Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia
3500 uj burával
hali!
Fordulatszámmérőt keresek a derbimre lehetőleg mutatósat olyan 13-14000 fordulat körülit.A neten sajnos nem igazán találok ezeknek a feltételeknek megfelelőt szóval ha tudnátok 1-2 linkel segíteni akkor hálás lennék.
ja és kellene nekem egy lendkeréklehúzó
ha lehet új legyen de nem muszáj
sürgőőőőőős
hali
ha van valakinek otthon erősített kuplungja eladóba, vagy tud eladót dobjon már egy emailt
esetleg új is érdekel, de olcsón kéne, az olyan alkatrészek meg újan horror áron vannak
Derbi Senda X-Treme50 nyomott áron eladó.
Érdeklődés itt, vagy telefonon.
A motor minden tekintetben hibátlan állapotú.
Annyiért rendel neked Egü motors Sopronban új lánckereket.
1000+posta.

Más egyéb? Többe kerül a posta mint a termék. Pesten nincs ismerősöd?

Zsolt
ere kuld 9400 Sopron Bánfalvi út 176 Kellner Dániel néve ez meg hozá egy telefonszám 06313145890
Üdv! Lehet,hogy későn írok,de érdekelne a komplett gyári gyujtás 7500-ért! Ha megvan még küldhetnél képet
Köszönöm!
email:asboth65@gmail.com
Minden információt (email, mobil, weblap) megtaláltok az adatlapomon!
Sziasztok!

Akinek tuning alkatrészre van szüksége nyugodtan keressen telefonon vagy emailben! Nézhetitek az oldalt is bár sajnos frissiteni nem sikerült de alaptájékoztatást ad, az árak mindig változnak euro alapján, de nem egetverő az eltérés.

Aki minőségi motort szeretne építeni vagy csak optikailag szeretné alakítani a motorját nyugodtan keressen és segítek beszerezni ami kell. Néhány alkatrészből tudok gyári replikát (henger stb) ebből nem olyan nagy a választék.

Használt alkatrészeim is vannak korábban már felsoroltam, motor eladásból maradtak.

Üdv!
Még kuplungkarkonzolt keresek.
Derbi senda hátsólámpát keresek!Akinek van eladó kérem jelezze.
derbi senda henger(dugó nélkül)8eft,új hátsó lánckerék4eft/db(45,46,47 fogas)
szacsomotor@freemail.hu
Persze. El tudom küldeni.
szeva
a fenix az jó motor, idomokat szinte esélytelen hozzá találni, hátsó fékpedál meg talán a régi sendákról :)
fojtás pl a lánckeréknél...előre 13-as hátra 53-as menjen (14-eshez gyenge szerintem a gép), kipufogót szét kell vágni mert abban van fojtás még (nekem benne van mégis 90-et megy :DDD)
Membránházat cseréld ki (képen Malossi VL6-os van újonnan ~10'000körül van én használtan töredékéért vettem)
karburátorból gondolom 12-es lehet rajta azt cseréld ki 14-esre vagy 17,5-ösre :D
ja ara gondoltam utánvételbe eltudod küldeni
Egy kis megjegyzés ehhez a fojtás dologhoz (egyébként jól össze van gyűjtve minden információ ebben a kis írásban):

Nem úgy mondanám, hogy a 2 üteműnek nincs nyomatéka, hanem hogy egy nagyon szűk sávban (fordulatszám tartományban) van. Ezt a tartományt nevezik powerband-nek, az ideális 2t motorozásra van is egy kifejezés: powerband motorozás, a 2t cross, enduro stb. versenyzők ezt csinálják profi szinten.

A különböző fojtások a közúti forgalomba kerülő motoroknál azt szolgálják, hogy minél szélesebb legyen ez a sáv, illetve lehetőleg olyan tartományban legyen, amit a legtöbbet használsz. Ez persze a motor maximális teljesítményét is rontja, de - utcán - használhatóbb lesz.
Ha kiveszed a fojtásokat, azzal nem egy összességében erősebb motort kapsz, hanem csak eltolod a powerband-et felfelé, ahol jóval szűkebb is lesz, de ott persze valamivel erősebb. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy egyenesben nyélgázon végsebességben gyorsabb leszel, de mikor jön a hegy és leesik a fordulat, 4-et vissza kell kapcsolnod hogy egyáltalán ne fulladj le. Plusz valóban, az állandó pörgetéstől nő a fogyasztás, csökken az élettartam. Ez versenykörülmények közt nem szempont, mint ahogy a széles powerband sem, ott a csúcsteljesítmény a lényeg, ezért ott ideális a fojtás nélküli motor.
Ha tényleg egy erősebb motort szeretne valaki, ami minden tartományban jobb, vagy legalább olyan jó(l használható), mint a gyári 50-es, akkor nagyobb henger kell, nincs mese, erre mondják, a köbcentit semmi nem pótolja.
Karburátorban hol van a fémlemez?
Illetve a kipuffot hogyan kell fojtásmentesíteni? Vagy legalább kiütni belőle a katalizátort? Mert ezen eléggé errearra görbülős...
a forumon kutakodva találtam egy leírást


