Eladó lett a feljavított motorom. http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Ha valakit érdekelne az ár irányár.
Motorilag rendbe téve teljesen. Volt vele gond de mindent kicseréltem amit kellett. Valamikor borultak vele bal oldalára és ott vannak repedések amik szegecseléssel oldottak meg, de a felfogatásokat megjavítottam lefényeztem lelakkoztam.
Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy felnicsíkot szeretnék felrakni. Az lenne a kérdésem, hogy előtte a feni felületét le kell zsíróldózni ? És ha igen, megteszi a háztartási ablaküveg tisztító is, vagy speciális spray kell hozzá ?
Köszi válaszotokat!
Bekapcsolódnék én is az előző témába és segítséget kérnék :)
Ezek közül az "áttétek" közül melyik lenne a legideálisabb egy 2007-es Sm50-hez (17,5karbi) ami kb. 88 kilót cipel...
első lánckerek: 12,14 Hátsó lánckerek:48,50
jelenleg:12-48 van fent de valahogy nem az igazi,nem versenyezni szeretnék, kb. 70-es utazót szeretnék elérni...ez megoldható?
ott megvan a baj mert a hátsó lánc kerék túl kicsi! a 48-as helyett 52-54-est tegyed bele és akkor jó lesz! vagy elölre 12- vagy 11-es lánckereket akkor már jó lesz. és a karbi mekkora? gyári 14-es? ha az akkor le kell cserélni 17-esre.
Jelenleg 75km/h körül van a végsebessége.Nem valami erőgép 6.at nembirja rendesen leforgatni csak nagyon hosszú úton vagy lejtön de szerintem az azért van mert túl hosszú az áttétel.
egy kérdés jelen pillanatban mennyi a végsebességed?
és másik hogy a kipufobot és a rezót érdemes kiégetni mert az is befolyásolja.a teljesítményt.
de számolni kell azzal hogy maximálisan 80nál nem fogsz menni vele ha hiába marogatod ki a hengert. de ha még mindig nem éri el a várt végsebességet, akkor dugócsere vagy gyűrűzni kell mert előfordulhat hogy kicsia kompresszió!
de ha akarod hogy legalább 90-100-at menjen akkor 70-esre kell áthüvelyezni (kb 25ezertől van) és akkor meg lesz avégsebesség.
Helló! Eladó ha valakit érdekelne akkor írjon vagy hivjon! Ha komolyan érdekel akkor engedek belőle meg addok hozzá egy ozone sisakot és egy michelin gumit hátra! http://www.kepesmotor.hu/derbi...
2000 körüli karbiba már nincs fojtás,kipuff is foyltatlan, a gyujtást nemtudom.Áttételem 13/48.A hengerben a folytás eltávolitásnál pedig arra gondoltam hogy a kipuffogó nyilást kitágitani.
Olcsóbban jársz ha veszel segédkipunyílásosat használtan (folytatlan) Kukoda Attilát keresd meg forumon telefonszámát mindig kiírja és hívd fel 15 körül kapsz tőle. Én is azt használom.
pontossan a fojtások a, kipufogó, a karbi, és a gyújtás elektronika.
szal lehet a lánckerék is pl ha hástó lánkerék túl nagy. és nem megy végsebességre akkor hátsó lánkereket kisebbre kell tenni vagy első lánc kereket nagyobbra.
mikori a sendád?
a hengerben nem lehet fojtás. csak a karbiban vagy a alátétnél van.
vagy a 3 lapos membrán az a egyike a fojtott szériának. és cseréld le 6 lapkás membránra és akkor jobb lesz!
igen sokat ártasz vele mert a ha nicasil réteg megsérül akkor kuka.
és akkor ilyen esetben csak végsőesetén megoldása hüvelyezés vasra.
és akkor meg az kb 25 ezer ft körül mozog.
jó kérdés... mertt nekem gyárilag van rajta hűtőventilátor és a melegebb csőre van bekötve direkt hőgomba. amikor meleget érzi akkor kapcsol a venti...
Sziasztok Urak!
Csinált már valaki közületek a hűtőre ventilátort, illetve egy hőfokmérőt? elméletben ,mind kettő pofon egyszerű de pl a hőfokmérőt hova lenne érdemes bekötni ? Arra gondoltam, hogy egy T elágazással simán be lehetne iktatni a hűtő melegebb csövébe , és akkor lenne egy fix helye az idom alatt, vagy környékén ami igaz..menet közben nem látszana, vagy felvinni egy kisebb keresztmetszetű csővel az órát a kormány alá , vagy hasonló.. Persze lehet van profibb megoldás ha tudtok, ne tartsátok magatokban: D lényeg, hogy ne legyen irracionálisan drága, és bonyolult.
Eladó lett a feljavított motorom.
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Ha valakit érdekelne az ár irányár.
Motorilag rendbe téve teljesen. Volt vele gond de mindent kicseréltem amit kellett. Valamikor borultak vele bal oldalára és ott vannak repedések amik szegecseléssel oldottak meg, de a felfogatásokat megjavítottam lefényeztem lelakkoztam.