derbi senda r sm kerék jok jo gumikkal régi vázashoz 30000ft
uj lánckerékkel 34000
és derbi sendát bontok még sok minden van
barna derbi blokk uj csapágyak ujszerü erösitett főtengely kifogástalan állapotban 35000-henger nincs egyéb után lehet érdeklödni
a motor full gyári. cask a főfúvi asszem 60-as sztem majd szerzek bele 75-öst pontjó lesz ennek. és nagyobb karbit szerenék majd rá mert a 14-es elég picike a 16-17-est is kéne szerezni akkor már oké lesz.
Az enyémben 90-es volt benne. A gáz végén volt egy kis lehörgése annál fúvókánál.
Biztos 102-es fúvóka volt. Lehet azt már tágították és nem akkora volt ami rá volt írva.
Ám a túl nagy főfúvóka se túl jó,nekem 7 litert evett bejáratósan a motor 100 on,mondom mi a geciiii?Jah és ment 60al 70el.....szétkaptuk,asszem 102es főfúvóka volt benne,lecseréltük 80akárhanyasra és megy 105öt és eszik 3,5 litert 100 on :)
A nagy forgatásra induláson lehet segíteni, hogy az első fogaskereket kicseréled kisebbre. Igaz lassabb de erősebb és már könnyebben indul meg és nem kell agyon hajtani induláskor. A 8000-nél többet nem forgó motor lehet a főfúvóka nagysága amitől úgy érzed letilt pedig csak a benya nem tud annyi menni amennyi kellene a további pörgetésre. Nekem a 70-es hengeremmel volt ez a fura érzés, mint ha letiltana, de nagyobb fúvóka rengeteget dobott rajta. Illetve még a légszűrő ha gyári akkor OK. Ha tuning akkor a fúvoka csere még biztosabb.
ÉPP EZAZ,HOGY 5,5 ÖS SEHOL NINCS AZ ORSZÁGBAN :S De midőn már most költöttem rá 100 at és még legalább 60-80 at rá kell költsek,hogy jó legyen,így úgy döntöttem,hogy nem rakom össze csak olyannal ami belevaló!Szimering szettet kell vennem,de azt is honnan? :D
Halihó halihó!
Valaki okosabb ember mondja már meg nekem,hogy (talán EBS-050-es blokkba) honnan lehet ilyen szimmeringet szerezni?
20x35x7/5,5 ---ezt a főtengely baloldalához kell tenni.A jobb oldali tök ugyanilyen ,csak belső fal is 7 mm magas,nem 5,5.De nekem olyan kell aminek a belső fala 5,5 mm magas.
Help me pls! 2000/2001es gyártmányú a szerelmem!
Thanks!
nem egyszerűbb lenne ha beraksz egy 125-ös vizes blokkot és ennyi? mondjuk honda poweres blokk vagy aprilia blokk 125-öset és szépen lecsiszolod 125-öst és menni fog mint adög!
Újdonsült tulajdonosa lettem egy tényleg szép, jó állapotú, egy-tulajos Sm50 extreme-nek (2007). Valakinek lenne hozzá esetleg eladó komplett tuning szettje (70-80ccm henger, karbi, esetleg kipu. lehet használt is)? Csere alapként tudnék adni egy Malaguti Yesterday(2000) robogót (nem szalon állapot, de szépen megy, új gumi stb.)
És az lehetséges hogy a rossz minőségű benzin miatt van?Castrol actevo 2t olajat használok.Azért gondoltam a benzinre mert ez egyik pillanatról a másikra történt egyszer csak elkezdte aztán elhagyta utána meg csak dadogott.
de a dolgokról annyira nem vagyok hülye :) a karbi patyolat tiszta, a tank is. akkor a gyújtás jó. azért gondoltam a kompresszióra.... és zárt garázsba tárolok. azaz még 1 hét után is elsőre beindul!hidegen meg melegen is pöccröff. és olyan 6 ezernél tódul meg a motor. csak mindig kell kiforgatni hogy tóduljon meg azzal nincs gond mert tudom ilyen a 2T- de a magas fordulatszám tartománnyal azért nem tetszik nekem mert bizonyos pont után visszavesz... mert van egy másik motorom egy "szarrátuningolt ktm puch 4 gangosom az meg"nincs tiltás benne mert mexás és pörögni tud mint az állat és 50-es és 5 felömlős képes menni 85-öt alattam mert könnyű az egész.
Meg volt nekem anno régen suzuki rm 125 és 83-as évj. békebeli crossom ami malossi hengerrel volt és rotorgyújtással pörgött 15ezret alattam
és alapból 40 lovat leprodukált.
és a derbinek meg lekéne forognia legalább 12 ezret gyárilaf nem? mert nekem kb csak 8 ezernél áll meg... mindegyik sebességben terhelés alatt, szal valahol gyenge....elektronikában van vmi tiltás. mert ha üresben van akkor valamennyire kiforogja rendesen. de gyanakszok a kuplungra is...
de holnap lehet hogy gyors állapot mérést csinálok ...és akkor észrevételeket leírom itten.
Távol áll tőlem,hogy bárkit bántsak szavakkal vagy tettekkel!
Nem tudom,nekem ilyen volt,mintha tiltana,de 50esekbe nincs tiltás :) Tűgörgő gatya lett,de tud ilyeneket csinálni a nem megfelelő üzemanyagszint és szar gyertya is,illetve a gyújtás is,de utóbbi az enyémnél még sosem jelentkezett!Mindenesetre kérjél valakitől egy kompressziómérő órát,nézd meg a gyertyát,levegőszűrőt,üzemanyagrendszert,az is lehet hogy genny van a tankba....illetve télen a karbiban ugye víz szokott lenni a páralecsapódás miatt!
