Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt mondjátok meg nekem hogy hogyan lehetne a Senda gyári kipufogó hangját kicsit mélyebbre varázsolni?

Tudom, cseréljem le 4 üteműre, ezt sajna nem tudom megoldani, szóval esetleg van rá mód h mélyebb hangja legyen?
Így nézne ki annyi h kicsit koszos [:
Megy a méééél :)
egy pillanat
majdnem eltaláltam :) egyébként azért kicsit többet tettem mert így is úgyis kikopik hamar belőle az olaj. vagyis kicsit keményebbet akartam:) és most jó úgy:)
esetleg kép?
speedrabbitkukacfreemailponthu-ra küldd a pdf-et és nagyon megköszönöm )
Metrakit kipufogórendszerem eladó akit érdekelne írjon vagy hívjon fel : 06204829117
normál vezetésű ebs vagy db050 re tökéletes
ár : 16000ft
Sorry elnéztem, 2,85 és 2,7 dl 10W lesz a jó adat :D Az előző amit írtam a GPR-re vonatkozik :D
Szia! A szervízkönyv száranként 1,75 dl SAE 7,5W olajat ír. Ha adsz egy e-mail címet elküldöm szívesen a gyári PDF-et, a motor minden részéről van robbantott diagram és szerelési-karbantartási útmutató.
nna szóval ma összeraktam a telót
és jó lett. csak nem tom pontossan hány deci olaj kell bele a mind két telóba? bár én érzésre állítottam be az olajat. bár a jobboldalt ami nincs rúgó abba 3 deci, a másik ban is kb annyi kicsit kevesebbet tettem bele.
köszönöm! bár időközben elmentem a dömsödi katona gabi futóműveshez aki csinálja a katona féle bilsteni telókat is meg felújítja és elvittem ésmondta hogy no para ez ilyen és jóállapot még. és mivel csak elég szimeringeket benne cserélni meg olajat szal most vettem bele szimeringeket és 10W-s repsol olajat bele :) és délután rakom öössze a telót:)
Hegesztést nem tudom, gondolom az is OK, de az egyik oldali rugó az biztos rendben van, gyárilag így van, az egyik szárban csak olaj van, csak csillapítást végez, a másik szár rugózik is. A Showa telós modellek esetében legalábbis tuti így van. A szervíkönyvben is benne van (bár ott talán csak a Marzocchi telóról van kép), ha kell elküldöm e-mail-ben, amúgy itt egy robbantott ábrás link:

http://www.oemmotorparts.com/o...
Még mindig senki nem tud segíteni?
hello
érdeklődni szeretnék engem csak hangtompító érdekelne az megoldható
címem palencsarjani@freemail.hu
köszike előre is
segítsetek sürgős!
hogy a derbimben a fordított showa teló van és majdnem fullra szedtem szét. és érdekességet találtam hogy csak a baloldalon van rúgó a jobb oldalon meg nincs és a belső telószárnak a felső cső alátjétje lehegesztett "gyárilag" miért van ez?
kérem tudna küldeni vagy linkelni erről egy robbantott rajzt?
várom a választ mihamarabb üdv mindenkinek!
tömítés is jó, fuvokák is tiszták, meg nem onnan folyik hanem ahol a levegőt szívja a karbi a nagy lyukon:D ott nyomja ki a a már benzinnel kevert levegőt.
karbi úszóház tömítése jó? vagyis kend ki kis pasztával
és a fúvókákat meg vékony rézkábellel pucold ki vagy kompresszorral fújdki
A karbival már majdnem mindent kipróbáltam, teljesen betekert levegőcsavartól a teljesen kitekertig, kb 4 fordulatnál plusz telejsen betekert alapjáratnival kapok egy 10-12 mp s alapjáratot majd gondol egyet és leáll, majd leszedtem a légszűrő csatlakozot h légszűrő nélkül mit csinál, ez a mutatvány meg kétszerezte az alapjáratom hossztá de igyis 20 mp után leáll. viszont néztem és nagyon sok benzint pöfög ki a légszűrő irányába, oda teszem a kezemet és elekzd csöpögni róla annyi megy ki a rossz irányba, lehet hogy akkor nem is akarbit kéne nézni hanem a membránt? olyan van benne aminek csak az egyik oldalán vannak lapok.
Hogy állítottad a karbit be?
Beállításkor tökig beteker a két csavar (alapjárati és a levegő).
Aztán két teljes fordulat vissza és kell lenni alapjáratnak. Lehet már össze vissza van állítva. Ha meg van akkor a levegőn egy kicsit ki, mondjuk egy fél fordulat és akkor feljebb megy az alapjárat ekkor az alapjáratit hozzáigazítani hogy kb. normális legyen az alapjáratod. Ezt addig lehet csinálni amíg azt nem veszed észre, hogy hiába tekered már a levegő csavarját a fordulatod nem változik. De mindég csak finoman adagold a levegőt és hozzáállít az alapjárat.
jaaa, rosszul olvastam amit írtál:), a suber nem lötyög. viszont segíthene e ha 38 helyett 32 es alapjáratit raknék bele mert ma még elmehetek kicserélni a boltba
tudna valaki segíteni hogy a régebbi sendához hol tudok kapni matricaszettet? gyárias legyen de nem a újabbik típusúra gondolko mert én neten sok helyen kerestem és nem találtam.
a tű nem lényeges, csak a sűber aza hengeres rész a lényeg mert ha lötyög akkor ingadozhat az alapjárat. egy tipp. pl a rúgóját próbáld meg kicsit meghúzni aztán visszatenni hátha jobb lesz. azaz hogy jobb lesze e?
A subertű nincs a toppon mert lötyög mármint tud jobbra balra mozogni, membrán jó összekötő gumi is, gázbowdennek sincs baja. tehát a tű az ami lötyög és most hogy nézem hegyénél kopottas. tehát érdemes lenne e suber, és tű csere is?
de nem hinném hogy a fűtés művelne két dolog van csak a sűber nem a tű nem e lötyög? akkor a gázbowden nincs e elszálkásodva? azaz jól csúszik a bowden? akkor a membránoknál a csavarjai megvannak e húzva akkor még a karbi összekötő gumi nem e lyukas?