Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hááát beolajozom majd, köszi a tippet , de gyári szűrő van rajta, bár nem épp volt olajos.
légszűrőfoljtás kel rá! azaz sok levegőt kap! és emiatt hiába rakod rá nagyobb fúvit inkább a légszűrőn nem direktszűrő kell hanem szivacsos és azt be kell olajozni és akkor pont jó lesz!
igaz hogy nincs benne DE viszont lehet bele perselyt csinálni! kis eszterga munka meg sok pénz :)
Azt a mindenit... Neten nézegelődtem, rábukkantam egy oldalra, ahol hengereket javítanak fel nicasilozással. Hát micsoda összegek vannak. Értem én miért ilyen drágák a jobb motorok ... http://www.gerecsemotor.hu/hir...
kiegészíteném annyival, hogy alapjárat szépen van, jól is indul a motor. csak magasabb fordulaton elfogy a nafta . a nagyobb115ös fuvókával is hasonló volt a helyzet, de ott ha ráhuztam a szivatót ment. csak ugye az elég gazdaságtalan :D szóval keresgélhetek a membránnál ,vagy van jobb ötletetek?
Sziasztok, rosszul záró membrán , milyen hibákat okozhat?
mert próbálgatom beállítani a karbit, 115ös főfuvi volt benne. 16os* kicsit nagynak tartottam bele a 115öst ezért lett belerakva egy 100as főfuvi. Most keveset kap, ha szivatót felhuzom, és ugy megyek akkor már sok. Arra gondoltam talán nem zár rendesen a membrán és ezért lehet rossz. Ötletek?(115össel sem volt jó, az volt benne mikor vettem.)
Ugy vagyok vele ha veszek akkor újat veszek :) Most össze szedtem erre a pénz, meg rendeltem még egy Mhr szívomembránt. Blokkjához még nem akarok nyúlni, erre a szezonra még így marad és majd ha télen összejön a pénzem rá akkor megcsinálom 80-as ra. Az még húzos lessz mindenből újat venni :) sokan mondják is hogy hülye vagyok hogy ennyit költök 50- es re :) De nem tudják milyen ez :)
Újonnan, vagy használtan?
De elviekben nincs persely a nicasilos hengerben nem?

Meg sokba lenne ez az egész és a végeredmény sem garantált de érdekesen hangzik. Egyszerűbb lenne akkor 50 vas hengert venni és azt megfúratni nem?
a hengerszettre annyit tudnék mondani hogy miért nem kisérletezel egy mezei 50-es hengerből áthüvelyezni 80-asra vasperselyesre?
és az legalább tartósabb lesz... és többször fúrható lesz...
én is csinálnék ilyet mcsak pénzem nincs meg ne találok leharcolt 50-es hengert....
oké köszi :) mondjuk megrendeltem a cuccost csütörtök-péntekre itt van, remélem nem bánom meg :)
Figyi. nekem holnap lesz meg a Hebo sport kipufogóm.. phva 14-es karbi 75-ös főfúvóka. Ha felrakok mindent,akkor majd mondom a fúvóka méretet meg mindent, és mennyit dobott a teljesítményén
Sziasztok?

Gilera GSM mocihoz (EBS050 blokkos 2001 évj.) tudnátok ajánlani megbízható és jó árú hengerszettet és hajtókart általános használatra? Airsal-t próbáltam, de nem bírta sokáig, talán egy szezont normál használat mellett. köszi.

üdv.
M10*1-es eladó légtelenítője lenne valakinek?
Eladó alkatrészek: -Tank,sapkával
-AM6-os blokk a képeken látható állapotban,akár bontva is
-Kipufogó
-Derbi hátsó kerék felni 2.5X18-as
-Rieju SM első kerék
-Denso önindító
-Gilera, AM6 külön olajzó
Ár meg eggyezés szerint.E-mailon is és telefonon is elérhető vagyok. E-mail: andris9903@citromail.hu
Csere is érdekel. GSM 50 gyújtás deknit KERESEK! Kérésre küldök képet még.
huhh fogalmam sincs :S Dellorto phva 14 es karbi van rajta, abba fogalmam sincs mekkora a gyári fuvoka.
Szia, mekkora a főfuvókád? (de amugy valószinűleg kellesz nagyobb)
És hogy megérie...hát ha van annyi felesleges pénzed és nem sajnálod akkor igen,de én használtat vennék.
Üdv. Kellene egy kis segítség, Van egy 2006 os Derbi Senda Drd-m és most nagyon gondolkodom hogy veszek re egy LeoVince V6 kipufogot.Szerintetek meg érné? Ha igen akkor a karbit csak behangoljam vagy fúvokát cseréljek? Karbim az Dellorto Phva 14.
Fojtás benne van, majd 1000km-után veszik ki. Dombokat kerülöm, kisebb emelkedőkön megyek néha át. De különösebben nem fogja vissza a motort. Mostanában 30-35 között hajtom, és jól gyorsul ha kövérebb gázt adok.
Lényeg hogy ne az összes csík virítson
Legjobb ha 40-45-el mész kerülve a dombokat,tolóüzemet.Ha benne van a folytás,akkor meg úgyse tudod széthajtani.
Értem, de most vagy én vagyok nagyon tudatlan, vagy tényleg nincs fordulatszám mérő a motoron, digitális a műszerfal és a sebességet írja, a fordulatot pedig egy felfelé szélesedő sávban, vízszintes csíkok jelzik, hogy mennyire pörög, ezt gondolom tudjátok. De akkor egy csík hány fordulat lehet? Vagy hogy van akkor ez? Bocsi, ha hülyeséget kérdezek!
Sziasztok!

Keresek valami rezot 2007-es sm50-hez (olyan kellene amire felmegy egy leo vince v6 dob)
az bőven elég a 45 max menni nyugodtan :)
Derbi Tuning Cuccok 2005ig. Eladó!
Athena 70 cc 1 gyűrűs dugóval (800km van benne) frissen hónolva 30 ezer
Dellorto PHBG21 BD nem volt még motoron vadi új 20 ezer.
Eladó Derbi Senda 50 SM 2003as kevés kilóméterrel jó menet teljesítményel Ár: 197.000 ft Érdeklődni 30/ 426-0132 vagy bekecs2@gmail.com