Szeva. szeretném kérdezni ha a motor akkuja hamar lemerül akkor tuti fesszabályozó probléma lehet,nem tölt?ill neked van?Hogy néz ez a valami ki? Köszönöm. Derbi gpr 50 r 2000-es évjárat!
nekem a Fenix-emben volt ilyen egyoldalas membránház és én egy Malossi VL6-ra kicseréltem. Igazából jobb lett a gázreakciója, jobban pörög, régebben 5500-8500ig volt ereje most pedig 6000-től egészen 10'000ig elpörög és nagyon megy.
Katalizátor még benne van a gyári kipufoggómban és így megy 80-85 körül nekem 14-es karbival :D
Szerintem alkatrész miatt nem kell aggódni!
Van pár ember aki ezzel foglalkozik. Én speciel a GPR-hez szoktam alkatrészeket adni. A blokk megegyezik a Sendával is. De ha segítség kell akkor kérdezz és segítünk. Pl Kukoda Attilánál Sendához minden van. Telefonon érhető el. Ha új alkatrészeket akarsz akkor a Miskolci Apriliánál minden beszerezhető. De viszont akkor a zsebbe bele kell nyúlni.
Hát nekem is sendám van. Hát az alkatrészekről csak annyit hogy ha nem tudod hol keresd akkor nehéz be szerezni vagy is nekem az volt.
Ha gyári a senda akkor szerintem nem eszik túl sokat. De nekem az 50es sendám 17-es karbi 120as fúvókával meg sport kipufogóval eszik rendesen ha huzatom! Ha kell alkatrészben segítség akkor szólj és linkelek be ide párat! Van oldal ahol összerakásban is segít!
Ha fojtott a motorod szerintem semmi értelme költeni rá. Nekem volt egy fojtatlan Senda-m és kicseréltem a háromablakost hatablakosra, de semmi változást nem tapasztaltam. Ezért is maradt meg a háromablakos új mert előbb megvettem mielőtt gondolkodtam volna előre. A négyablakos tuningmembrán valamit változtat azt nem tudom.
De tégy belátásod szerint és hátha valaki ír valami más tapasztalatot.
Igen, nekem ez van, és arra gondoltam, hogy ezt kellene lecserélni műanyagházas, 2 oldalasra, amin membrán van, nem ez a kemény lap.
Szerinted lenne értelme? http://pcbonto.hu/portal/Balat...
Üdv, valakinek volt, vagy van olyan membránja sendaban (régi), ami öntvény házas, egyoldalas 3 ablakos, és nem is membrán, hanem mintha 2mm-es bakelitlemez lenne rajta? Hétvégén megnéztem, és rendesen meglepődtem. Gondolom érdemes lenne egy normális bontottat vennem, mivel ez elég fojtottnak tűnik. Nem is pörög 6000 fölé. A hengert még nem szedtem szét, hogy fojtott e de ezzel a membránnal alig ha lenne többre képes. Valaki látott már ilyet? Sajnos nem fotóztam le, de hasonlót még a neten sem találtam.
kb 2 hónapra vettem egy GPR 50-et 80-as malossi hengerszettel, a külsejét elkezdtem felújítani, jó sokat költöttem rá, a blokkját nem bántottam mert jó erőben volt és szép hangja volt.
Ma mentem vele és észrevettem hogy picit gyengébb mint szokott lenni, gondoltam sebaj, otthon ránézek. Sajnos egy indulásnál kb alapjárat közeli fordulaton meghúztam a gázt, valami csattant majd leállt mintha levettem volna a gyújtást. Utána az önindító iszonyat könnyen tekerte a motort (kis kompresszió?). Természetesen nem indult. Hazaértem, sajna nem volt időn leszedni a hengert, de ha a gyerta helyére teszem az ujjam akkor indítózásnál szépen érzem a nyomást a hengerben, ha ha nagyon erősen nyomom akkor bent tudom tartani a levegőt. Lehetséges hogy ennyire hirtelen elkopott a hengerem?
helló
ami a blokkbol feljön sárga kábel az a világításé, nézd át nem e elszakadt valahol.
de az égőket is nézd meg hogy nem e kicsapta őket, mivel ha nemvolt világítás lehet a fesszabályzód halott.
Ami volt benne aksi az ki eset amikkor el borítottam oldalra és a kábelek le szakadtak róla. de utána is volt minden. index az nincs rajta. És mondom még1szer világított a lámpa úgy hogy aksi sehol nem volt. csak egyszer el ment elől hátul.
