Kipróbáltam, nem jó, a km meghajtó annyira be van szorítva, hogy nem forog, plusz a tengely sem megy át teljesen. Most nem volt időm legózni, de hétvégén akkor kipróbálom az összes variációt. Talán a 15-17 lesz a megoldás, mert úgy a legkisebb a távolság a villaszár és a kerékagy közt, tehát akkor elvileg nem kéne szorulnia a meghajtónak.
Jahm, a Derbi saját blokkokat fejleszt és gyárt, nem a Minarelli AM szériát építi be, nagyon nem is kompatibilisek. Az AM6-tal talán, egy-két alkatrész.
Szép estét mindenkinek !
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szerintetek ha elküldöm a hengerem egy hengerekkel foglalkozó céghez ahol meg hónólják és meg csinálnak mindent vele és ugy kapom vissza h dugó gyűrű minden cserélve van 25 ezerért azt megéri üzletelni ?
Előre is köszi a válaszokat
A dugattyút ne fogd meg fogóval! Ha már levetted a nyerget akkor bontsd ketté és kompreszorral ki tudod nyomatni a dugattyút,a fékdugattyút inkább polírozni kellene vagy ha csiszolod akkor nagyon finom papírral!(1000-1500).
Nekem is hasonló volt nekem a hátsó dugattyú ragadt be ugye van benne 2 ilyen arany szerű színű "pogácsa" fogóval nagyon nehezen kiszedtük meg lett csiszolva csiszolópapírral és jó lett. A légtelenítéssel én is mindig szívok. Sok sikert :)
a beragadt fékdugattyúkat mivel szedjem ki vagy valahogy kinyomatni,megfogni nemtudom semmivel mert igen bent van max kinyomatni levegővel vagy fa*z tudja tököm teli van má vele
Igen, köszi, ezt én is megtaláltam, meg más is ezt linkelte be, de erről még nem világos, hogy hova jön a meghajtó. Lehet én vagyok vak, de nem találom. Ugyanezen az oldalon van egy "Speedometer" nevű robbantott ábra is, de ott sincs rajta a meghajtó helye a tengelyen. Az biztos, hogy a féktárcsával ellentétes oldalra; de a 4-es csapágy és 15-ös távtartó közé, vagy a 15-17 közé, esetleg 17 és villaszár közé? (Számok az általad linkelt ábra alapján.) Érted mi a problémám? Már kipróbáltam pár kombót, de vagy a kerék nem forog rendesen, vagy a meghajtó nem akar működni.
Esetleg tudsz küldeni egy képet a Sendádról, ahol látszanak a fent említett darabok? Vagy már eladtad a tiédet?
aza legegyszerűbb lenne ha beviszed a hengert a boltba és akkor rápróbálnak neked pár db-ot és akkor pont a tökéleteset fogod kapni!
mert hiába méregeted. ha nem vagy ebben igazán jártas. de ha dugócserés ilyenkor érdemes vinni hengert hónoltatni nem fúrni! és utána akkor dugót veszel bele.
A derbi sendába milyen blokk van ? ( ilyenre gondolok mint pl a AM3-4-5-6)
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szerintetek ha elküldöm a hengerem egy hengerekkel foglalkozó céghez ahol meg hónólják és meg csinálnak mindent vele és ugy kapom vissza h dugó gyűrű minden cserélve van 25 ezerért azt megéri üzletelni ?
Előre is köszi a válaszokat
üdv Áron
Esetleg tudsz küldeni egy képet a Sendádról, ahol látszanak a fent említett darabok? Vagy már eladtad a tiédet?
ez meg 2000-es http://www.oemparts.eu/oem5.as...
egyébként ezen az oldalon megtalálod a 2001-est is
kb ilyennek kell lennie ez alapján nézz meg.
mert hiába méregeted. ha nem vagy ebben igazán jártas. de ha dugócserés ilyenkor érdemes vinni hengert hónoltatni nem fúrni! és utána akkor dugót veszel bele.