Nekem mondjuk 70ccm,de én kerekezni szeretek,csak problémás a 13/53-al.2.ban kapom ki kerékre,de itt ez úgy fest,hogy ha Xnél picik kisebb a fordulat,akkor hamar leteszi,ha meg Xnél picit nagyobb ,akkor hátra akar dobni.1esbe lehetetlen kerekezni,mert egyből hátravágna.Most reménykedem,hogy annyival legyen gyengébb,hogy 1esbe jól lehessen kerázni és megtanulom majd felváltogatni.
Jut eszembe:Derbire valahogy lehet bukógombát szerezni/csinálni?Illetve ha nem csőtengelyem van a kerekeknél,akkor oda nem is lehet gombát tenni?Tudja ezt valaki?
Akkor a hibától függetlenül a termosztátod sem biztos, hogy jó,már ha van benne,de ha alul forró minden felül meg hideg, akkor sztem van és nem nyit a termosz,azt nézd meg,nehogy besüljön a blokkod.Engem lebeszéltek arról,hogy vegyek bele,mert az enyémben nincs.
Köszi,megnézem! A hiba továbbra is fent áll :( de még azt a furcsaságot vettük észre,hogy a henger tűz forró a ki és bemeneti víz cső is de fent a tartályban a víz hideg ha hidegen bőgeted semmi gond de ahogy melegszik akkor dadog,bárhogy állítom a súbertűt mindegy neki,mindig indul de nem pörög fel rendesen csak dadog
Meg tudod nezni milyen idos lehet... vannak arulkodo jelek :) feknyergen nezd meg a hatuljan milyen szam van.(enyemen 03,vagyis 2003as) Elvileg a vazszam 10. Szama is megmutatja milyen idos a gep, de ebben nem vagyok biztos. Amugy meg a subertu allito csavar az az alapjarati.
14/53as lánckerekem volt rajta és ugyan olyant is vettem bele. A láncom az 420as DID, de hogy most ez O gyűrűs vagy nem azt meg nem mondom neked :) sajnos nem tudom mi a kettő között a különbség
derbi gpr 50 hez mito kasznishoz kellene idom kuplungkar, meg iylen aproságok akinek van alkatrésze vagy tud oylat akinek lehet az kérem segitsen :( elöre is köszönöm e-mailt ijatok légyszi:)
Gondolkozzatok reálisan srácok!Gondolom sokatoknak állt télen a motor,a pára lecsapódik a benzinben,karbi alján megül a víz,emiatt én azt csinálnám,hogy gyertyát cakk pakk ki.Ad szikrát?Nem ad szikrát?Ha ad is lehet,h vennék egy újat.(Sokszor jártam úgy,hogy adott kint,de bent/avagy amikor üzem meleg lett már nem adott.Szóval vennék egy új ,belevaló gyertyát.Ha nem jó ,akkor karbit kipucolni.De nem szabad mindjárt elállítgatni,főleg ha nem is tudjátok mit hogy,ezzel anno én egy nyarat szopattam magamat.
A membrán viszont sokat mozog,ha az nem zár/nyit rendesen,akkor tud ilyen meglepetéseket okozni!Kiszeded,elmosogatod benzinben,fény felé fordítod,átlátsz e rajta?Nem kéne!Ott a membránnál a gumiharang ha kirepedezik falsot tud szívni.
Illetve ami engem egyszer nagyon beszopatott! :
A karbiba 2 benzincső megy,az egyik ugye egy vákum cső,na nekem ez kirepedt,ugye semmi nem folyt,mert csak vákum van benne,alig vettem észre.Alapjáraton,kis gázon jól működött,de nagy gázon leállt a motor!
Bocs a kisregényért!De remélem tudtam valamit segíteni!
Tudsz innen rendelni egy darab lánckereket is,nem kell okvetlen szettet rendelni,annyi csak ,hogy midőn van 1500Ft postaköltség,érdemes rendelni még valamit ami esetleg kelhet a későbbi időkbe,pl olaj.
