A fúvóka gyári ahogy elnézem. ha fojtatlan a hengered akkor a 62-es főfúvókát cseréld egy 90-re. A membránházon az a fém olyan íves mindegyiken a Derbi blokkban. Inkább azt nézd meg, hogy nincs e rés a lapok között ha a fény felé fordítod. Persze belülről kémlelgesd.
Egyik "gondom":
-Adott egy Derbi Senda X-Race 50 SM moci, gyári az egész motor, elég jól megy, de szerintem nem az igazi, ezért lekaptam ma a karbit hogy belenézzek. A benne lévő fúvókák szerintem irtó kicsik, ez lehet az oka a gyenge gázreakciónak, plusz ilyen kicsi fúvókákkal is több mint 5L a fogyasztásom és a két utolsó sebességben szinte megfullad a motor, egyszerűen nem bír menni :(
Csatoltam egy képet, mivel nem akarok hülyeségeket írni, azon bejelöltem h melyik fúvóka mekkora, a kérdésem az lenne hogy mekkorára lenne ezeket érdemes cserélnem, ha érdemes egyáltalán, gondolom valamennyit dobna az erején ha nagyobbakat tennék be.
-a második "gondom" az lenne, hogy kivettem a membránt is hogy megnézzem közelebbről és eddig akármilyet találtam hirdetésekben, egyiken sem voltak ilyen hajlított lemezek mint az enyémen. Nem lehet hogy ez valamiféle fojtás? Erről is csatoltam egy képet, kérdésem az lenne hogy ha azokat eltávolítanám nem lenne erősebb a motor, vagy azoknak ott kell lenniük?
az lehet a baj. sokan a 3 lamellás kuplungra ráteszik a piros rugót és azt hiszik, hogy már erősitett lett a kuplungjuk. A túrót. 4 lamellás szett kell, és erősebb rugó... és menni fog :) a 19lovas 80cc polinim is 4 gyári lamella+sárga rugó és nem csúszik, pedig kapkodja az elejét :)
Sziasztok!
Van valakinek eladó ducati alaplapja és lendkereke Sendához?
Vagy esetleg cserélhetünk is motorblokk alkatrészre, van egy komplett blokkom bontva.
Helló!
Eladó lett szeretett motorom autóvásárlás miatt.
Amit tudni kell róla: Fúratás óta kb 500-600km ment. 17.5 dellorto karbi van rajta. Új tűgörgőt, tömítést, gyertyát, fogaskereket(első, hátsó), láncot és kuplung lamellát kapott. Domino gyors gázkar van rajta! Ár megegyezés szerint.
gyári és nem kotyog! de a "csak piros rugó" magában több ezer ft, erösített malossi rugó, ezáltal ha 70 80cc hengert teszel a gépre, sem csúszik el a kuplungod!
A fúvóka gyári ahogy elnézem. ha fojtatlan a hengered akkor a 62-es főfúvókát cseréld egy 90-re. A membránházon az a fém olyan íves mindegyiken a Derbi blokkban. Inkább azt nézd meg, hogy nincs e rés a lapok között ha a fény felé fordítod. Persze belülről kémlelgesd.
Zsolt