Nem mértem mert nincs mivel. Mennyi a limit? 70-es öntvény.
Mondjuk azt észrevettem, hogy most nem 7000-től húz, hanem olyan 8000-től. De úgy van erő benne. Hazafelé szedte a lábát rendesen. Az érzés olyan volt mint ha finoman fékezett volna. Gyűrű kopott volna hírtelen. Erőnek viszont akkor el kellett volna mennie. Működni működik és megy is. Majd mikor már nem motoros idő lesz szétszedem. hangja nem változott.
Ma jöttem fel Pestre motorral. A gyorsforgalmi úton (ferihegyi út) egyszer csak kezdett lassulni. Olyan erőtlen volt de kupplung behúzása után felpörgött.
Aztán a lábféket megnyomkodtam és utána már ment. Akkor se ahogy szokott de már gyorsult. Valakinek van ehhez hasonló tapasztalata? A féket megnéztem mikor a célhoz értem és nem volt meleg a tárcsa. Lehet a fék kezdett magától fogni?
Én a helyi csapágyboltban vettem szimeringet is és csapágyat is. Egyik ismerősöm mondta,hogy ott vegyek, mert elvileg jó minőségűek. Próbáld meg talán te is ott.
Halihó főtengelycsapágyat 70es főtengőhöz hol tudok venni valami faszát?Nem mint főtengő csapágy,mert ugye úgy van vagy 12 ropi,hanem netről valami márkásat,és szimeringet főtengőhöz,Help PLS!
KÖSZI :)
Valakinek nincs jó áron egy eladó 19-es karbija? Most jöttem rá hogy az enyémen csak 17,5-ös Amal van, ami szerintem édeskevés a 80as hengernek. Esetleg ha csere lenne ráfizetéssel az lenne a legjobb :)
Hali, megint segítséget szeretnék kérni.
Van nekem egy minarelli AM6 blokkos motorom.(A gyújtás ha jól tudom teljes egészében eggeyezik a derbiével, ezért kérdem itt.)
Az a problémám, hogy mindig szétvágja a gyújtástrafót, csak nem tudom miért. Már 3at kinyirt és nem olcsó
Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a gond, légyszíves írja le. kösz.
14/53. 17.5 karbi abba 120-as fúvóka! Erő van így is de lehet kéne a 15ös fogas kerék előre mert ki forog a 6dik is hamar! Vége 80-90 km/h óra de pontosan nem tom mert az óra nem mindig jó és majd ha lesz időm meg csinálom és teszek fel videót róla!
Az lehet, de mégis hol szívhat még? A hengertalp papírtömítéssel + profi tömítőpasztával letömítve, membránház és szívócsont szintén, valamint kapott új szimeringeket is. A membránnak mennyire kell zárnia? Megszívtam kicsit, és nagyon minimálisan átjön rajta a levegő. Lehet hogy a karbimat kellene cserélni. (Amal)
Az miért van, hogy az alapjárat néha felmászik 3-4000 körülre? Ha kuplunggal lefogom akkor ketyeg szépen 1500-on majd gondol egyet és felpörög. Olyan is volt hogy menet közben kikuplungoltam és a fordulat 6000 körül maradt és nagyon lassan ejtette le. Cseréltem szimeringeket és gengertalp tömítést.
Köszi. Mekkora áttètellel? Az èn fojtott 50-esemhez kèpest már ez is nagy eredmèny. Nem akarok nagyobb karbit a 14-esnèl. Most 80 fúvókám van. Gondolkoom a 70 es DR hengerben, de 50 ropi. Ès 14- es karbival ez a 70- es sem tudna többet. Nekem most 13-53-as áttètelem van. Erõre elèg. De mivel nem pörög, így 55-60 a vège. Ha 80 körül megy ezzel az olcsóval, az már nekem elèg.
Ahol van az a műanyag foglalat gondolom az kell!
Nekem is olyan be is van dugva csak ép nem csinál semmit, Gondol egyet nullára ugrik utána meg 12ezere!
Elmondásod alapján nagyon úgy tűnik, hogy sok olajat kap, és gondolom ha rendes arányú keverék lesz benne akkor nem fog ennyire füstölni meg olajat köpni. Bár elég eltérő motorunk van (az enyém 50-es hengerrel, különolajzóval stb. megy), de nekem nem spricceli az olajat, és annyira nem füstöl, hogy már azon aggódok, hogy esetleg nem ég el az olaj rendesen. Szóval a Te füstölésed már szerintem túl van a normálison, de a keverékkel remélem meg fog oldódni.
Egyébként valamennyi olaj permet bejut a kipufogóba, nem ég el 100%-ban, nekem most pont ezzel van problémám, hogy szerintem már úgy felgyűlt a lerakódás, hogy az egyik illesztésnél ki is jött pár csepp. Arra jutottam, hogy ennyi normális... De nem köpköd, meg pettyez, meg nem okádja a füstöt. Én egyelőre azt találtam ki, hogy időnként majd leveszem a kipufogót, kitisztítom, meg kipróbálok másfajta olajat, ha a mostani kifogy, hátha az jobban elég. Aztán majd meglátjuk.
Tudnál képet küldeni arról,hogy milyen kábelezése van a kilóméter órának? Mert nálam az egész műszert egy nagy (azt hiszem,hogy 9 lyukú) és egy kicsi (2,3 lyukú) csatlakozóval tudom a "kábelkötegbe" csatlakoztatni. Ha tudnám róla képet küldeni, akkor jobban tudnánk segíteni :)
Mondjuk azt észrevettem, hogy most nem 7000-től húz, hanem olyan 8000-től. De úgy van erő benne. Hazafelé szedte a lábát rendesen. Az érzés olyan volt mint ha finoman fékezett volna. Gyűrű kopott volna hírtelen. Erőnek viszont akkor el kellett volna mennie. Működni működik és megy is. Majd mikor már nem motoros idő lesz szétszedem. hangja nem változott.