Vissza a füstölés témához: oké, hogy füstöl mert 2T, de az normál, hogy full büdös tőle az összes ruhám és még mindig apró olajpöttyökkel hinti meg a hátam?
Ha pár tankolás után normalizálódik a keverékarány (most 1:40-nél olajosabb a keverék az előző tulaj hülyesége miatt, aki keverékre ráöntött még 1 deci olajat, azaz kb. 1:25-öt kevert bele ) akkor elhagyja majd vajon?
Vagy ez a füstfelhő és olajköpködés vele jár, és szokjak hozzá?
Üdv. ismét belinkelem, hátha nem olvas vissza mindenki:
Szal, van valakinek tapasztalata ezzel a hengerszettel?: http://www.robogoalkatresz.eu/...
Fele a legolcsóbb márkásnak, de ha annyit tud, mint egy fojtott gyári, akkor egy petákot sem ér.
Egészen pontosan tökmagolaj színe volt (sötétzöld), de mikor megláttam, hogy a friss olaj is ilyen zöld, megnyugodtam, hogy nem más volt a blokkban :-) viszont a mennyisége aggaszt, vagy szimmeringhiba, vagy nagyon régóta nem cserélték.
A levegőszűrő meg kuka, ahogy víz alá tettem szétporladt a lyukaknál - kipótoltam páraelszívó-szűrővel amíg nem találok csereszűrőt :-)
Tudom gagyi, de a semminél jobb.
Most már csak egy jó szaki kéne, aki beköti az indexeket, gumikat cserél, szimmeringezi a teleszkópokat, láncot és fogaskereket cserél, illetve rendbevágja az olajszivárgást a leömlőnél. Ezek nekem már magasak. Ha tudtok jó szakit Siófokon vagy környékén, szóljatok!
Köszi
Milyen szinű volt az olaj? Ha kávébarna akkor megy bele a hűtőviz. Ha csak koszos olajszín (fekete) akkor csak csere. Én kis tölcsérrel és egy csővel töltöttem annó a Sendába az olajat.
Sziasztok!
Ma lecseréltem az olajat. Kb. 3-4 deci habos mocskos trutymó jött ki, nagyon ideje volt már megkapnia a friss 6,5 decijét. Elég sokat anyáztam a rosszul hozzáférhető betöltőnyílás miatt, de kiderült, hogy csak nekem van rendhagyó módon pár centivel lejjebb a kipufogóm. Az okára még nem jöttem rá.
Most a levegőszűrővel mókolok. Ha kimosom a szivacsot, milyen olajat tegyek rá? A hajtóműolaj jó erre is, mint a régebbi 2t motoroknál?
Remélem tudtam segíteni és hogy ki olvasható normálisan minden! Ahova oda írtam hogy mit vettem azt azért tetem hogy biztos az oldal és 2napon belül meg kapod!
De egyébként gyári szívócsonkba SENKI IMÉTLEM SENKI ne gondolkodjon ha cserélni akarja mert mondjuk kirepedt. Mert jópár ezrébe kerülne holott a bosch szervízben kaptam ingyen ami talán még jobb mert nincs benne szűkítés
1.) 1:40-es keverékkel valami drágább olajat próbálj, de megnyugtatlak a 2T az mindig is füstölni fog :D Én nem ajánlom a különolajozót mert a 70-es hengerhez nem biztos hogy elég olajat fog adni.
2.) 10w40 4T olajat ír elő bele a gyártó a Service Manual szerint 6,5dl és engedd le mindenképp.
3.) 17,5-19-es karbit tudok ajánlani. Attól függ mennyire akarok kihegyezni teljesítményre.
4.) az elég baj, lehet a kicsi karbi a gond.
5.) persze mert kicsi a karbid és nem kap elég naftát :D
Nekem ez a foss hengerem van és sport kipufogóval meg 17.5 karbival megy 85-90km/h körül!
http://www.robogoalkatreszbolt...