Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
ez ha jól értem egy gyári kuplung, csak piros rugókkal van?
szia
mit gondolnál érte ,van 4 lamellás és van hozzá piros rugom is igy a 80-as hengert is viszi
ja csak az egi motor nem foglalkozik ijenekel
Szia!

Igen, már felfigyeltem a motorra több hirdetőoldalon is, de sajnos nekem nagyon messze van, ha az útiköltséget beleszámolom. akkor már közel a 210-220 körüli értékben tudok válogatni.
Mindenesetre köszönöm a felajánlást, észben tartom.
Az én motorommal sem jársz rosszul. Napi szinten használtam december végéig munkába járásra, de néhány hete vettem kocsit, így feleslegessé vált.
Abszolút nem széthajtott kókányolt darab. Mindene eredeti. Menetteljesítmánye magáért beszél.
Bár a nem eredeti idomok gyanúra adnak okot.
Elméletileg sértetlen és csak ennyi kép van róla.
Sértetlen? Esetleg szemből egy kép?
Ha tetszik akkor ne gondolkodj, vedd meg, különben ha elszalasztod, mindig kísérteni fog. :) Fejidom szerintem nem gyári, legalábbis ilyet még nem láttam, de attól még nem biztos, hogy gagyi.
Egyébként igazad van, a használt jármű mindig lutri, ezért vettem én is a feleségemnek használt motort kereskedőtől, ahol fél év garanciát adtak, az alatt kiderül, ha hibásan adták el. Szerintem nagyon itt sem lőhetsz mellé a garanciával.
Kifejezetten típus hibáról nem tudok, szerintem nincs, elég jó konstrukció - ilyen kis használt 50-esnél két dolog okozhat bajt, az egyik, hogy tényleg kezdők veszik, és azt sem tudják, hogy pl. kellett volna olajat önteni bele, szóval ha gondatlan gazdája volt, de emiatt szerintem a garancia miatt nem kell aggódnod. A másik meg ha szakszerűtlenül agyon van módosítva, aztán pl. a karbi, fúvókák, légszűrő, kipufogó nem illenek egymáshoz, és fogyaszt mint állat de nem megy, esetleg még a motornak is árt. Na az ilyet nem mindig lehet elkerülni, próbálj meg minél gyáribb állapotú gépet venni. Meg ezt olyan tudja kiszúrni, akinek van már ilyen motorja. Nincs valami Derbis ismerősöd, aki elmegy veled vásárolni? Esetleg dobd fel itt fórumon, hol laksz, hátha valaki a környékről segít neked.
Hogy mit várj tőle? Ilyenekre gondolj, hogy mire fogod használni, milyen úton, milyen távokon, milyen sebességgel; milyen hosszú távra tervezel, fél év után eladod vagy esetleg második motornak megtartod az örökkévalóságig? Mennyi pénzt szánsz fenntartásra, tankolásra, szervizelésre, gumikra... Motorvásárlás előtt ilyeneket érdemes végiggondolni.
A Derbi egyébként nagyon megbízható, az alkatrészek és kiegészítők meg olcsók, és nagy számban vannak, akár külföldről is (e-bay stb.) lehet mindenfélét találni hozzá. Szóval még ha el is romlik valami, nem fog nagyon földhöz vágni anyagilag. Ez nálam is szempont volt típusválasztásnál. :)
Egyébként nagyon gondolkodom ezen a gépen, nagyon tetszik, másabbak az idomok rajta, mint a gyári derbiken. Interneten kerestem, hogy ez milyen fejidom lehet, de nem igazán találtam még hasonlót sem, ha valakinek van ötlete, hogy ez gyári vagy valami utángyártott gagyi, az legyen szíves és jelezze már nekem.

Köszönöm.
Köszönöm szépen a választ!

