6204 TN9 C4 (20X47X14) műanyag kosaras (de lehet, hogy a tn9 azt jelenti) 2 db. Főtengely csapágy.
20X35X7 szimering, két oldali, dupla rugós, dupla ajkú. 2db. (én lengéscsillapító szimeringet tettem bele, az dupla rugós) Ha nincs, akkor vagy megveszed az egy oldali rugósat, dupla ajkúban, és elhiszed, hogy jó lesz (nekem ilyen volt benne, a csapágyak már morogtak, de a szimeringnek nem volt baja), vagy rendelsz iszonyat pénzért webshopból DERBI-t.
De ha már a főtengelyt csapágyazod, akkor a többit miért nem? Az összes csapágy, szimering kb. 10-12 K a csapágy boltban. Tömítéskészlet mindenképp kell, más meg nem.
Helló!
Valaki le írná nekem hogy derbibe milyen főtengely csapágy kell meg szimering? Már mint a méretek kellenének! Derbi senda xtreme sm 50 2003as hoz!
Hali, valaki tud nekem segíteni abban, hogy van-e bontó az országban, ahol lehet kapni GPR-hez alkatrészeket? Vagy itt árul valaki? 2009-es gyártású motorhoz kellene pár dolog gyorsban.
Egész nap keresgetek neten, de semmi. Google cserben hagyott.
Mikor váltasz felfelé, hogy elérj egy bizonyos sebességet addig ki lehet huzatni háromnegyed gázig hadd szokja. De ez kb 1-2mp. aztán ha már elérted a sebességet akkor félgázon járazsd. de vigyázz azért a fordulatra is.4-5-6000 körüli fordulat az jó. kihuzatástól is függ a fordula. ha nagyon kihuzatod akkor a félgáz sebességed nagy fordulaton is forog. attol függ mennyire vette a lendületet. hogy meddig kell járatni? hát nekem az öntvényhengerre valaki egy tank benzint mondott, de volt aki 2000km-t. sajna nekem az 1500km kevés volt
Nem követendő példa. Igazad van.
Sajnos én sem így terveztem, de muszáj volt felvenni a ritmust a többiekkel. Majd most hétvégén motorozgatok aszfalton kényelmesen egy 100-150 km-t, had járódjon.
Mondjuk ez a bejáratás dolog, ez elég vitatéma, nem is akarok belebonyolódni. Az biztos, hogy a túl alacsony terhelés, és alacsony fordulaton történő járatás, ugyan olyan káros lehet, mint a túl magas terhelés, és magas fordulat. A legoptimálisabb, ha tartjuk a 4-5 ezer közti fordulatot, de ez sokszor kivitelezhetetlen, főleg, aki élménynek vett endúrót, nem aszfalton, kényelmesen motorozni.
Üdv emberek!
Két kérdésem lenne: Derbi sendán 80-as hengerem van 19-es karbival.
1. A főfúvóka 110-es, az jó vagy rakjak nagyobbat?
2. A súbertű most a legfelsőn van az is jó úgy vagy rakjam lejjebb?
Nos, végeztem a felújítással, már meg is volt a kezdeti bejáratás.
TNT 50-es henger: Először majdnem elsírtam magam, mivel semmi erő nem volt benne, alig pörgött ki, és alig ment 40-et. Majd 10 km után már ment 50-et, 30 km után 60-at, kis lejtőn 70-et. Ma újabb 40 km után (ez fele erdő, kemény terep, komoly dombokkal, másik fele aszfalt) már magától sík úton 70. Már most jobb végre, mint a gyári fojtott. Alsó fordulaton nincs benne nyomaték, de 3000-től megy. Szerintem jó lesz ez, még 100-200 km és eléri azt amit ígértek. (90-100) Nekem elég lesz a 80-90 is. 13/53-as áttétellel.
Erő is több van benne már mint az elején, meg jobban veszi a fordulatot is. Nekem 25-öt megért. Lehet, hogy egy airsal-t nem kell így bejáratni, meg jobb, de kerül is közel 50-be.
Aki nem akar, vagy nem tud 50 + + +-et szánni komoly hengerszettre, annak jó lehetőség a fojtott henger helyett, mivel egy bontott fojtatlan is vagy 15 + tömítéskészlet, + dugó + gyűrű már több, mint 25.
Csapágyazás jól sikerült.
Karbi maradt 14-es 80-as fúvókával.
Alapjárat fasza, le lehet vinni jó alacsonyra, azt is szépen tartja még tűz forrón is.
Majd ha több km lesz benne, akkor írok még.
Sziasztok!
Eladó egy régivázas Senda, 50-es Airsail tuning hengerrel és tartalék alkatrészekkel. Blokk, első és hátsó teló,kerekek, gumik,hűtő és még pár apróság.
Érd:06 70 507 30 14
Először is nézd meg a hátsó rugóstagot olyan módon, hogy két kézzel lenyomod a hátúlját és engezsd visszarugózni. Persze tartani kell óvatosan ne döljön el
Ha egyből visszaugrik akkor a teló kuka. Ha szépen emelkedik fel és nem rúg vissza akkor a csavaron lehet állítani ha puhábra akarod.
De ha mész vele akkor is lehet érezni a hátsó lengéscsillapítón ha ugrál rossz úton akkor már ki ment belőle a gáz.
sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,h Derbi senda enduroba lehet e puhább hátsó teleszkóp rugót beépíteni? Mert az eredeti nagyon kemény! Előre is köszi!
Gondoltam visszajelzek a megoldásról is: egy gyertyacserére volt szükség (még a tisztítás sem volt elég neki). Már paráztam hogy karbival fogok legózni, de ahogy beraktam az új gyertyát, vidáman pöfögött!
Ahogy normalizáltam a keverékarányt (1:40 még megvan) a füstölés is csillapodott.
Viszont a k. alapjáratot még mindig nem sikerült megtalálnom...
Hamarosan készen vagyok a senda blokk generállal. Hát, volt baja a csapágyaknak rendesen. Viszont sima szimering volt a főtengelynél, és teljesen jól bírta. Azért most megkapta a két oldali rugósat. 17 év, is ki tudja hány ezer km után is alig lehet kopást észrevenni a fogaskerekeken. Hát, nem simson minőség. Elsőre bonyolultnak tűnt a váltó, de, meg a balance tengely vezérlése, de szerencsére a gyártók szépen összejelöltek mindent, a sebváltóra meg nagyon vigyáztunk szét ne essen, mert elríttam volna magam.
A leckét a tűgörgős csapágy kiimádkozása adta fel, amire egy barátom jó módszert talált ki. Tűgörgőket kifeszegettük, majd 16-os menetfúrót beleerőltettük, kb. 2 menetet sikerült is belefúrni. 16-os csavar, egy darab cső, amibe belefér a tűgörgő, alátét, anya, és kihúzatni.
Ma felkerül a tnt henger, hétvégén meg megy vissza a vázba. Majd megírom milyen a 25 K-s henger menet közben.
20X35X7 szimering, két oldali, dupla rugós, dupla ajkú. 2db. (én lengéscsillapító szimeringet tettem bele, az dupla rugós) Ha nincs, akkor vagy megveszed az egy oldali rugósat, dupla ajkúban, és elhiszed, hogy jó lesz (nekem ilyen volt benne, a csapágyak már morogtak, de a szimeringnek nem volt baja), vagy rendelsz iszonyat pénzért webshopból DERBI-t.
De ha már a főtengelyt csapágyazod, akkor a többit miért nem? Az összes csapágy, szimering kb. 10-12 K a csapágy boltban. Tömítéskészlet mindenképp kell, más meg nem.