Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Showa.Köszönöm.
a vasam ami nem rég készült a festése. bocs hogy elfogult ktm rajongó vagyok...
a utolsó kép mutatja hogy milyen volt előtte....
az igaz de a kipunyílás aza legkevesebb mert át lehetne kicsit hegeszteni a könyököt nem?
De a kipu nyílás se fog stimmelni nem?
szakikák! lenne egy kérdésem hogy a 99-es sendához van e olyan robogó hengerszett ami kompaktbilis rá? bár nekem olyan vizes henger kéne aim nem a blokkba megy a víz hanem oldalt jön ki.
pl ezt ilyensmi szettre gondoltam sendára csak nem tudomhogy jó e alökethossz meg a tőcsavarok mérete miatt.. vki próbálkozott ilyennel? http://www.kepesmotor.hu/motor...
Neked milyen teleszkópod van? Mert a 285 ccm az a Paioli teleszkópba kell, de pl. a Showa-ba csak 175 ccm!
Kicsit későn szólok, többiek már leírták a lényeget: a Derbi alapból versenymotorokat gyártott, szép sikereket is értek el; ezekből adtak ki aztán utcára is modelleket; a motorok közt kb. az a különbség, hogy mennyire állnak távol a versenymotortól. Motorikusan egyformák, az eltérés főleg a vázban, futóműben, fékrendszerben keresendő, plusz egyéb apróságok (műszerfal, idomzat, áttételezés, hasmagasság...).

Igaz korábbi évjáratról vannak adataim, de pl. az első villa átmérője a Racer-nél 32 mm, a rugóút 175 mm. Ugyanez az X-treme-nél 36 mm és 175 mm (SM, az R-nél már 190 mm); a DRD-nél meg 41 mm és 195 mm. Látható, hogy pl. egy DRD sokkal jobban bírja a versenykörülményeket, pl. ugratásokat, nagy fékezéseket és egyéb extrém nyúzást. Ugyanígy pl. a DRD (SM) az egyetlen, amelynek elől gyárilag dupla féktárcsája van. Stb. stb....

Szóval ha egy árban vannak, akkor a DRD-t válaszd, az jobb minőséget, nagyobb strapabírást nyújt. De ettől függetlenül szerintem utcai használatra mindegyik modell megfelelő, sőt több, mint elég.
kifolyt?akkor rossz a tömítés az oldalán...
Köszi a válaszokat! Ezt találtam közel, viszonylag jó árba. Esetleg olyan dolog amit ti láttok rajta én viszont még nem..?
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Kb. 2,5 deci ment a rugó nélkülibe a többi kifolyt az oldalán.Azt sajnos nem tudom, hogy 10W-e.Rugósat sajnos szét sem bírtam szedni.
a drd a "legdrágább" a xrace féle azok általában alap motorok és azok jók és valamennyivel olcsóbbak a cuccok hozzá :) de a blokkok ugyanazok.
gyári adatok szerint a rúgós oldalán 2.75 deci kell a másikban ami nics abba meg2.85. és én 10w-s olajatt tettem bele DE úgy hogy
a olajból a rúgósnál 2.85, a simánáél azaz jobb oldalon 3 decit. és pont jó lett a csillapítása!
Szia! Nemsok külömbség van köztük, csak az idomzat más az X-Race "gagyibb" idomzatú, a DRD a csúcs, abban már hátul gázos teleszkóp is van és digitális műszerfal. Motorikusan elvileg mind egyforma, ha nem nagy árkülönbség van köztük akk a DRD-t vedd, de az X-race is tökéletes, igaz nincs benne fordulazstámmérő, nekem olyanom van és eddig bevált.
Sziasztok! Remélem kapok rendes választ.Az érdekelne, hogy mi a különbség a Derbik Senda-k közt(SM-ekre gondolok)... Senda,DRD,X-treme,X-race..
2005ös évjárat környékére gondolok, mert nagy ár különbségeket vélek felfedezni. Azt láttam ,hogy valamelyiken fordított az első telo, van amelyiken nem .No meg a fejidom a lámpával. De érdemben más különbségek vannak? Szeretnék egy kis 50es Sm-et de pl a honda derapage jobban bejön. Csak abból kevesebb van így messzebb is találtam. Segítségeteket előre köszönöm.
Helló!
Derbi senda 2000es első teleszkop ügye osztott és jobb oldaliba nincs rugo az végezné a csillapitást az a problémám hogy olajat cseréltem de igy sem csillapit rendesen csak nagyon gyangén szinte semmit.Meg lehet még csinálni vagy cserés?
Köszi !
Hello! Csak annyit szeretnék kérdezni h ez is Ducati energia gyújtás? Nekem Rabasa-hoz kéne.
Sziasztok!