Hát az az igazság,hogy nekem is csöpög, sőt a kipuból is :( :) így igazából fogalmam sincs nekem se,hogy mi lehet vele. Ha valaki esetleg tudja a bajt,akkor nyugodtan írja le,én is nagyon kíváncsi volnék rá :)
Értem, köszi szépen, akkor nincs nagy gáz, ugye?
Egyébként szerintem karbival nincs probléma, 3.5-es fogyasztásokat szoktam mérni, ahogy olvastam mások tapasztalatát, ez teljesen átlagos (minden gyári, folytatlan 50-es henger). Meg a motor erejében sem éreztem változást olajfolyás előtt és után. Plusz az olajat a különolajzóból kapja, nem a benzinbe van keverve, szóval szerintem a karbi gondokat kizárhatjuk (szerencsére).
Ugyanazt akartam írni, mint alxza, én is így jártam, igaz nem a Sendával, egy másik motorral: akksinál kiment egy biztosíték, első-hátsó lámpák kialudtak, de index és minden más működött.
A váz aljánál középen a lengővilla tengelyvonalában van két műanyag sapka. Azt leveszed mind két oldalrol és meglátos a csavaranyát. Azt kitekered átkalapálod. Az egész himbát le kell csavarozni és lenn is van a lengőkar.
Katalizátor még benne van a gyári kipufoggómban és így megy 80-85 körül nekem 14-es karbival :D
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Jó árban van, de érdemes e megvenni fojtott henger helyett?
Szerintem alkatrész miatt nem kell aggódni!
Van pár ember aki ezzel foglalkozik. Én speciel a GPR-hez szoktam alkatrészeket adni. A blokk megegyezik a Sendával is. De ha segítség kell akkor kérdezz és segítünk. Pl Kukoda Attilánál Sendához minden van. Telefonon érhető el. Ha új alkatrészeket akarsz akkor a Miskolci Apriliánál minden beszerezhető. De viszont akkor a zsebbe bele kell nyúlni.
Ha gyári a senda akkor szerintem nem eszik túl sokat. De nekem az 50es sendám 17-es karbi 120as fúvókával meg sport kipufogóval eszik rendesen ha huzatom! Ha kell alkatrészben segítség akkor szólj és linkelek be ide párat! Van oldal ahol összerakásban is segít!
A Derbi Sendáról szeretném kikérni a véleményeteket, hogy érdemes-e megvenni, alkatrész, fogyasztás, meg ilyesmi vélemények érdekelnek!:D
De tégy belátásod szerint és hátha valaki ír valami más tapasztalatot.
Szerinted lenne értelme?
http://pcbonto.hu/portal/Balat...
Ilyenre?
Erre gondolsz? Ha igen ez vadi új és 6000-t adom. Én 13-t vettem kb 2 éve. Most mennyi nem tudom.
http://www.sportmotor.hu/motor...
A tűgörgő unta magát és tett pár kört az MHR 80-as hengeremben. :(
Az ebs050-es blokkal felszerelt derbi senda valóban tilt magasfordulaton vagy a gyujtásrésze lett elállitva?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/derbi/derbi_senda_x-treme_50
-5996445
Valakinek van ötlete az alábbi gondra?
kb 2 hónapra vettem egy GPR 50-et 80-as malossi hengerszettel, a külsejét elkezdtem felújítani, jó sokat költöttem rá, a blokkját nem bántottam mert jó erőben volt és szép hangja volt.
Ma mentem vele és észrevettem hogy picit gyengébb mint szokott lenni, gondoltam sebaj, otthon ránézek. Sajnos egy indulásnál kb alapjárat közeli fordulaton meghúztam a gázt, valami csattant majd leállt mintha levettem volna a gyújtást. Utána az önindító iszonyat könnyen tekerte a motort (kis kompresszió?). Természetesen nem indult. Hazaértem, sajna nem volt időn leszedni a hengert, de ha a gyerta helyére teszem az ujjam akkor indítózásnál szépen érzem a nyomást a hengerben, ha ha nagyon erősen nyomom akkor bent tudom tartani a levegőt. Lehetséges hogy ennyire hirtelen elkopott a hengerem?
ami a blokkbol feljön sárga kábel az a világításé, nézd át nem e elszakadt valahol.
de az égőket is nézd meg hogy nem e kicsapta őket, mivel ha nemvolt világítás lehet a fesszabályzód halott.
Egyébként szerintem karbival nincs probléma, 3.5-es fogyasztásokat szoktam mérni, ahogy olvastam mások tapasztalatát, ez teljesen átlagos (minden gyári, folytatlan 50-es henger). Meg a motor erejében sem éreztem változást olajfolyás előtt és után. Plusz az olajat a különolajzóból kapja, nem a benzinbe van keverve, szóval szerintem a karbi gondokat kizárhatjuk (szerencsére).