Ha kisebb akkor nem pörög ki rendesen.
A sógoromé pl 70-es henger, 14 karbi 75 fúvóka és eszik neki 4-4,5L-t.
Az enyém 70-es henger 17,5 karbi 120 fúvoka és a fogyasztás 3-3,5L.
Attol függ, hogy húzom neki.
ennél kettős hiba lehet... egyik a dugulás a másik zárlat...
mert mivel hidegen jó és melegen meg kevesel.
éss így a világításnál meg rosszav akkor valószínű a valamelyik kapcsolónál zárlatos lett valszeg. és azt képes bbezavarni a gyújtásba. előrször a karbit pucold ki a fúvókákat. és ismét próba. aztán a világítást ellenőrizni.
A karbi eltérés nem tudom számít -e,de ha igen,akkor is ellentétes eltérés elég nagy a főfúvókáink között.Szerintem ott a jelnél okés lesz,esetleg kicsit feljebb(hogy adjon még egy picit neki).
Köszi,Király vagy!
Hidegen kipörög melegen nem.Gyertya új,a csatlakozások jók.Világítással még rosszabb,sokszor elkezd tüsszögni ha ráhúzom a szivatót még rosszabb,ötlete valakinek?
Gyárilag a 21es karbiban hányas főfúvóka van?Nekem 80akárhanyas van benne,de 102 volt azt hiszem,amikor megettem a motort.Neked milyen karbid van és hányas fúvókád? Köszönöm!
A különolajozó szivattyúnál van amit a bowden mozgat. azon van egy nyilacska. A szivattyún is van egy nyilacska. Na ezt a kettőt kell egymással szembe állítani és elvileg ez gyári beállítás. Lehet tényleg sok olajat kap a tied. Viszont nekem pont ellenkezőleg keveset adott a gyári állítás. Én magasabbra kb 3-4mm-el odébb állítottam. Viszont jó így is az üzemanyag elégetése mert a kipu vége kormos és nem olajos. Esetleg 9-es gyertyát belerakni érdemes. Nagyobb a hőértéke. Én a GPR-be 10-t raktam bele pl.
Nekem olyan problémám van srácok,amiben tanácstalan vagyok,hogy anno amikor újjáépítettem a motorblokkot nagyon hülye voltam,ugyanis sok pénzben volt ez nekem és félve attól hogy beáll hülye fejemmel a különolajzón állítottam,hogy kapjon több olajat.Jó hülye voltam,inkább tettem volna én a benzinbe...Mert az összes kabátom olajpöttyös a kipufogótól.De most ugyanígy újjá lesz építve és nagyon nem szeretném ha nem kapna elég olajat,viszont 3 kabátom már tropa.
Tud e valaki valami tanácsot adni,hogy van -e valami alapbeállítása a különolajzónak?Mert az oké hogy mondjuk visszább tekerem,leveszem a karbiról az olajcsövet,odahúzom neki és jön az olaj,de mi van ha kevés neki az az olaj ami jön?De ugye ez nagyban függ a főfúvókától is :(
Hello,elvileg ha a vákumcsöved elrepedt,akkor lehorkol ha nagyon odarántod neki,amint lefogy a benzinszint az úszóházból,mert ugye nem tud lejutni idejében.(Viszont ha meg alacsony volt a szint,akkor nekem felpörgött,mint az Istencsapása.
A karburátort kitisztítottad ,de hogy?Csak kimostad,vagy kiszedted a fúvókákat (mindet) és átnéztél rajtuk,hogy átlátsz -e?
Ha a szívatót rárakod és jó,akkor valami miatt nem kap elég naftát!
Avagy,az is megeshet,hogy a gyertyád be tudja gyújtani a "kevesebb" kraftot,viszont van,hogy amikor adja rendesen a mennyiséget,akkor azt már nem tudja begyújtani a szikra.Ilyenkor egy gyertyacsere is megoldás lehet!
Fojtáskivételkor a motorban gyertyát is cserélnek?