Nem, kiegészítőkből (felnicsík, matrica, csomagtartó, kézvédő, tankbőr, plexi, bólogatós kutya stb.) szerintem annyit raksz fel, amennyit akarsz. Azokra értelemszerűen a garancia sem érvényes. Max. az általuk okozott károkért nem vállalnak felelősséget (pl. ha a matrica alatt lejön a festék).
Amúgy végre összeraktam a saját Derbimet, a km meghajtó a 15 és 17 közé megy (a távtartó és a nagy lapos alátét közé). Fura, mert legelőször is így raktam, de akkor valamiért szorult. Na mindegy, most már tuti, hogy ez a jó sorrend, szépen jár a kerék, és végre megint minden működik.
Ja, és hogy mennyire megbízható a Derbi blokk: 9 hónap állás után simán beindult, na nem első rúgásra, de azóta is szépen jár, ma is azzal jöttem dolgozni. Semmi karbantartást nem végeztem, se karbipucolás, semmi, még a benzint/olajat sem engedtem le. De többet nem leszek ilyen hanyag.
Én a nagyobb motoromat vettem újonnan (Kawasaki, és 100% saját pénzből, ha valakit ez zavarna), ott elég szigorú volt a garanciafeltétel, és szerintem ez minden gyártónál így van. Kb. a motormosás volt az egyetlen karbantartás, amit otthon elvégezhettem. :) Mert ugye ha pl. már olajat cserélsz, akkor nem tudják mit raktál bele, és ráfoghatják, hogy attól ment tönkre, ha baj van. Szóval amíg él a garancia, addig minden kis aprósággal a márkaszervízbe kell rohangálni. Gratulálok a motorhoz!
szervíz csinálja meg mert ő tudja csinálni a szervízköny vezetést.... azaz igazolással ha még garis a motor amíg hozzá ne nyúlj. csak menj járj vele és tankolj ennyi amint lejár a gari akkor azt csinálsz vele amit akarsz. de viszont ha gariban ha 1000 km megtétele után a fojtásokat akarok kiszedni akkor a szerelő csinálja meg mert akkor így is maradhat még gari!
Úgy érdekesség képpen fogalmazódott meg bennem a kérdés, a garancia mennyi kitérőt enged? Mármint úgy értve, hogy olajcserét magam is elvégezhetek otthon nem ? Vagy inkább szervíz csinálja?
Amúgy megoldottam magamtól a gyújtás problémát, szóval ha valakinek egyszer gondja támad és ne adj' Isten kulcs nélkül akar motorozgatni akkor tudok segíteni hogy melyik vezetéket hogyan kösse össze.
De persze ahogy te is írtad, ez nekem sem így volt, hogy kinyőgtem, és már másnap mentünk is érte. Sajnos a mai világban több év kemény megtakarítással lehet valamire jutni, ha sikerül megtakarítani valamennyicske összeget. Én is nagyon sokat vártam rá. És nekem másik motorom nem lesz, nincs miből. Ez marad örökös járgánynak. Ha megvigyázom elkísér végig az utamon.
Igen, tény és való, de már nagyon régóta gyűjtögettem rá, és besegítettek a szülők, és így sikerült. Ha nem lett volna akciós, nem hinném, hogy most ilyen motorom lenne. De ez engem el fog kísérni felnőtt koromon túl, mert meg szeretném vigyázni. Ugyan úgy mint fateromnak a simson. Gyerekkora óra megvan neki, még mindig működik.
csak tudod kurvára irigyellek mert az apukád kemény pénzért vette meg neked. és te meg szinte semmit nem dolgoztál meg érte érted?
egyébként 700ezerért inkább vehettem volnaegy 125.ös ktm-et ami évekóta szeretnék egyet de sose lesz meg mert nincs sose ennyi keretem... és a mocid nem fog menni 100-at tutira. csak max 70-et mert 50-es és fojtott gyárilag.
a törvényelőírás miatt..
hallod? van nekem egy 99-es derbi enduró pár sorral lejjeb megtalálod a hirdetést. és nem tudom hogy lehet e csere? mert régóta sm-et szerettem volna....
Rendben, köszönöm a tájékoztatásod. Beszélgettem a szerelővel, aki a szalonban kiadta a motort, mondta, hogy minden indulás előtt, hagyjam kicsit járni, hogy bemelegedjen, és hogy ne nagyon hajtsam. Azt mondta, hogy a rajtam fog múlni, hogy bejáratás után mennyit fog majd menni a vas. Nem sietek sehova, szépen szeretném bejáratni, ezért 35-nél nem is mentem gyorsabban. Kicsit lassú, de megéri megvárni, hogy egy erőteljes motor legyen belőle.
Ja, és hogy mennyire megbízható a Derbi blokk: 9 hónap állás után simán beindult, na nem első rúgásra, de azóta is szépen jár, ma is azzal jöttem dolgozni. Semmi karbantartást nem végeztem, se karbipucolás, semmi, még a benzint/olajat sem engedtem le. De többet nem leszek ilyen hanyag.
egyébként 700ezerért inkább vehettem volnaegy 125.ös ktm-et ami évekóta szeretnék egyet de sose lesz meg mert nincs sose ennyi keretem... és a mocid nem fog menni 100-at tutira. csak max 70-et mert 50-es és fojtott gyárilag.
a törvényelőírás miatt..
Athena 70 cc 1 gyűrűs dugóval (800km van benne) frissen hónolva 40e
Malossi MHR TEAM Kipufogó Leo Vince V6 Tompítóval 43 e
Malossi 26os Karburátor szívó csonkkal 18e