Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lemaradt, hogy a karbi fűtés vagy mi az nicns benne mert elszakadt a vezeték, lehet h ha azt beraknám jo is lenne?
Az tuti nem, mert csak ritkán csinálja ezt azt is csak ha alapjáratot állítok, ha kijjebb csavarom az állítócsavart akárhogy húzhatom nem fog "fennakadni" a fordualt
főtengely szimering?
felraktam 1 nél nem sok minden változott ugyh felraktam a legfelsőbe, így már melegen belehet inditani berugokarral is( ha a gázkart teljesen meghuzom) illetve melegn egy 20 mp s alapjárat már van tökig betekrt alapjárat állítócsavarnál. visz néha van alapjárat húzok egy gázt és ugy marad elengedem a gázt de ugyanugy magaas fordualton marad, gyujtás ki be és akk visszaesik alapjáratra majd lassan leáll
Próbáld meg h eggyel feljebb tenni, nekem is megoldotta a problémám, ugyan az volt a jelenség mint Nálad :)
középen mert egy leírásban amit találtam azt adta standardnek. de az alapjáratól eltekintek menet közben nem érzek semmi rosszat, alul is felül is jól húz, jó a gázreakció is nem érezni hogy sokallna ill. kis fordulatnál ha gázt teljesen meghúzom akkor se fullad bele.
Szia! A súbertún hol áll a gyűrű?
Én is 10W40-et raktam bele!
Nekem 10W40-et ír a sendába szóval egész nyugodtan tehetsz bele ilyet.:)
Segítség kellene, már a motor problémáit majdnem mind orvosoltam, de alapjáratot nem tudok adni a motornak. dellorto phva 14 van rajta 64 fő 38 alap 50 szivató fúvokákkal, és szerintem sokall mert szívató nélkül elindul hidegen és még alapjáratom is van, de amint bemelegszik már csak gázhúzással tudok "alapjáratot" csinálni, illetve melegen már berúgni is alig lehet. a benzin meg csöpög a karbiból a hátsó részénél ahol a légszűrő csatlakozik rá (csavarok jól megvannak húzva és tömítve is van)
jó lesz az bele
A Sendámban szeretnék váltóolajat cserélni. A gyári leírásában 15W40-es olajat említenek, de a motorosboltban Repsol 10W40-et ajánlottak. Szerintetek megfelel ez az olaj is? Állítólag a boltos szerint nem dermed annyira hidegben mint a 15W40.
CDI: 8.000 Ft
Van még több alkatrészem is pl komplett hátsófék, komplett blokk, stb.
50-es henger eladó, fojtatlan!
10.000 HUF
A hengerfej már nincs meg.
Valakinek nincs fölös fesz. szabályozója?
Folyamatban van az ügy, már úton az új fúvóka, reméljük a legjobbakat :D Aztán most 14-53-as az áttételem, szereztem egy 13-as kis fogaskereket, meglátom mit alkot az új fúvókával karöltve :)
Szia menyiért adod az idomszettet ?
Tudja valaki a fesz. szabályozó bekötését? Sajna három kábeles a csatlakozó de a szabályozó pedig 5 kábel csatlakozást enged.
főfúvókából rakjál bele nagyobbat :D
a membránon lévő fémlapokat meg csak hagyd :D
nekem a Malossi VL6-on és a gyárin is voltak, jó az úgy :D
oké köszi. mert egyébként én is 10-15 km/h pluszra gondoltam mert nem kell hogy menjen 100-at mert így is elég nagy a első kerék 21-es!
így a terepen legalább megállja az helyét:)
Hello! Nekem egy 2004es derbi sendám van. Érdekelne, hogy valakinek van e hozzá hátsó féktárcsája, idomszettje amit nem kell fényezni, és váltó alkatrésze van e valakinek. EBS a motorkód. Előre is köszi.
Helló! Nekem 14-52-vel a GPR közel 100-at ment, de sokáig tartott mire kiforogta magát. 12-62 az nagyon rövid. Én 13-52-re módosítanám. De a 14-62 sem rossz. Sztem 10-15 km/h.
Remélem tudtam segíteni.
Nekem Bultaco-n volt, de sztem jó a tiédre is.
2.000 Ft

Üdv: TOMI
ok köszi holnap kipróbálom. amúgy a 98-as sendám teljesen fojtatlan gyárilag :) most néztem át mindent porcikáját a rezóba nincs a henger nyitott pótkipunyílásokkal, akkor a 6 lapos membrán van benne.
csak egy dolog zavar hogy ezen marha nagy a láncáttétel mert elöl 12-es láncfog hátul meg 62-es láncfog és így mennyi lehet a végsebessége? de amúgy van hozzávaló 14-es első láncfogam akkor mennyival gyorsabb lenne?
azt csavard szét talán marokkal is menni fog