Hallod isten vagy, hogy ez nekem hogy nem jutott eszembe?! Reggel első dolgom volt, pontosabban harmadik, mert először meg kellett szerelnem a trafóm kapcsolóját hogy tudjak hegeszteni egy 25cm-es fúrószárat :D Nekiestem 12-essel és és nagyon jól sikerült, tiszta jó lett a hangja : Köszi szépen!
Az enyémeket kétkomponensű ragasztóval ragasztották
A forrasztással rosz tapasztalatom van és azért nem is akarom alkalmazni. Viszont a kétkomponensűből van rugalmas ragasztó és az ahogy elnézem a sajátomat bevált. Olyat keresek ami nagy kiszerelésben van illetve saját magamnak kell bekeverni. Egy tubussal nem sokat tudok megragasztani.
a idomokat én forrasztópákával szoktam kijavítani úgy kell hogymint ha hegesztenél olyan legyen a varrat, aztán csiszolás glettelés festés így erőseb lesz mert ha csakpillanatragaszttóval ragasztasz azzal nem ér semmit! inkább kétkomponensű ragasztóval kell ragasztani amolyan két tubusos kivitel az a legjobbak... szal hajrá.
Én még csak most ismerkedem a felújítás lehetőségeivel. A hétvégén ha minden összejön kezdem a fényezési okításomat. Jó lenne egyenlőre műanyag idomokat rendbe rakni, ragasztani, csiszolni, alapozni, és festeni. Az én motoromat a fényezésen kívül én csináltam meg. Most van egy kék gyári GPR-em amin már csak az idomokat kell rendbe rakni és mehet is eladásra. Viszont aki megveszi nem fog panaszkodni rá.
jaja. de amúgy ha megnézed a galériámat.... hogy milyen vasaim vannak lehet hogy eldobod az agyad.. mert én amolyan veterán mániákus vagyok és supermoto rajongó vagyok...
Utána gondolva, tényleg lehet hogy a membrán lesz a problémája az alapjráratnak, mert ha nem záródik rendesen akkor alapjráratnál túl sok benzint kapna. Milyen membránt kellene belerakni? (legfontosabb hogy olcso legyen mert a motort nem akarom megtartani)
Nekem is elküldenéd azt a robbantott diagrammos gyári szervízkönyvet? Nekem csak olyan van, amiben főleg fényképek vannak, és a hatsebességes Derbi típusokról egy összefoglaló. Ezért kicsit hiányos néhol (pl. a Showa, Paioli, Marzocchi villák közti különbségek sincsenek tárgyalva, ha jól emlékszem).
nekem ez meg nem rég szereztem (kb 2-3 hete).
és a tervem a következő vele hogy mivel nagy ktm rajongó vagyok, és sendát kicsit átalakítom ktm-esre dizájnosabbra. a festések már félig kész vannak fekete lesz minden. és narancsa matricákkal tarkítva.
villámkérdés hogy a rieju sm kerék szett (alufelnis) egybe passzol e a 98-as derbibe? nem kell e vmit módosítani a tengelynél a méret miatt? estleg a tárcsafék miatt?
egyébként ami első képen van az a gyári fojtott széria.
De létezik gyárilag fojtatlan 6 lapkás membrán is! ami nekem ez van benne :) és nagyon jól pörög vele is a motor. csak kéne nagyobb karbi mert ami van rajta azt kicsinek találom 14-es rotyogó... és kéne 17-es olcsón...
membránházban nézd meg, hogy záródnak-e a lapok rendesen...fogd meg tarts fény felé és nézz bele, ha ilyesmit tapasztalsz akkor a lapokat cseréld...én egy Malossi VL6-ot raktam bele...sokkal jobban veszi vele a lapot :D
igen de a 3 csövet hagyd. csak a lemezbe fúrjad a közepébe.
a 3 ccsőnek a között középen
de először egy 5-6-os fúróval utána akkor lehet neki esni 8assal akkor ismét 10-essel és ennyi mert akkor szép furat lesz.
ha akarog hogy mélyebb legyen akkor a kipu bemenetnél(csatlakozási nyílásnál) középen fúrj ki 12 es fúróval belül. és teljesen át kell fúrni ha tudod.
és akkor mélyebb lesz
mert nekem annor a robeszomon is csináltam olyat és sportosabb hangja lett és nem repedtfazékhangja lesz hanem jellegzete.
s
Hallod isten vagy, hogy ez nekem hogy nem jutott eszembe?! Reggel első dolgom volt, pontosabban harmadik, mert először meg kellett szerelnem a trafóm kapcsolóját hogy tudjak hegeszteni egy 25cm-es fúrószárat :D Nekiestem 12-essel és és nagyon jól sikerült, tiszta jó lett a hangja : Köszi szépen!
A forrasztással rosz tapasztalatom van és azért nem is akarom alkalmazni. Viszont a kétkomponensűből van rugalmas ragasztó és az ahogy elnézem a sajátomat bevált. Olyat keresek ami nagy kiszerelésben van illetve saját magamnak kell bekeverni. Egy tubussal nem sokat tudok megragasztani.
amúgy eladó akit érdekelne :D
ezért kapott egy jó kis Malossit :D
Ahogy olvasgatom a másik fórumot ott az idomok ragasztásáról, javításáról szól?
Én raktam a felújításról is személy szerint.
Köazi! Cím az adatlapomon!
és a tervem a következő vele hogy mivel nagy ktm rajongó vagyok, és sendát kicsit átalakítom ktm-esre dizájnosabbra. a festések már félig kész vannak fekete lesz minden. és narancsa matricákkal tarkítva.
De létezik gyárilag fojtatlan 6 lapkás membrán is! ami nekem ez van benne :) és nagyon jól pörög vele is a motor. csak kéne nagyobb karbi mert ami van rajta azt kicsinek találom 14-es rotyogó... és kéne 17-es olcsón...
a 3 ccsőnek a között középen
de először egy 5-6-os fúróval utána akkor lehet neki esni 8assal akkor ismét 10-essel és ennyi mert akkor szép furat lesz.
de nekem a rezóm teljesen üres és nem katalizátoros.
és akkor mélyebb lesz
mert nekem annor a robeszomon is csináltam olyat és sportosabb hangja lett és nem repedtfazékhangja lesz hanem jellegzete.
s