Nagyon köszi de ez sem az igazi. Itt a meghajtó egyből jön a csapágy után, pont az a közdarab meg az alátét nincs az Apriliánál, aminek a Derbin nem tudom biztosan a helyét.
Első tengely összeszereléséhez kérnék egy kis segítséget, itt biztos sokan raktak már össze/szedtek szét ilyet. Elfelejtettem milyen sorrendben vannak az alkatrészek , és nem találtam róla se fényképet, se robbantott ábrát (illetve robbantottból csak olyan van, amin nincs rajta, hova jönne a km meghajtó, meg a villaszárak).
Szóval jelenleg ez a sorrend, szemből nézve, balról jobbra:
tengelyvég - villaszár - km csiga - nagy alátét - hosszú távtartó - csapágy - kerékagy - csapágy - rövid távtartó - villaszár - kis alátét - anya
A jobb oldalában szinte biztos vagyok, mert csak így illeszkedik a féktárcsa a fékpofák közé szorulás nélkül, de a bal oldalát nem sikerült jól összelegóznom, legalábbis most a távtartó az alátéten keresztül olyan szinten nyomja a km meghajtót, hogy az nem tud forogni, plusz a tengely sem megy át teljesen.
Egy fénykép is sokat segítene, köszönöm előre is! Ja, 98-as Senda R-ről van szó.
Ha azt szeretnéd, hogy lassabban/kisebbet rugózzon vissza a csúszószár, érdemes sűrűbb (nagyobb W számú) villaolajat kipróbálni. Én még nem kísérleteztem ilyennel, nem tudom milyen lenne az ideális...
A dugattyú mérése megtörtént digitális tolómérő mérésével de különböző helyeken különböző méreteket kaptunk.Az lesz hogy veszek bele egy dugattyú szettet mert a mostani már nem a legtökéletesebb.Viszont akkor milyen legyen a dugattyú mérete?Azonos a mostanival?
így nem lehet tudni pontossan meghatározni ha csak előbb le kell venni a hengerfejet és akkor a hengert kell lemérni! és az alapján tudod meg hogy milyen méretű gyűrű kell bele. DE digitális sublerrel kell mérni! (tolómérő)
Nekem is koppan ha ugratok,az enyém Showa és talán hosszabb a rugóút is mint a Marzocchiba vagy hogy kell írni.
Az első kerekednél a féktárcsa középen van a 2 betéthez képest? Bár nem tudom lehet e másképp vagy van e jelentősége. :)
Ha ez elsőteló felül is koppan az normális?Tehát amikor pl-:ugrato után levegőbe amikor kinyomja magát vagy ha nagyobb lendületnél kijön teljes hosszra akkor koppan.
Helló!
A hátsófékemben nincs nyomás nemfog egyel talán de ha kijebb csavarom a levegőzőcsavart a féknyergen ott nyomja az olajat mit lehet vele csinálni?Még annyi hogy ugyan azon a féknyergen csak a bal oldali fékpofa kopik a jobb az szinte uj a bal pedig 20-30%os.Fékolajcsere előtt még fogott a fék.Valaki tud rá orvosságot?
És igy? bár ez aprilia de sztem nem sok eltérés lehet
Meghajtó nélkül már simán össze tudnám rakni... :)
talán ebből kitudod bogarászni ami neked kell
Van egy Jó állapotú Paoli hátsó telóm ha valakit érdekel jelezze
Üdv
Szóval jelenleg ez a sorrend, szemből nézve, balról jobbra:
tengelyvég - villaszár - km csiga - nagy alátét - hosszú távtartó - csapágy - kerékagy - csapágy - rövid távtartó - villaszár - kis alátét - anya
A jobb oldalában szinte biztos vagyok, mert csak így illeszkedik a féktárcsa a fékpofák közé szorulás nélkül, de a bal oldalát nem sikerült jól összelegóznom, legalábbis most a távtartó az alátéten keresztül olyan szinten nyomja a km meghajtót, hogy az nem tud forogni, plusz a tengely sem megy át teljesen.
Egy fénykép is sokat segítene, köszönöm előre is! Ja, 98-as Senda R-ről van szó.
Derbi drd pro (2008-ös) motoromra hol tudnék csomagtartót venni?
Az első kerekednél a féktárcsa középen van a 2 betéthez képest? Bár nem tudom lehet e másképp vagy van e jelentősége. :)
A hátsófékemben nincs nyomás nemfog egyel talán de ha kijebb csavarom a levegőzőcsavart a féknyergen ott nyomja az olajat mit lehet vele csinálni?Még annyi hogy ugyan azon a féknyergen csak a bal oldali fékpofa kopik a jobb az szinte uj a bal pedig 20-30%os.Fékolajcsere előtt még fogott a fék.Valaki tud rá orvosságot?
ez uj vázas régi blokkos és a hűtő is újfajta azért nem volt jó a régi hőgomba
resone-@freemail.hu
MotorosRoy am. vicces, de elsőre egy tök más valami külföldi ha jól emlékszek futár oldalt hozott be :D de most tényleg azt amit akartál is mutatni :D