Sziasztok. Van egy Derbi Atlantis 100 as robogóm. A következő lenne vele a gond: Úgy került hozzám hogy szíj, és külső variótárcsa nélkül. Külső tárcsa teljesen jó lett rá az 50es minarelli blokké. Szíjat vettem rá 18,5x850 es gyári méretben, és (elvileg) gyári méretű 10G os görgőket. A problémám a következő. Amíg nem volt rá szíj, egy kisebbel próbáltam meg. 70-80as folyamatos tempónál 5km en belül elégett a szíj, és cafatokra tépte.. Megjött rá a gyári szíj, görgők. Feltettem, megint elmentem motorozni, és 10km en belül cafatokra tépte ezt is. Feltettem megint egy típusidegen szíjat, és burkolat nélkül néztem mikor teljesen kinyit hátul a kuplung, becsipi a szíjat és oldalasan megy. Mikor elengedem a gázt kiugrik a helyéről. És így nagyon melegszik, és egy idő után megeszi a szíjat. Mitől lehet ez? Levettem róla kuplungot, variót, mindent. De semmi rendelleneset nem látok! Kérlek segítsetek ha tudtok! Köszi, üdv.!
baszki kár érte nagyon egybe volt ... ha nem találnál használt alkatrészt akkor tudok mondani egy motorosboltot kecskeméten van igaz nagyon drága de minden alkatrészt be tudnak szerezni spanyolból
Sziasztok hétvégén pereceltem 2008-as 50es nude-ommal. Kéne pár alkatrész akár bontottis jó. SŐŐT. hátsó idom 4index hátsó fék lámpa. vezető lábtartól jobb első idom bár az nem feltétlen nem tudom még mit felejtettem ki. mindegy ha tudtok ilyeneket esetleg van akkor szoljatok pls :D köszi
üdv:kebalint
helló
valaki nemtud 125 gpr hez alkatrészeket?
lámpa, sárvédő, tükrök, plexi, műszerfal, légterelő, hátsó rendszámtartó, első idom
Ha lehet inkább használtat, mer az új marha drága
10-24-6 a gyári de általában ilyent sehol nemtalálsz, úgyhogy jó hozzá a 10-24-7es is, csak le kell vágni az éléből szikével 1mm ert mert ha nem akkor a két szimering közt lévő lyukon nem folyik ki a cucc ha megint szétmenne
Valszeg olyan a hengered. (Fojtott) Bármit csinálsz vele, nem fog jelentõsen javulni. Nèzegess tuning hengert. Vagy fojtatlan bontottat. A fojtottnak sokkal kisebb a kiömlõje. A fojtatlan meg lefelè, oldalra trapèzosan nagykobb. Ìgy más aa karakterisztikája teljesen. Terepre jobb a fojtott, mivel több nyomatèk van benne. A fojtatla, vagy tuning viszont kb. 4-5 ezres fordulattól indul meg rendesen.
Hello! Van egy Derbi Senda X-race em és nem tudom hogy miért de 65 nél leblokkolja valami a motort és nem megy többel. Valami ötletetek nincs hogy miért nem megy többel? (A kipufogót ne mondjátok mert az nem fogja a motort az-az nincs fojtás benne) A válaszokat előre is kösz.
Volna egy probléma! Derbi GPR 70
A motor beindul, azzal nincs probléma.
Tegnap lett 5L tankolva és egy dl olaj a tankba, de a különolajzás is működik.
Na most a mai napon olyan történt, hogy egyesbe rakom húzom a gázt engedem a kuplungot és elinduláskor leáll a motor. Ha beindítom elindulok akkor meg 1-2 ki lehet húzni, de hármasban egy darabig lehet húzni és kb fél gáztól pedig lehörög és meg is áll. Utánna megint pöc-röf és indúl de csak megint 1-2 és 3-ban leáll. Valakinek van valami ötlete?nap még ment rendesen.
Eladó egy Leo Vince V6 handmade rendszer! Eddig egy Derbi Senda X-treme 50 SM (2006) motoron volt. Eladom a motort is ezért nincs rá szükségem már. Postázás megoldható akárhova, de személyesen is átveheted.
Nekem is ilyenem van, és kivettem megnézni, nekem nyitva van kb. 1-1.5 mm-t mind a 3 lap a végén nézve. Ez azt jelenti, hogy kuka, és ettől lehet teljesítmény csökkenés, ill. ami idegesít, hogy nagy nehezen beleerőltettem egy új "O" gyűrűt a karbi úszóházba tömítésnek, és ezzel is ereszt, de úgy vettem észre, mintha nem is ott eresztene, hanem kicsit visszadolgozna a légszűrőház felé, és onnét folyna le?(elég laza, maszek a légbeszívócső illesztése a karbira). Szóval, alapesetben kicsit nyitott membránnál visszadolgozhat e, vagy ezek a gyári membránok ilyenek alapban?
Szerintetek mi a baj, ha egyik indexem se megy, és a visszajelző se jelez semmit?
üdv:kebalint
Ezt sasoljátok srácok!
Saját kis motorocskám :D:D
Váltó: 5.000
Blokkfelek: 1.500/db
Egyben minden: 6.500
Illetve maradt még egy indexpárom és 2 hengerem, egyikben kis karc van a másikban egy kis lepattant nicasil. Ha valaki érdekel írjon.
valaki nemtud 125 gpr hez alkatrészeket?
lámpa, sárvédő, tükrök, plexi, műszerfal, légterelő, hátsó rendszámtartó, első idom
Ha lehet inkább használtat, mer az új marha drága
Az enyémben van folytás,katalizátor,szekunder levegő visszavezetés és mégis viszi a 110 kilómat 80-al Gps szerint.
Koszos volt a karbi és a benzinszűrő
A motor beindul, azzal nincs probléma.
Tegnap lett 5L tankolva és egy dl olaj a tankba, de a különolajzás is működik.
Na most a mai napon olyan történt, hogy egyesbe rakom húzom a gázt engedem a kuplungot és elinduláskor leáll a motor. Ha beindítom elindulok akkor meg 1-2 ki lehet húzni, de hármasban egy darabig lehet húzni és kb fél gáztól pedig lehörög és meg is áll. Utánna megint pöc-röf és indúl de csak megint 1-2 és 3-ban leáll. Valakinek van valami ötlete?nap még ment rendesen.
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
25000Ft