Senda DRD bontott alkatrészek még maradt pár:

Terméklista, leirás:

-POLINI Racing 0.35 -ös Carbon membránlap 110x110 -es ZÖLD vadonat új! Bontatlan

9.000 Ft --- boltban 11.000 !

- Gyári kuplung szett! 3500 Km-es rugókkal együtt HIBÁTLAN szinte új!

6.000 Ft

-Csapágyak szimmeringek párban 2.000 Ft 3500 km-es illetve 2000 km-es GYÁRI! Illetve C4

Gyári gáz bowden 2 ágú: 1500 Ft

-Matricák malossi stb 400 Ft / db

-Hebo membránszett Malossi karbonlapokkal egyik oldalt még elmegy másik hibátlan + gyári új tömités nem használt!

7.990 Ft

-Malossi karbonlapok 0.30, 0.35 2 szett (4 db) + gyári 1 pár 3 részre osztott (2db) hibátlan használható

2.500 Ft

-Gyári módosított légszürő ház több levegő mélyebb szivóhang alig használt!

4.990 Ft

- Gyári olajtartály hibátlan újszerű

4.250 Ft

-DENSO IW27 gyertya ! 300 km-es próba volt vele hibátlan 80-as hengert is birja nyugodtan ajánlom gyári hengerbe ott örökéletü lesz! Dobozában!

1.100 Ft


-Gyári duda hibátlan szinte új!

1.900 Ft

- Stage6 Szívócsonk hibátlan

2.500 Ft

ALKU MINIMÁLIS!

Megbízható alkatrészek nem zsákbamacska! Kérésre készitek képet az aktuális alkatrészről!

EMAIL: hcsabi23@freemail.hu

Üdv!
Hát ahhoz nem kell más,csak sok pénz. Henger,főtengely,kipufogó,szívócsonk,membrán,kuplung, cdi.
Inkább vegyél helyette egy másik motort ha azt akarod,hogy erős legyen meg kapja az elejét rendesen. Vegyél egy 125-ös motort, krosszba szerintem nem nagyon lehet több mint egy normális, új vázas senda.
Helósztok ! Van egy derbi sendám nincs tuning semmi hogyan vagy mivel tudnám tuningolni na nekem határba kéne ugy értem a tuningot hogy jól menjen meg kapja az elejét na ezt hogy tudnám meg csinálni ? Ja meg a pörgésén hogy jól pörögjön aszt hogyan csináljam meg ? Itt egy link :
ez a motorom !
Kedves Derbi Senda, GPR Tulajok!

Örömmel mondhatom, hogy új beszállítónknak köszönhetően most már Magyarországon is lehetnek olyan tuning motorok mint bárhol máshol a világon!

Nem kevesebb mint 50 gyártótól sikerül alkatrészt beszerezni, alsótól a legfelső elit kategóriáig!

Ami nem vicc! Több mint 2000 alkatrész áll rendelkezésre, hogy megépítsd álmaid motorját!

A listában többek közt szerepelnek:

Malossi, Metrakit, Barikit, Doppler, Bidalot Racing, Voca Racing, MOST Racing, Proma Sport, Hebo Racing, Gianelli, Big One Factory, Conti, SCR Racing, JAR exhaust, MVT, Technigas, TNT Racing, Leo Vince

termékeiből csemegézhettek. Nem kevés időbe telt de sikerült és ez még csak a kipufogógyártók listája.

Egyéb alkatrészekből is hasonló mennyiségű kínálatra számíthattok, hengerszettek, karburátorok, gyújtások, elektronikák valamint optikai kiegészítők terén!

Ha felkeltette érdeklődésed az előzetes és van elképzelésed a motorod átalakítását illetően akkor kérlek emailben vagy telefonon keress meg, bármikor bármilyen tuninggal vagy motorral kapcsolatos kérdésed van!

Több termék vásárlása esetén ajádnék illetve kedvezmény jár. Valamint itt a fórumon folyamatosan tájékoztató jelleggel akciók is kerülnek kiírásra!

Mindenkinek további szép napot és mihamarabbi jó időt kívánok!

Üdvözlettel,
Csaba
ok nem gond de lehet hogy veszek tuning cdi-t hozzá ami nincs benne fordulatszám leszabályozás:)
Az nincs már meg
én a cdi-s trafóra gondoltam...
Szia!

Van.
5000+posta az állórész. 5000+posta a forgórész. Együtt 8000+posta.