A képen látszik a két kis tüske azoknak kell egybe esnie, ha nem húzod a gázt. Felül látod a menetes csavart amibe a bovden megy, azzal tudod állítani a bovden feszességét, ezáltal az olajpumpát is.
Igen ahogy Alxza is írta, vedd le a műanyag fedelet, és akkor látni fogod rajta a két jelölést. Azoknak egybe kell, hogy essenek legalább is a Derbi blokkon így van. A bovden feszítőjével, ami az olajpumpa házán van azzal be tudod állítani.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! A haver ma elhozta a motorját, hogy nézzük már meg, mert hidegen (napi első indításkor) a kuplungja nem emel ki. Ha a moci kb. 1-2 percet jár alapjáraton, melegszik egy kicsit utána normálisan működik. Ha leállítjuk kb. 15-20 perre és újra próbáljuk már tökéletesen működik. A olajat lecseréltük reggel benne Repsol Transmisiones 10W40-re, erősen ráfért már (az enyémben is ez van de az tökéletesen működik vele) de a probléma csak nem oldódott meg.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a gondja? A motor egy 2000-es évjáratú régi Derbi blokkos Senda.
A karbin csak a benzin, illetve a levegőt lehet állítani. A blokk jobb oldalán van egy kis műanyag fedél, azt vedd le, és ott lehet állítani a külön olajzón. Legalábbis Derbi blokkon igen, nézd meg,talán itt is így van!
Ezt most nekem írtad, vagy deutsch199-nek? FB-n fent vagyok, nevem alapján megtalálsz, de kb. egy évben egyszer nézek rá, úgyhogy inkább e-mail-ben tudsz elérni (ld. adatlapom).
De ennél többet nem nagyon tudok segíteni, a sztori annyi, hogy tavaly kitaláltam, hogy télen is motorral fogok bejárni dolgozni, és keresgéltem téli gumit a 17-es kerekű nagymotoromra (Kawa Ninja), aztán számolgattam, hogy gumi, meg felni a könnyebb csere miatt, plusz ha mégis elcsúszok akkor idomok, plusz ha valami szétfagy az egész napos minusz fokos állásban, akkor javítási költség... És végül arra jutottam, hogy inkább veszek egy strapabíró kis 50-es endurót, aminek az ára kb. 2-3 gyári idommal vetekszik, és ha azon valami elromlik vagy csúszás miatt megsérül, akkor a javítás filléres dolog. Plusz terepen is be tudok járni dolgozni, ami élvezetesebb és biztonságosabb, mint a forgalmas úton a párásodó autók közt csúszkálni. Na így lett végül Derbim, és nagyon bevált.
Itt véget is ért nálam a téli gumi sztori, de azért ha valaha lekerül a mostani gumi a Derbiről, akkor jó eséllyel téli gumit fogok rá feltenni, a főleg téli használat miatt. Ezért érdekel majd a véleményed, hogy nálad hogy válik be.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Derbi Sendam van, am6-os blokkal. Különolajzás működik, de túl sokat kap. Gondolom ezt a karbin lehetne orvosolni, de nem tudok melyik csavar állítja. Valaki tudna segíteni?
Üdv: Erdbeere
Hello! érdeklődnék ki tudna nekem segíteni ismét?
"Régi vázas" Derbi sendához kellene nekem gázbowden!
Kukodaattila tőled vettem féket már meg pár apróságot érdeklődnék nálad található e ilyesmi? ha igen irj aztán felhívlak mert kellene még pár dolog a bowdenen kivül de elsősorban az kellene!
IRC téli gumit tudtommal ők forgalmazzák: http://www.kekhold.hu/?page=we...
Meg kell kérdezni, van-e a neked kellő méretben, állítólag mindent be tudnak szerezni, a honlapon nem az összes van fent.
Hallottam, hogy a Yamahánál is árulnak IRC téli gumit - ez nem tudom hogy megy, talán ha besétálsz egy Yamaha kereskedésbe, megmondják. Pl. itt is a Yamahától szerezték: http://sebessegoltara.blog.hu/...
Heidenau téli gumikat meg szerintem minden Heidenau-t forgalmazó boltban, webshop-ban stb. be lehet szerezni. Pár példa:
stb. stb. Google-lel biztos hamar rátalálsz a kedvenc gumiboltodra. Amúgy a legutolsónál látom, még gyárilag szöges Mitas gumit is vehetsz jégmotorozáshoz (igaz 76e HUF egy darab első abroncs).
Ha lesz téli gumid, megteszed, hogy megírod a tapasztalataidat vele?
Persze! Miről? IRC, Heidenau, gumiteszt, szép lányok, egyéb?
