még egy kérdés hogy a fordított showa teleszkópoknál hol kell beönteni az olajat? felül vagy alul vagy hogy? mert a felül lekaptam a műanyag kupakot és csak inbuszcsavar kocka alakbn láttam mást nem.
Lehet igazad van, de tapasztalatom szerint a Sendán nem latt több a fogyasztásom fúvóka csere után sem. A mostani GPR 70 henger 17.5 karbi 120 fúvóka és max 3.5 fogyaszt. Igaz vas henger és nem vagyok vele megelégedve. Már egyszer satura beszorult és nem rég megint el kezdett szorulni de nem volt ideje teljesen mert megáltem. Most újrafúrattam és több olajat adtam neki. Remélem nem lesz megint gondja. Ha igen akkor egy Airsal 70 nikaszilos egy gyűrűs hengert kap.
értem
egyébként azért írtam a 17-es karbit mert ha 14-essel akkor itt "több" benzint kajálhatja be mint a 17-est és így több levegőt kapja másik hogy természetesen nem elég a végsebeség mert a lánkeréktől függ is, de itt lényegesebben jobban fog gyorsulni mint a 14-essel ez tapasztalat egy másik motoron!
pl nekem van egy ktm cometem puch 4 gangos blokkal ami gyárilag 5 felömlőshenger meg 50-es volt és azon gyárilag 14-es karbi volt akkor csak 60-at tudott. és lecseréltem 18-as karbira és kapot polini rezót. és rögtön 85-öt mentem mezei 50-es levegős hengerrel! a haverom másik motorjából mérte be!
Véleményem szerint is fölösleges 50-es gyári motorhoz akkora karburátor, bízom benne hogy a fúvóka csere megoldja a gondom, anno a ladámban is sokat szórakoztam fúvókázással és sikerült is eltalálni vele a tűrhető teljesítmény és fogyasztás közti egyensúlyt.
Vegyen inkább 10000-t használt karbit mint egy 600ft-os fúvókát. Jobban nem fog menni akkor sem. Nekem a 70-n van 17.5 karbi. 110 a vége 90 az utazó és a fogyasztás 3-3.5l. A régi Sendán volt 14-s karbi 90-es fúvókával fojtatlan hengerrel. Szerinted mért írtam a fúvókát. Nem bántásként írtam de nem kell rögtön pénztárcába nyúlni ha van más megoldás.
A tiedhez hozzászólva ha 50-es rabasa felirattal akkor nikaszilos a henger. Fojtott vagy fojtatlan azt az előző beillesztett henger képen látod a külömbség. fojtatlannal kb 90km/h a végsebessége, de ez a fogaskerékáttételtől is nagyon függ.
hali mindenkinek, nem rég lettem egy derbi senda enduro szinte gyári csak a festése nem tulajdona ami a évjárata 1998-99-esnek tehető ki bár nem sokat ismerek régi típusról.
A kérdésem hogy a hengeren vizes henger és gyári rabasa felirat van tud valaki erről a tulajdonságról hogy pl vashengeres vagy nicasilos és továbbá mennyi lehet így a végsebessége? Blokkja 6 sebességes.
és van e hozzá olcsón supermoto első kerék? és hozzávaló km meghajtással? várom a válaszokat. :)
Köszönöm a segítséget és a képet, azt hiszem az enyém fojtatlan, az 80-as órát kiakasztja nagy nehezen, csak mint mondtam az a gond hogy csőgázom kell forgatni h menyjen :) Egyébként elég csak a főfúvókát cserélni, a többit ne cseréljem nagyobbra?
Két félekép érzékelheted a fojtatlan hengert. Az egyik, hogy a kiput leveszed a hengerről és belekukkantasz. Ha látsz a hengerben kipunyíláson kívül még két furatot akkor az fojtatlan. Ha csak a nyílást látod akkor fojtott. A másik hogy észrevehetően meglódul a motor és a vége kb. 90km/h. Egy 50-es fojtott max 65km/h. amivel megy.
Szia! 62-es a főfúvóka, de most azért eszik ennyit mert folyton csőgázt kell húznom h menyjen a gép, sztem ha nagyobbra cserélem nem kellesz agyonforgatni h bírjon menni, tehát nem biztos h nőni fog a fogyasztás :)
Javítsatok ki ha tévedek :)
Még mindig vannak alkatrészeim!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
egyébként azért írtam a 17-es karbit mert ha 14-essel akkor itt "több" benzint kajálhatja be mint a 17-est és így több levegőt kapja másik hogy természetesen nem elég a végsebeség mert a lánkeréktől függ is, de itt lényegesebben jobban fog gyorsulni mint a 14-essel ez tapasztalat egy másik motoron!
pl nekem van egy ktm cometem puch 4 gangos blokkal ami gyárilag 5 felömlőshenger meg 50-es volt és azon gyárilag 14-es karbi volt akkor csak 60-at tudott. és lecseréltem 18-as karbira és kapot polini rezót. és rögtön 85-öt mentem mezei 50-es levegős hengerrel! a haverom másik motorjából mérte be!
A 99-es sendám világítása elment, jovolt menet közben egyszercsak se első se hátsó lámpa, az index duda és féklámpa meg működik, hol lehet a hiba?
Másik, gyárilag mekkora alapjárati és fő fúvóka van a 99 es évjáratú 50 es sendában?
Vegyen inkább 10000-t használt karbit mint egy 600ft-os fúvókát. Jobban nem fog menni akkor sem. Nekem a 70-n van 17.5 karbi. 110 a vége 90 az utazó és a fogyasztás 3-3.5l. A régi Sendán volt 14-s karbi 90-es fúvókával fojtatlan hengerrel. Szerinted mért írtam a fúvókát. Nem bántásként írtam de nem kell rögtön pénztárcába nyúlni ha van más megoldás.
A tiedhez hozzászólva ha 50-es rabasa felirattal akkor nikaszilos a henger. Fojtott vagy fojtatlan azt az előző beillesztett henger képen látod a külömbség. fojtatlannal kb 90km/h a végsebessége, de ez a fogaskerékáttételtől is nagyon függ.
Zsolt
Hirdetés
Új alkatrész
www.italmondo.hu/
www.citybike.hu/
http://www.robogoalkatresz.eu/..
.
Használt alkatrészek ügyében keresd fel Kukoda Attilát a forumon megtalálod az elérhetőségét (csak telefonon érdeklődj)
A 99-es sendám világítása elment, jovolt menet közben egyszercsak se első se hátsó lámpa, az index duda és féklámpa meg működik, hol lehet a hiba?
A kérdésem hogy a hengeren vizes henger és gyári rabasa felirat van tud valaki erről a tulajdonságról hogy pl vashengeres vagy nicasilos és továbbá mennyi lehet így a végsebessége? Blokkja 6 sebességes.
és van e hozzá olcsón supermoto első kerék? és hozzávaló km meghajtással? várom a válaszokat. :)
nekem a 4 lamella+ erösitett rugó mindig jó lett idáig
Pont ezért vettem ki a membránt, minden része hibátlannak tűnik, semmi hézag nem látható :) Egyébként mit értesz a fojtatlan henger alatt?
Javítsatok ki ha tévedek :)