Egy kicsit tartok a motor vásárlástól őszintén megmondom, mert hasonló dolog ez szerintem, mint az autó vásárlás, szerencse kérdése nagyban. És mivel még sosem próbáltam ilyen motort így nem is tudom mit várjak tőle. Leginkább arra lennék kíváncsi, hogy vásárlásnál mire kell figyelni ennél a típusnál, ami később komoly költség lehet. Bár olvastam, hogy ha a motorikus hibája van azt még e tapasztalt szerelő sem feltétlen tudja megállapítani, de az eladó 1000 km-es garanciája ilyen szempontból nyugalomra ad okot.
Szia, a típusról már írtam részletes véleményt, keresd meg 14714 és 16129-es hozzászólásomat! Nagyon hasonló paraméterekkel rendelkezem, mint Te, nekem maximálisan megfelel, mondjuk én nem kezdőmotornak vettem, hanem főleg téli munkábajárásra, meg egy kis terepes örömködésre. De szerintem kezdőmotornak is jó, bár ez elég tág fogalom, nekem egy 250-es Kawa Ninja volt a kezdőmotor, és azt is ideálisnak tartom erre a célra. Szóval attól is függ, mit vársz tőle, meg merre akarsz továbblépni utána. Egy ilyen 2T motorral azért mindig nehezebb motorozni, a 4T felhasználóbarátabb, de legalább ha 2T-n megtanulsz, utána már nem lesz gond egyik motor se. Ereje szerintem nem mérvadó, szinte mindegyik használt példányon van valami módosítás, sőt már eleve a kerekek/gumik mérete vagy a légszűrő tisztasága is befolyásolja, szóval tényleg azt próbáld ki, amit kinéztél. És itt megint elvárásfüggő, hogy neked elég lesz-e az ereje.
Ja még annyit, hogy szerintem elég megbízható, nekem egy éve van meg, a hibalista nem hosszú, egy defekt, egy teleszkópszimmering kiesett, meg most ereszt az első gumi oldalfala, de az utóbbi kettő szerintem az idényszerű használat és a helytelen tárolás miatt van, szóval végeredményben egyiket sem tartom a motor hibájának.
Ha van még konkrét kérdésed, szívesen válaszolok.
Hát, szeretném kipróbálni, de a jelenlegi időjárási körülmények, valamint motorozási tapasztalatlanságom miatt nem biztos, hogy ez most jelenleg jó ötlet lenne. Egyébként az eladó szerint most lett benne cserélve láncszett, fogaskerék, hengergyűrű, fesz.szabályozó, új első és hátsókerék.
szia
ha ennyit fututt az ár korrekt de ha van lehetőséged vásárlás elöt
menjél eggyel hosszú távon nem túl kényelmes
Küldök egy sört és még te tartozol. :)))
Mennyit gondolsz érte? 2000?
Sziasztok!

Éppen életem első saját motorjának vásárlása előtt állok. Tanácsot szeretnék kérni tőletek. A kiszemelt típus egy Derbi Senda x-treme sm lenne 50 ccm. Természetesen használtan szeretném venni az alacsony büdzsé miatt. Már ki is szemeltem egyet.

http://www.kepesmotor.hu/derbi...

A linkelt motorról, illetve a típussal kapcsolatosan lennék kíváncsi az észrevételeitekre, véleményeitekre.

Valaki esetleg vásárolt már tőlük motort?

Eddig azt olvastam, hogy ezek a motorok alkalmasak kezdő motornak. Személy szerint 25 éves vagyok 185cm magas és 93 kg. Tehát nem lesz könnyű dolga a mocinak, de remélem elég lenne.

Előre is köszönöm mindenkinek.
a másik kérdés?
van ilyenem
Szia!
Szerintem semmi baja nem lesz a teleszkónak.
Üdv: Bence
Szia!
Igen, csak ilyen színben érdekel.
Üdv: Erdbeere
Sziasztok!

A bal oldali teleszkópomból (98-as Senda R, Showa fordított teló) kiesett a szimmering, ott találtam meg lecsúszva a villaszáron. Persze az olaj elfolyt, a fékem így most már blokkolásgátlós... :)

1. Szerintetek mi okozhatta ezt, és hogy lehet elkerülni? A szimmering elvileg nem túl régi. Hosszabb ideig egy helyben állt a motor, lehet, hogy kiszáradt a szimmering és ezért engedte el magát? Mozgatni kellett volna időnként a villát?

2. Mostanában nagyon nincs időm szerelni, plusz szerszámaim sincsenek nagyon, mennyire gáz, ha olaj nélkül közlekedek egy darabig? A villa jobb szára teljesen jó. Tudom, kisebb lesz a csillapításom, de ez nagyon nem zavarja az úttartást (eddig nem tűnt fel), nem megyek úgysem gyorsan, de pl. tehet kárt a villában, ha olaj nélkül használom?

Előre is köszi a segítséget.
ilyen
szia
csak ilyen szinü kel
mit adnál érte?
Sziasztok!
Ilyen gyújtásdeknit keresnék sértetlen állapotban, de az Istennek se találok. :( (nem egy e-mailt írtam már) Ha van valakinek és eladná nekem, az legyen szíves ide írni: lalik_kis@freemail.hu
Üdv: Erdbeere
Tudnál képet küldeni?
Eladó talán az ország legjobb állapotú Derbi Fenixe.
Motorikusan teljesen jó, csak pár a mindennapi használatból adódó hibája van.
95%-os gumik és lánckerékszett.
Videó is van róla itt.