Hali
Egy kis felhomályosítás:
-akinek a gépe 90 körül megy és magas fordulaton használja, 9-es gyertyát használjon, mert könnyen elcsöppenhet a gyertya menet közben. Tapasztalat, de enek mákom volt mert megúsztam egy gyertyacserével.
-A gyári kipufogókban folytások vannak! Ne akarjun kvele 90-et menni. Ha mégis akarunk vele íkkor szedjuk ki, vagy szedessük ki. A kipuban 2 folytás lehet. Ahol biztos van az az első dob legvastagabb részénél: egy katalizátor szerűség van benne, meg egy szűkítő cső, ami 75km/h-ra szabályozza le. Ezt ki lehet vágni és olyan hatása lesz mint egy sportdobnak, és hangosabb és kicsivel kopogósabb lesz a hangja is. A másik folytás ami a kipuban lehet az mindjárt a csonknál van ahol a blokkhoz kapcsolódik. Ez nem mindegyiknél van bent, általában az osztrákból behozottaknál, mert ez folytja le 45km/h-ra. Ez egy átmérőszűkítés, amit kis ügyességgel szintén ki lehet szedni. Ami még lefolytja a gépet a kipuban, az a végdobban a felgyülemlő olaj. Ezt érdemes kiégetni, mert ha tiszta akkor nem erőlködik majd tőle a motor, nem fog annyira melegedni sem. Én spec úgy égettem ki hogy rátettem egy 125-ös 4üteműre és 300km lehajtottam vele egyhuzamban, teljesen tiszta lett =) igaz egy darabig égett benne a cucc =)
-folytás még a membránoknál lehet (ezekben a tipusokban még nem találtam, de mondjuk a yamaháknál szokott lenni) egy sima lap ami az átmérőt szűkíti, ezt simán csak kikell szedni.
-mégvalami ami miatt nem megy a gépünk 90-et: gyári cuccokkal a karbiban 65-76 körüli főfuvóka van benn. ezt ki kell cserélni egy 98 vagy 105 körülire. Hogy miért? mert a kis fúvókaátmérővel nem kap elég anyagot a gépünk, pörög pörög de nincs olyan ereje. Sok gépnél van az hogy beteszed 5. vagy 6.-ba és nem lehet kihuzatni benne, na az pl azért is van mert nem kap hozzá elég anyagot.

A sportkipuk meg teljesen nyitottak (üresek) még a végdobon is át lehet látni.
Én már szétszedtem 4 kiput, hozzáteszem alacson fordulaton csökkenni fog az ereje, de felöl nőni fog, és egy 2ütemű gépben csak akkor van erő ha pörgeted)
A nagyobb fúvókátol erősebb lesz a gép, de az étvágya is megnő, de szerintem ez hanyagolható pár tized liter a különbség.

mégvalami: nemrég dumáltam egy derbi sendással aki mondta hogy ő csak 8000ig huzatja ki a gépet és már vált.
A 2üteműeket pörgetni kell! minél magasabb fordulatnál váltasz annál kevésbé fog visszaesni a fordulat és igy nem kell nyélgázthuzni utánna és nem foglya lezabálni a gatyátad is. A 2üteműnek nincsen nyomatéka (rendesen) ezért kell pörgetni, ezzel az élettartama is megrövidül, de ha ez nem tetszik nekünk akkor vegyünk 4üteműt (bár azokat is kell pörgetni de nem ennyire, 125ös honda cbr-en is 8000ig ki kell húzni)

Remélem tudtam segíteni.
Hello a sima sendákba ha jól tudom
-hátsó lánckerék orbitális mérete
-karburátor a szívó részénél fém lemez
-kipuba vakcső bár ennél nem hiszem
-lehet folytott henger van rajt segédkipufogó nyílás nélküli
-rezóba katalizátor
Bocsi sablonos szöveg de én sem tudom pontosan
Sziasztok!
Ma vett barátnőm egy Derbi Fenixet első motornak tanulgatni rajta szerelni+ezt azt. És lenne pár kérdésünk. : Hol van ezekben a fojtás? (mivel ausztriából frissen bekerült)

Illetve szükségünk lenne ezekre az alkatrészekre:
Jobbos ülés alatti műanyag idom és komplett hátsófékpedál. Akinek van írjon!

Illetve milyen kuplungbowdent lehet rárakni?

Előre is köszönöm!
Sziasztok!

Vadonatúj bontatlan Derbi Senda EDGE idomszettből a tansapka nyitható fedele fényezetlen fehér színben eladó!

Üdv!
Szia!

Az első lánckerékre gondolsz? Ha jól emlékszem 14 fogas.
Érdekelne a ki fogaskerék ha meg van még?