Hajtókar felső tűgörgő: 12X15X15, 1db
Váltótengely: 6203 Tn9 C3, 2db
Tűgörgős csapágy váltóba: HK1412 AM, 2db
Főtengely csapágy: 6204 Tn9 C4, 2db
Tűgörgő váltótengelyre:14X15X8
Szimering: 12X20X5 váltópedál, 1db
20X35X7 dupla rugós főtengelyre, 2db
17X35X7 RV4 lánckerék tengelyre, 1db
15X26X6 berúgó tengelyre, 1db
Ha van balance tengely, és ki is akarod cserélni a csapágyat (én nem tettem, már bánom, igaz speckó kihúzató kell hozzá, amivel be tudsz nyúlni a golyók közé) akkor: 6201 2RS C3, 2db
Itt meg tudod nézni a robbantott ábrát, és, le is tudod ellenőrizni a csapágy, ill. szimering méreteket:
Sziasztok srácok kellene egy kis segitség. Van egy derbi blokkos gilera gsm motorom ami olyat csinál,hogy rugásra beindul majd egyet kettőt hörren majd egyből leáll mi lehet a baja?Eddig rendesen ment csak nehezen érte el a 6000 fordulatot de onnantol rendesen huzott 9000-ig.légyszi segitsen aki ehhez ért köszi előre is
Idomszett, bal első lábtartó, fékkar, elsőlámpa, plexi......vezető ülés
Találtam egy viszonylag olcsót, csak össze lett törve.
No meg lehet még pár dolog kellene, addig nem akarom elhozni, amig nem találok hozzá alkatrészeket.
E-bayen találtam mindent, csak nem megy jól az Angol.
Legjobb esetben semmilyen. De ha annyira zörög, akkor azt valószínűleg teljesen szét kell kapni. A jellemző csapágyhang, az a morgás alacsony fordulaton, sípolás magas fordulaton.
Nekem pl. a váltótengely csapágya, amikor kivettem, szabályosan karistolt. A főtengely csapágyának nem volt hangja, de meg tudtam oldalra mozdítani a külső kérget a golyókon, mintha önbeállós lenne.
Ha blokkot széthúzatsz, és nem azért, mert mondjuk nincs rossz hangja, csak nem tudsz gyújtást beállítani, meg alapjáratot (jellemző főtengely csapágy, és szimering hiba), akkor illik mindent kicserélni.
Ha nincs rossz hangja, csak durrog, nehezen indul..., akkor lehet elég a főtengely csapágy csere. (Én sosem cserélném csak azt, mivel túl nagy munka ahhoz, hogy 1 éven belül, újra meg kelljen csinálni, egy másik csapágy miatt.)
Köszi segítséget. Jah és még valami! A főtengely csapágnak milyen hangja van? Mert olyan hang jön amikkor be van indítva mint amikkor egy ventilátorba bele ér valami csak ez zörgőseb és hangosabb!
Van egy háromablakos vadi új. 5000.
3-as jó?
Váltótengely: 6203 Tn9 C3, 2db
Tűgörgős csapágy váltóba: HK1412 AM, 2db
Főtengely csapágy: 6204 Tn9 C4, 2db
Tűgörgő váltótengelyre:14X15X8
Szimering: 12X20X5 váltópedál, 1db
20X35X7 dupla rugós főtengelyre, 2db
17X35X7 RV4 lánckerék tengelyre, 1db
15X26X6 berúgó tengelyre, 1db
Ha van balance tengely, és ki is akarod cserélni a csapágyat (én nem tettem, már bánom, igaz speckó kihúzató kell hozzá, amivel be tudsz nyúlni a golyók közé) akkor: 6201 2RS C3, 2db
Itt meg tudod nézni a robbantott ábrát, és, le is tudod ellenőrizni a csapágy, ill. szimering méreteket:
http://www.oemparts.eu/oem2.as...
Köszönet érte Kaszás21-nek
8eFt.. 06706574245 , csababoy0@t-online.hu
Találtam egy viszonylag olcsót, csak össze lett törve.
No meg lehet még pár dolog kellene, addig nem akarom elhozni, amig nem találok hozzá alkatrészeket.
E-bayen találtam mindent, csak nem megy jól az Angol.
tennél fel képet árat érdekelhet
Ez a fajta?
Nekem pl. a váltótengely csapágya, amikor kivettem, szabályosan karistolt. A főtengely csapágyának nem volt hangja, de meg tudtam oldalra mozdítani a külső kérget a golyókon, mintha önbeállós lenne.
Ha blokkot széthúzatsz, és nem azért, mert mondjuk nincs rossz hangja, csak nem tudsz gyújtást beállítani, meg alapjáratot (jellemző főtengely csapágy, és szimering hiba), akkor illik mindent kicserélni.
Ha nincs rossz hangja, csak durrog, nehezen indul..., akkor lehet elég a főtengely csapágy csere. (Én sosem cserélném csak azt, mivel túl nagy munka ahhoz, hogy 1 éven belül, újra meg kelljen csinálni, egy másik csapágy miatt.)