Sziasztok, 125-ös sendámat előző tulaja terepen nem kímélte, első kereke, nincs vonalba, kicsi "8"-as van benne 70-80-tól ráz az eleje, gondolom, megkellene küllőzni, meg kicentírozni, tudtok, egy olcsó/jó szerelőt győr-moson-sopron megyébe? :)
Üdv! Van egy 2003as gpr R-em, szerencsétlennek a hengerfej+henger alól is folyik a víz. Elég a hengerfejcsere vagy nagyobb a kumisz?
Senda motorja jó bele? (EBE vagy EBS?) Macera gpr r alkatrészhez jutni, kint meg drága.
Kösz a válaszokat
M
nekem van egy Fenix-em , ami kb 80%-ban senda :D
léghűtéses, ugyhogy a ventilátorral nálam nincs gond mert nincs :D
spirál és a kmóra meghajtója szokott még szétmenni :D
különolajozót senkinek nem ajánlom , mert nehéz beállítani, én se használom :D
ami még hibának mondható, habár az én 15 éves gépemnél jött elő az, hogy a fékmunkahengerek egy idő után beragadnak, nem húzódnak vissza és így akár 800km alatt elkoptathatja a fékbetétedet (tapasztalatból mondom :D), de amúgy bitang jól bírják a kiképzést :D
ne hogy feltedd a hirdetést! inkább küldj egy képet meg egy árat(ami tartalmazza a szállítást is) mennyire gondoltál nekem sürgősen kellene, és itt a kezemben a pénz
Hamarosan lesz egy Derbi Senda Extreme 50 SM eladó.
9300km ,2011.10.hó körül volt szervízelve (szevízkönyv alapján,azóta pihent.) 2005 évjárat. Minden működik rajta. Seebsségkorlátozó is van beépítve max 40km/h ha egy kapcsolót átkapcsolsz 95km/h Holnap estére fel is kerül a hirdetés.
Figyelem Derbisek!
kezemben a pénz!
és Derbi Senda SM-et vennék! 2000utáni évjárat érdekel csak! és csak olyan írjon aki tud házhoz szállítani!
(Bács-Kiskun megye, Kunadacs)
ajánlatokat részletes leírással ,árral és képekkel várom ide: ferenc0818@citromail.hu
Értem. Nemrég bontottam egy 2000-es SM-et, nem tudom mennyire passzol a 2005-ösre. Csöppet festéshibás , meg a sárvédőn van egy kis repedés. Ha érdekel 15-ért odaadom.
a hengerről majd írj már hogy milyen a gyárihoz képest , gondolom vashenger érdekel milyen a teljesítménye :D mindenhol azt írják jobb mint a gyári .....
Ma megérkezett az 50-es TNT tuning henger, hétfőn kezdődik a teljes blokk generál. Amúgy a komplett csapágy és szimering készlet, úgy, hogy csapágyboltban vettem, és a két tűgörgős csapágyon kívül minden KOYO, e kettő INA került 10 K-ba
2 főtengely csapágy C4-es
2 főtengely szimering dupla rugós
2 váltó tengely csapágy C3-as
2 tűgörgős csapágy
1 tűgörgő
meg 3 egyéb szimering
A méretek fejből nem mennek, másik gépemen van, de az italmondo-hoz képest kevesebb, mint fele ár.
TNT 50-es henger, fej nélkül, tömítésekkel, dugóval, gyűrűvel 25K.
Viszont a blokk tömítéssel gondban vagyok, eddig nem sikerült meghozatnom, egy másik helyről kaptam ajánlatot, de 7K lenne a blokktömítés készlet. Valakinek jó alternatív ötlete (kipróbált, olyat én is hallottam, hogy vágd ki rajzlapból, de olyan kellene amit már más kipróbált, és működik), esetleg 5300 + posta alatt valaki be tudná szerezni? Ha nem megy akkor hétfőn meghozatom ezt.
Simán kellene lennie 14-es karbival. Valami nincs egészen rendben ott. Ha megnézted a gyújtást, akkor nézd meg a karbiban a fúvókákat. Sajnos okozhat ilyet (folyamatosan csökkenő alapjárat, majd megállás) a rossz főtengely szimering is. De amíg a karbiban nem tiszta minden, addig erre nem kell gondolni.
Nincs alapjárat mert kicsi a karbi? Mégis mekkora? 12? Alapjáratnak kellene attól lennie, a nagyobb karbi a nagyobb köbcentihez a felső fordulatszám tartományokba kell, szerintem.
Ez inkább beállítás, vagy fúvóka dugulás. Ha szikra van.
Senda motorja jó bele? (EBE vagy EBS?) Macera gpr r alkatrészhez jutni, kint meg drága.
Kösz a válaszokat
M
léghűtéses, ugyhogy a ventilátorral nálam nincs gond mert nincs :D
spirál és a kmóra meghajtója szokott még szétmenni :D
különolajozót senkinek nem ajánlom , mert nehéz beállítani, én se használom :D
ami még hibának mondható, habár az én 15 éves gépemnél jött elő az, hogy a fékmunkahengerek egy idő után beragadnak, nem húzódnak vissza és így akár 800km alatt elkoptathatja a fékbetétedet (tapasztalatból mondom :D), de amúgy bitang jól bírják a kiképzést :D
9300km ,2011.10.hó körül volt szervízelve (szevízkönyv alapján,azóta pihent.) 2005 évjárat. Minden működik rajta. Seebsségkorlátozó is van beépítve max 40km/h ha egy kapcsolót átkapcsolsz 95km/h Holnap estére fel is kerül a hirdetés.
kezemben a pénz!
és Derbi Senda SM-et vennék! 2000utáni évjárat érdekel csak! és csak olyan írjon aki tud házhoz szállítani!
(Bács-Kiskun megye, Kunadacs)
ajánlatokat részletes leírással ,árral és képekkel várom ide: ferenc0818@citromail.hu
Kukoda Attilát próbáltad? Neki lehet hogy van.
30/490-6559
http://www.robogoalkatresz.eu/...
sokkal olcsóbb.
2 főtengely csapágy C4-es
2 főtengely szimering dupla rugós
2 váltó tengely csapágy C3-as
2 tűgörgős csapágy
1 tűgörgő
meg 3 egyéb szimering
A méretek fejből nem mennek, másik gépemen van, de az italmondo-hoz képest kevesebb, mint fele ár.
TNT 50-es henger, fej nélkül, tömítésekkel, dugóval, gyűrűvel 25K.
Viszont a blokk tömítéssel gondban vagyok, eddig nem sikerült meghozatnom, egy másik helyről kaptam ajánlatot, de 7K lenne a blokktömítés készlet. Valakinek jó alternatív ötlete (kipróbált, olyat én is hallottam, hogy vágd ki rajzlapból, de olyan kellene amit már más kipróbált, és működik), esetleg 5300 + posta alatt valaki be tudná szerezni? Ha nem megy akkor hétfőn meghozatom ezt.
http://www.k2parts.com/browse/...
23-as az alapjárat fúvóka
Sajnos a csavarral nem sikerült semmilyen változást elérnem, ha nem húzom neki, leáll :-( persze a dugulás nem kizárt!
Ez inkább beállítás, vagy fúvóka dugulás. Ha szikra van.