Amúgy itt egy magyar teszt az IRC téli gumiról: http://www.tesztmotor.hu/teszt/felszereles-gumi-/irc-teli-gumi-teszt-a-
fuoco-n.html
De ha felhívsz megköszönöm mert még pár variácio és 20komment.....
06 20 351 23 16
Még 1-2napig itthon vagyok így van mód a személyes átvételre, avagy postázási lehetőségre!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! A haver ma elhozta a motorját, hogy nézzük már meg, mert hidegen (napi első indításkor) a kuplungja nem emel ki. Ha a moci kb. 1-2 percet jár alapjáraton, melegszik egy kicsit utána normálisan működik. Ha leállítjuk kb. 15-20 perre és újra próbáljuk már tökéletesen működik. A olajat lecseréltük reggel benne Repsol Transmisiones 10W40-re, erősen ráfért már (az enyémben is ez van de az tökéletesen működik vele) de a probléma csak nem oldódott meg.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a gondja? A motor egy 2000-es évjáratú régi Derbi blokkos Senda.
De ennél többet nem nagyon tudok segíteni, a sztori annyi, hogy tavaly kitaláltam, hogy télen is motorral fogok bejárni dolgozni, és keresgéltem téli gumit a 17-es kerekű nagymotoromra (Kawa Ninja), aztán számolgattam, hogy gumi, meg felni a könnyebb csere miatt, plusz ha mégis elcsúszok akkor idomok, plusz ha valami szétfagy az egész napos minusz fokos állásban, akkor javítási költség... És végül arra jutottam, hogy inkább veszek egy strapabíró kis 50-es endurót, aminek az ára kb. 2-3 gyári idommal vetekszik, és ha azon valami elromlik vagy csúszás miatt megsérül, akkor a javítás filléres dolog. Plusz terepen is be tudok járni dolgozni, ami élvezetesebb és biztonságosabb, mint a forgalmas úton a párásodó autók közt csúszkálni. Na így lett végül Derbim, és nagyon bevált.
Itt véget is ért nálam a téli gumi sztori, de azért ha valaha lekerül a mostani gumi a Derbiről, akkor jó eséllyel téli gumit fogok rá feltenni, a főleg téli használat miatt. Ezért érdekel majd a véleményed, hogy nálad hogy válik be.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Derbi Sendam van, am6-os blokkal. Különolajzás működik, de túl sokat kap. Gondolom ezt a karbin lehetne orvosolni, de nem tudok melyik csavar állítja. Valaki tudna segíteni?
Üdv: Erdbeere
"Régi vázas" Derbi sendához kellene nekem gázbowden!
Kukodaattila tőled vettem féket már meg pár apróságot érdeklődnék nálad található e ilyesmi? ha igen irj aztán felhívlak mert kellene még pár dolog a bowdenen kivül de elsősorban az kellene!
Pl: Facebook-on fent vagy?
Igen persze meg írom úgy is vennem kell téli gumikat.
Inkább mint simsont vegyek:D
Meg kell kérdezni, van-e a neked kellő méretben, állítólag mindent be tudnak szerezni, a honlapon nem az összes van fent.
Hallottam, hogy a Yamahánál is árulnak IRC téli gumit - ez nem tudom hogy megy, talán ha besétálsz egy Yamaha kereskedésbe, megmondják. Pl. itt is a Yamahától szerezték: http://sebessegoltara.blog.hu/...
Heidenau téli gumikat meg szerintem minden Heidenau-t forgalmazó boltban, webshop-ban stb. be lehet szerezni. Pár példa:
MO-FA-KER: http://www.mofaker.hu/termek/1...
Strausz gumi (a Heidenau gumiknál a Snowtex címke is téli gumira utal): http://strauszgumi.hu/tartalom...
Motorgumishop: http://www.motorgumishop.hu/in...
Tapadás.hu: http://www.tapadas.hu/catalog/...
stb. stb. Google-lel biztos hamar rátalálsz a kedvenc gumiboltodra. Amúgy a legutolsónál látom, még gyárilag szöges Mitas gumit is vehetsz jégmotorozáshoz (igaz 76e HUF egy darab első abroncs).
Ha lesz téli gumid, megteszed, hogy megírod a tapasztalataidat vele?
Amúgy itt egy magyar teszt az IRC téli gumiról: http://www.tesztmotor.hu/teszt/felszereles-gumi-/irc-teli-gumi-teszt-a-
fuoco-n.html
06 20 351 23 16
Még 1-2napig itthon vagyok így van mód a személyes átvételre, avagy postázási lehetőségre!
Mert igazából nekem csak az kellene!
Annak idején még 1 teleszkóp és kuplungkosár hibás motor lett szétbontva!
Esetleg tudnál még linkelni pár oldalt?