Sziasztok!
Kicsit tanácstalan vagyok a motor beállításával kapcsolatban (gondolok itt a benzin levegő arányra). A motor egyáltalán nem megy jól,van az a pont ahonnan el kellene kezdeni neki húzni mint az állat(régebben ilyen volt!),onnan egyszerűen nem pörög tovább csak dadog.A hiba lehet-e a rossz benzin levegő arány?A gyertyakép szerintetek mire utal?
ja oké akkor benézted a smileykat? így már vágom..
amúgy az lesz hogy megnézem a blokkot. Bár a poén hogy semmi csörgés se zörgés.
megy mint a doxa első rúgásra indul be...
ezért kérdeztem a tiltásos módot...
mert az a érzésem hogy kisé lemehetett a kompresszó benne talán gyűrű csere megoldana.
képzeld én se keresek annyit. sőt 3 éve! és mondd csak másnapos vagy és nyűg van mi? vagy csak a fránya téli depresszió van mi? nálam a téli depi va rendesen....
Amúgy csak tapsolás smileyt tettem,ettől még nincs problémám.Hanem tudom szerint nincs smkp ami "tiltana" nekem is ilyen tiltás hangot adott a gép...tűgörgőm szétment,ha döglődik ne erőltesd! Kapd szét inkább! De előbb gyertyát cserélj illetve a karbit nézd meg.
Nem keresek 10x annyit,mint jelenleg!
Nincs barátnőm!
Még nem jó a motorom!
Hideg van!
Fáradt vagyok!
Drágább lesz a cigi és a benzin is!
Soroljam még?Köszi,hogy érdeklődsz!
uj lánckerékkel 34000
és derbi sendát bontok még sok minden van
barna derbi blokk uj csapágyak ujszerü erösitett főtengely kifogástalan állapotban 35000-henger nincs egyéb után lehet érdeklödni
Biztos 102-es fúvóka volt. Lehet azt már tágították és nem akkora volt ami rá volt írva.
Valaki okosabb ember mondja már meg nekem,hogy (talán EBS-050-es blokkba) honnan lehet ilyen szimmeringet szerezni?
20x35x7/5,5 ---ezt a főtengely baloldalához kell tenni.A jobb oldali tök ugyanilyen ,csak belső fal is 7 mm magas,nem 5,5.De nekem olyan kell aminek a belső fala 5,5 mm magas.
Help me pls! 2000/2001es gyártmányú a szerelmem!
Thanks!
Újdonsült tulajdonosa lettem egy tényleg szép, jó állapotú, egy-tulajos Sm50 extreme-nek (2007). Valakinek lenne hozzá esetleg eladó komplett tuning szettje (70-80ccm henger, karbi, esetleg kipu. lehet használt is)? Csere alapként tudnék adni egy Malaguti Yesterday(2000) robogót (nem szalon állapot, de szépen megy, új gumi stb.)
de dugulás lehet a főfúvókában is
mitszóltok ehhez létezik 50-es póweres is :)
Meg volt nekem anno régen suzuki rm 125 és 83-as évj. békebeli crossom ami malossi hengerrel volt és rotorgyújtással pörgött 15ezret alattam
és alapból 40 lovat leprodukált.
és a derbinek meg lekéne forognia legalább 12 ezret gyárilaf nem? mert nekem kb csak 8 ezernél áll meg... mindegyik sebességben terhelés alatt, szal valahol gyenge....elektronikában van vmi tiltás. mert ha üresben van akkor valamennyire kiforogja rendesen. de gyanakszok a kuplungra is...
de holnap lehet hogy gyors állapot mérést csinálok ...és akkor észrevételeket leírom itten.
egyébként száraznak kell lenni és ilyen színűnek kell lennie.
Nem tudom,nekem ilyen volt,mintha tiltana,de 50esekbe nincs tiltás :) Tűgörgő gatya lett,de tud ilyeneket csinálni a nem megfelelő üzemanyagszint és szar gyertya is,illetve a gyújtás is,de utóbbi az enyémnél még sosem jelentkezett!Mindenesetre kérjél valakitől egy kompressziómérő órát,nézd meg a gyertyát,levegőszűrőt,üzemanyagrendszert,az is lehet hogy genny van a tankba....illetve télen a karbiban ugye víz szokott lenni a páralecsapódás miatt!
Kicsit tanácstalan vagyok a motor beállításával kapcsolatban (gondolok itt a benzin levegő arányra). A motor egyáltalán nem megy jól,van az a pont ahonnan el kellene kezdeni neki húzni mint az állat(régebben ilyen volt!),onnan egyszerűen nem pörög tovább csak dadog.A hiba lehet-e a rossz benzin levegő arány?A gyertyakép szerintetek mire utal?
amúgy az lesz hogy megnézem a blokkot. Bár a poén hogy semmi csörgés se zörgés.
megy mint a doxa első rúgásra indul be...
ezért kérdeztem a tiltásos módot...
mert az a érzésem hogy kisé lemehetett a kompresszó benne talán gyűrű csere megoldana.
Nincs barátnőm!
Még nem jó a motorom!
Hideg van!
Fáradt vagyok!
Drágább lesz a cigi és a benzin is!
Soroljam még?Köszi,hogy érdeklődsz!