túlmelegedhet a motor és a gyertya elcsöppenhet a dugóra és ami dugattyú kilyukadásához vezet... és akkor onnan egy havi vagy két havi zsebpénz rámegy a generálra....
És mondjuk érdekesség képen, ha nagyobb hőértékű gyertyát teszek bele, akkor attól a motoron mi változik? A motor élettartamát gondolom nem befolyásolja.
itt azért neki sokat eszik mert a sűbertű fent van nagyon és a levegő állítója is el van állítva. és neked meg pont be van hangolva. bár így van. De sokat számít is a hogy milyen légszűrő van rajta...
Persze ha megteheted ez a jó döntés,de én tuti,hogy 3. alkalommal már nem fogok 100at költeni vatta új hengerre dugóra főtengőre,mert 3 szezonból 3ban állt a motor,akkor inkább felgyújtom. :D
Illetve,bár ennek sztem kicsi az esélye,mivel a 2 technológia nem ugyanolyan.Egyszer a simsonom tanksapkájánál engedett a benya,vettem rá direkt oda tervezett gyári tanksapka tömítést,és amikor odakentem neki állandóan lefulladt,vákum keletkezett a tankba és nem engedte le a benzint,ezen nagyon elcsodálkoztam!De azért egy próbát megér,hogy álltóhelyben megzümmögteted az udvaron tanksapka nélkül.
Nekem olyan hóbelebanc volt amikor elhoztam a motort,csak jobbra indexelt,balra nem,jobbra is akkor amikor balra indexeltem :D
Nekem össze vissza volt minden kötve (saruk) . :D
Vettem a mociba ledes indexeket, majd vettem most bele ledes indexrelét, és az a gondom vele, hogy nem szakít meg, nem villog csak világít. A normális indexvisszajelzőm nem villog, nem is világít, csak ha ledeset rakok bele. Az is csak akkor világít ha jobbra indexelek, ha balra, akkor nem.
Na mind1, hogy lehetne megoldani,hogy megszakítson?
Be állt a motorom olyan szinten,hogy a tűgörgőm elszabadult,és alapjáraton leállt a motor.Elvileg a főtengőnek baja nincs,mert a dugónál lévő tűgörgő szabadult el.De midőn 100.000 Huf-ért vettem az alkatrészeket,ezért biztos ami biztos alapon főtengőt is kicseréltem.Ha gondolod elviszem motorszerelő ismerősömhöz és ő kiméri,hogy esetleg nincs e picit is meghajolva.És ha nincs,akkor boltolható a dolog.
A tapasztalat Derbiknél, hogy ha fojtatlan a hengered vagy is ott veszed észre, hogy meglódul és kilő mint egy rakéta bizonyos fordulat után akkor a gyári előírtnál vagy is Sendánál 8-as azt egyel nagyobbra ki szokták cserélni, de nem feltétlen kötelező. GPR-nél 9-es a gyári és ott 10-re szokták cserélni. Az enyém is 10-es viszont 70-es henger van rajta.
komplett rendszer? kép van?
Ha túl magas hőértékűnél akkor nem ég el minden benzin és hidegen beköpi. Viszont ha ellenkezőleg túl alacsony hőértékűnél meg túlmelegedhet a motor és a gyertya elcsöppenhet a dugóra és ami dugattyú kilyukadásához vezet... és akkor onnan egy havi vagy két havi zsebpénz rámegy a generálra....