Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak azt felejted el, hogy a / után álló szám egy arányszám: a magasság hány százaléka a szélességnek. Itt konkrétan mindkét gumi /70-es, azaz a 130-as magassága 130x0,7=91mm lesz, a 120-asé ugyanígy 84mm. 84 - 91

De mint mondtam ezeknek minimális gyakorlati hatása van, 130-as helyett a 140 vagy 120 teljesen jól használható általában.
Ill.oldalfal magasság mindegyik /70-es
Falvastagsága nem csökken mert mindegyik /70-es.
CSAK keskenyebb...
Köszi szépen
Szervizkönyv szerint 175cc SAE 7.5W.
Plusz az oldalfal magassága és így a kerék átmérője és kerülete is csökken, ezért elvileg a gyorsulás nő, a végsebessége csökken, és ezért is kopik jobban (ugyanannyi út alatt több fordulatot tesz meg a kisebb kerék). De ezek annyira minimális dolgok, hogy nincs jelentőségük. A / előtti értéknél általában +-10 még belefér. Max. akkor kell ezzel számolni, ha első keréknél váltasz gumiméretet, mert akkor csalni fognak az órák (sebességmérő, km számláló).

Egyébként a legnagyobb hátránya tényleg az, hogy biciklisebbnek néz ki a motor hátulról.
nincsmit
Köszönöm! sokat segitettél!
Igen, a belső hossza 75
Keskenyebb a tiéd ami fentvan a gyárinál.
Következmények:
-kisebb tapadás
-valamivel gyorsabb elhasználódás
-szarabbul néz ki hátúlról
Egyik sem számottevő,tehát használd nyugodtan ha biztonságos,nem csúszik és jó állapotú
üdv! derbi extreme sm alkatrészek!06304906559
A Bowden belső hossza 75 cm? engem az érdekelne mert bicikli bowdenből próbálok hekkelni egyet :D
Jah még annyi, milyen olaj kell bele?
Helló!
Valaki meg tudja mondani nekem hogy mi a különbség a két méret között?(hátsó kerék)
A gyári méret:130/70 x 17” nekem meg 120/70 x 17"-es! mi változik meg ilyenkor?
Megmértem, 75cm a hosszú bowden hossza.
csá Derbi Sendához van eladó gyújtásom, gyújtás, tank zár, ülés zár, (bontott) 18000Ft= alkú képes. E-mail:firefox@airplanet.hu Tel.: 0670/359-5353
Köszi szépen srácok a segítséget
Szia!
az előző hozzászólóhoz is szólok. Ha csak olajat akarsz beleönteni akkor inkább a teló tetején tekerd ki azt a nagy imbuszcsavart és ott töltzsd bele. Ha szimeringet cserélsz akkor vagy az alját, ami nem biztos hogy olyan egyszerűen le fog jönni, vagy inkább a tetején nagy imbusz ki aztán a rugót letolva egy patentfogóval megfogod a rugó alatti csövet de óvatosan és az imbuszt kicsavarva szét fog jönni az egész. Lehet belerakni olajat úgy, hogy nem veszed ki a telót, de akkor a nagy csavart izomból kell letolni a rugós oldalán és betekerni. Ha mát elkapta onnantol már nem nehéz.
A teleszkóp alján van egy csavar, azt ki kell csavarnod, szétszeded a teleszkópot és úgy kell beleönteni az olajat.
Hali!
Az a kérdésem lenne, hogy derbi sendán hogyan kell az első telót olajozni? Tökéletesen működik, csak az utóbbi időben kicsit nyekereg a teló, amikor belemegyek egy gödörbe. Régen a bringánál a teló szárára öntöttem mindig olajat, de itt gondolom nem így kell
Köszi a segítséget
Üdv ha valaki érdekel írjon ELADÓ
http://www.hasznaltauto.hu/motor/derbi/derbi_senda_bultaco-6216
807
Holnap kapok Kukoda Attilától egy csomagot, abban van gázbowden, akkor majd normálisan le tudom neked mérni!
Nem baj azért köszönöm szépen a segitséget!
Nagyjából hozzáraktam a centit a bowdenhez. Sajnos NEM tudok pontos méretet adni, de közel 80 cm-es a bowden.
Szerintem 75-ös! Legalábbis nekem gyári, és 75 van benne.