Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Fojtáskivételkor a motorban gyertyát is cserélnek?
Ha kisebb akkor nem pörög ki rendesen.
A sógoromé pl 70-es henger, 14 karbi 75 fúvóka és eszik neki 4-4,5L-t.
Az enyém 70-es henger 17,5 karbi 120 fúvoka és a fogyasztás 3-3,5L.
Attol függ, hogy húzom neki.
15ezer-be van egy metrakit kipufogóm nagyot nyom a teljesítményen 8k-tól dolgozik :D
Sziasztok, AM6 blokkba olajat kell cseréljek. Pont van itthon Agip Rotra HY SAE 80W-90 .... jó lehet ez bele? API GL-4es
Köszönöm a választ. A váltóba milyen olajat ajánlanál? Ez a 4 sebességes fenix. Ha a váltóból a forgattyúsházba szivárog az olaj az okozhat ilyet?
Karbit már kipucoltam múlt 7végén ma délelőtt újra levettem és kipucoltam újra mindent,délután rámegyek a villanyára átnézek mindent...
sziasztok, Keresek derbi senda xtreme-re hátsó lámpát ! foglalat és búra is kellene.Akinek van írjon.
de azért a 120-as nem sok egy kicsit neki? mert a cross 125 -ösökben szoktak lenni ennyi! ezabálná a gyatyádat a benzint.
ennél kettős hiba lehet... egyik a dugulás a másik zárlat...
mert mivel hidegen jó és melegen meg kevesel.
éss így a világításnál meg rosszav akkor valószínű a valamelyik kapcsolónál zárlatos lett valszeg. és azt képes bbezavarni a gyújtásba. előrször a karbit pucold ki a fúvókákat. és ismét próba. aztán a világítást ellenőrizni.
A karbi eltérés nem tudom számít -e,de ha igen,akkor is ellentétes eltérés elég nagy a főfúvókáink között.Szerintem ott a jelnél okés lesz,esetleg kicsit feljebb(hogy adjon még egy picit neki).
Köszi,Király vagy!
2003-as derbi sendára keresek hengert 70ccm-ig. Derbi blokkosra.
derbi gpr 50 replica. a probléma áló hejzetben gázhuzásra is jelentkezik (erös vibráció) igy került hozzám. De amugy vadul megy.
Hidegen kipörög melegen nem.Gyertya új,a csatlakozások jók.Világítással még rosszabb,sokszor elkezd tüsszögni ha ráhúzom a szivatót még rosszabb,ötlete valakinek?
Nekem az első kerék rázott. Kicentírozták és már nem ráz olyan nagyon mint azelött..
Ja Replika.
Esetleg a guimi milyen idős? Nem kemény már nagyon? Milyen motorrol is van szó?
Szia!

Szivesen!
Nekem 70-es DR hengerrel egy 17.5-ös PHVA karbi 120-as főfúvókával.
Szia. két lehetöség adodott. A blokk felfogatásban nem jó a szilent, vagy a balansz tengely. De nemtudom. 120kmh nál már csendes.
Sziasztok! Valaki ha tudna segíteni azt megköszönném. 2008-as derbihez keresek új hengerfejtömítést! HOL A LEGOLCSÓBB?
Zsotty köszönöm szépen!

Gyárilag a 21es karbiban hányas főfúvóka van?Nekem 80akárhanyas van benne,de 102 volt azt hiszem,amikor megettem a motort.Neked milyen karbid van és hányas fúvókád? Köszönöm!
Szia

Önindítód van?
Szia Roy!

A különolajozó szivattyúnál van amit a bowden mozgat. azon van egy nyilacska. A szivattyún is van egy nyilacska. Na ezt a kettőt kell egymással szembe állítani és elvileg ez gyári beállítás. Lehet tényleg sok olajat kap a tied. Viszont nekem pont ellenkezőleg keveset adott a gyári állítás. Én magasabbra kb 3-4mm-el odébb állítottam. Viszont jó így is az üzemanyag elégetése mert a kipu vége kormos és nem olajos. Esetleg 9-es gyertyát belerakni érdemes. Nagyobb a hőértéke. Én a GPR-be 10-t raktam bele pl.
http://totalbike.hu/magazin/2013/04/19/eleszd_ujra_a_motorodat/
Nekem olyan problémám van srácok,amiben tanácstalan vagyok,hogy anno amikor újjáépítettem a motorblokkot nagyon hülye voltam,ugyanis sok pénzben volt ez nekem és félve attól hogy beáll hülye fejemmel a különolajzón állítottam,hogy kapjon több olajat.Jó hülye voltam,inkább tettem volna én a benzinbe...Mert az összes kabátom olajpöttyös a kipufogótól.De most ugyanígy újjá lesz építve és nagyon nem szeretném ha nem kapna elég olajat,viszont 3 kabátom már tropa.
Tud e valaki valami tanácsot adni,hogy van -e valami alapbeállítása a különolajzónak?Mert az oké hogy mondjuk visszább tekerem,leveszem a karbiról az olajcsövet,odahúzom neki és jön az olaj,de mi van ha kevés neki az az olaj ami jön?De ugye ez nagyban függ a főfúvókától is :(
Hello,elvileg ha a vákumcsöved elrepedt,akkor lehorkol ha nagyon odarántod neki,amint lefogy a benzinszint az úszóházból,mert ugye nem tud lejutni idejében.(Viszont ha meg alacsony volt a szint,akkor nekem felpörgött,mint az Istencsapása.
A karburátort kitisztítottad ,de hogy?Csak kimostad,vagy kiszedted a fúvókákat (mindet) és átnéztél rajtuk,hogy átlátsz -e?
Ha a szívatót rárakod és jó,akkor valami miatt nem kap elég naftát!
Avagy,az is megeshet,hogy a gyertyád be tudja gyújtani a "kevesebb" kraftot,viszont van,hogy amikor adja rendesen a mennyiséget,akkor azt már nem tudja begyújtani a szikra.Ilyenkor egy gyertyacsere is megoldás lehet!