Milyen áttételed volt?Milyen lesz?És milyen lánc?Mert én fostam,hogy rövid lenne a 130 csapos és a 420as alap (nem O gyűrűs,nem X gyűrűs) láncot rendeltem 140 csaposban.Kivágtam már a régiből vagy 10 centit és a láncfeszítőmet is leszedtem,szóval igencsak nincs viszonyítási alapom. :) 13/53 volt és most 14/53 lesz.
Milyen idős a gép? Gyertyakábel gyertyapipa is okozhat problémát.
Karbi beállítást először is tekerd be teljesen alapjárat és levegő csavart. Ha betekerted, két teljes fordulat vissza mindkettőt és elvileg itt már van alapjárat. Innentől a levegő fél fordulat ki és hozzáállítani az alapjáratit. Aztán megint levegő ki pl egy negyed fordulat és alapjárattal korrigálni. Ha már nem változik az alapjárat levegőkitekerésre akkor már elvileg jó. Kicsit időigényes de megoldható. Ja és persze ezt üzem meleg állapotban. Ha hidegen csinálod semmit sem ér. A dadogás még tud ha leesett a légszűrő a karbiról. Gondolom nem a gyári légszűrő van a 80-as henger miatt rajta.
Ugyanilyen problémával küzdök én is!Azt a tippet kaptam hogy égessem ki a kipufogót mert lehet,hogy nem tud kipufogni mert sok a koksz a kipuban,ha nem a kipu akkor valószínű hogy gyujtás.Ezt nekem szerelő mondta.a karbimra ő is azt mondja hogy jól van beállítva.kimértem a tekercseket,van hozzá egy szervizkönyvem,de az más adatokat ír... kértem,hogy valaki mérje ki a tekercseket a régi sendán és ossza meg az eredményeket de sajnos még nem kaptam választ...
sajnos nem az én gépem,de az biztos,hogy a srác mindent eltekergetett rajta amit lehetett és akkor hozta,hogy nézzek már rá,de dunsztom sincs mi lehet a baja milyen fúvokák mennek bele? vagy leirhatnád a helyes beállítást mit,hogy tekerjek és hova :D
Jut eszembe:Derbire valahogy lehet bukógombát szerezni/csinálni?Illetve ha nem csőtengelyem van a kerekeknél,akkor oda nem is lehet gombát tenni?Tudja ezt valaki?
" Kukoda Attilánál érdeklődj, neki minden van és baráti áron.
Tel.: 06-30/490-6559 "
A membrán viszont sokat mozog,ha az nem zár/nyit rendesen,akkor tud ilyen meglepetéseket okozni!Kiszeded,elmosogatod benzinben,fény felé fordítod,átlátsz e rajta?Nem kéne!Ott a membránnál a gumiharang ha kirepedezik falsot tud szívni.
Illetve ami engem egyszer nagyon beszopatott! :
A karbiba 2 benzincső megy,az egyik ugye egy vákum cső,na nekem ez kirepedt,ugye semmi nem folyt,mert csak vákum van benne,alig vettem észre.Alapjáraton,kis gázon jól működött,de nagy gázon leállt a motor!
Bocs a kisregényért!De remélem tudtam valamit segíteni!
szacsomotor@freemail.hu
Milyen idős a gép? Gyertyakábel gyertyapipa is okozhat problémát.
Karbi beállítást először is tekerd be teljesen alapjárat és levegő csavart. Ha betekerted, két teljes fordulat vissza mindkettőt és elvileg itt már van alapjárat. Innentől a levegő fél fordulat ki és hozzáállítani az alapjáratit. Aztán megint levegő ki pl egy negyed fordulat és alapjárattal korrigálni. Ha már nem változik az alapjárat levegőkitekerésre akkor már elvileg jó. Kicsit időigényes de megoldható. Ja és persze ezt üzem meleg állapotban. Ha hidegen csinálod semmit sem ér. A dadogás még tud ha leesett a légszűrő a karbiról. Gondolom nem a gyári légszűrő van a 80-as henger miatt rajta.
Jó szórakozást.
Széles utat.