Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nincs valakinek Győr közelében '99-es Sendához eladó gyújtása?
Ha úgy van csak a gyújtásalaplap a tekercsekkel is megteszi.
Nekem befogatókkal együtt van egy aranyszínű showa első villám 4ezerFt-ért.
Még egy eladó jobb oldali első showa telot keresek.:D
Stihl olaj? :D remélem lánckenő volt :D :D
Hát szerintem madein fos tűgörgő lehetett,az is igaz hogy forog a gépem úgy 13ezret.
A használat szerintem nem befolyásolta.
Esetleg a sthil olaj,na de 4 ezer km után?.....
Mondhatjuk 100 rongynak is,ugye szerelő+posta+olajak :D
Van valakinek eladó derbi senda légszűrője?
Szia!
Köszi, megpróbálom. :)
hali! ajp féknyereg 4000ft hibátlan állapotban!06304906559
hello
én úgy hallottam h az olajpumpa 2 végét vagyis a bemeneti és kimeneti nyílását összekötik egy csővel és megtöltik olajjal. Mert így nem fog elkopni az olajpumpád. Ám megtölteni a csövet nem lesz egyszerű pláne h a ki illetve bemeneti nyílása eltérő méretű. De azért próbálkozz! (:
Üdv!
Nincs valakinek eladó első ajp féknyerge?
Szia! Oké, köszi.
Szia! Elég ha leengeded ,de utána ne felejtsd el a benzinbe keverni .
Szia! Szerintem gyenge a hengered már .Nekem is ez volt a baj de egy komplett csere(henger ,dugó,gyűrű ) megoldotta .
Sziasztok!
Nemrég raktam össze a Derbi Sendam felújítás után, a henger is fúrva lett, már járattam kb. 200 km-t és utána besült, azután még 2-szer megcsinálta... :S
Felújítás előtt is egyre többet csinálta ezt, arra gondoltam, hogy talán a különolajzóval van valami baj. És azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet kiiktatni az olajzót? Elég, hogyha a tartályból leengedem az olajat, vagy valahogy le kell dugózni, vagy hogyan tudom ezt megoldani?
Előre is köszi!
Szia!

A hiba oka foggalmam sincs, de a neved alapján nem a Citroen fórumban szoktál szerelési tanácsokat adogatni? Régen nekem is egy BX-em volt és találkoztunk is egyszer egy hidraulika csövet vettem tőled és Budára kellett menni érte.
Persze ezt csak a nick neved alapján feltételezem.

Zsolt.
felesleges felmaratni :)
Sziasztok !

Nemrég lett egy Derbi Predator GP1-es robogóm, amivel van egy "kis" nyűg. Tanácsot szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott ilyen hibával és rögtön vágja a megoldás.
A moci simán indul, alapjáraton elketyeg napestig. Ha azonban elkezdek menni vele, elég rövid táv után olyan, mintha elfogyna az üzemanyag, elkezd fulladni és ha húznám neki lefullad, ha viszont alapjáraton hagyom, megint elketyeg szépen. Az üzemanyagrendszer összes eleme ellenőrizve, próbaképpen cserélve is, de a hiba marad. Kipufogót is ellenőriztem már.
Látszatra elég gyengusz szikrája van, cseréltem gyertyát, majd pipát is, ez utóbbi némi javulást jelentett, de a hiba ugyanaz, csak 20 m-el többet tudok menni vele.
Autónál már találkoztam hasonló hibával amikor a gyújtótrafó volt a rossz, de úgy tudom ezen a robogón ráadásul elektronikával is egybe van építve. A kérdés az, hogy szerintetek lehet-e a trafó (v. az elektronika) a ludas a dologban ?
Vagy esetleg más lehet a baja ? Nem vagyok jártas a robogók (motorok) lelkivilágában sajnos.
Mit csináltál a motoroddal? Csutka gázon használtad?
DR henger ami megadta magát?
Jól sikerült a felújítás akkor
70 rongy 4000 e km-enként, inkább kölcsönöznék mocit magamnak enyiből
Barátja,nekem ezt akkor csinálta,amikor a karbiban kevés volt az üzemanyag,nem tudom miért,de azért csinált,nem volt kellőképpen magas az üzemanyagszint benne.Nekem ki volt szakadva a karbiból az a réz darab amire a vákumcsövet kell tenni vagy mi a faszt.Neked lehet az is a probléma hogy a súbertű nem jó helyzetben van.
Egyébként a főfúvókával is nagy nagy változások érhetőek el teljesítmény és fogyasztás téren!
Sziasztok Srácok!
Rég találkoztunk!
Volna nekem egy olyanom,hogy a 70es mocim tűgörgős lett!
Most ráveszem a full hengerszettet illetve veszek egy új erősített főtengőt,mert nem tudom most kiméretni,hogy nem e hajlott meg véletlenül,és nem merem jelenleg bekockáztatni.
Amit ezzel kapcsolatban akarok mondani annyi,hogy a motor nem szorult meg,így elvileg nem hajlott meg a főtengely.Viszont én kicserélem.Ha kiszedtem valahol kiméretem és ha nem hajlott meg akkor eladnám mondjuk 10 ért (25 ezerért vettem és azóta mindössze 4000Km-t ment a motor).
Ha valakinek kellene,akkor szívesen hozzádobnám!
Ezenkívül a hengerszettbe belekarcolt a tűgörgő,de még meg lehet elvileg fúratni,csak én inkább veszek egy másikat.Ha valakinek van kedve felfúratni és használni akkor szívesen továbbadom azt is!
Anno 1 éve a főtengőért és a hengerszettért (fej nélkül) én 75 papírt fizettem,4000Km-t ment mind2,én adom a hengerszettel a fejet is,felfúratod + hozzávaló dugó és Braaaap Braaaap Braaap
Hívj,írj ,keress megegyezünk! Számom 70 673 21 99 Peternák Dávid
Illetve keresek hengerfejbe lévő hőgombát amire a ventilátort kötöd!
Jó napot a dob megvan még ?
Üdv srácok!
ha veszek egy 17,5.ös karbit mindenképpen cseréljem le a gyári szívócsonkot? vagy azt fúrassam ki 20mm-re? az számít hogy mennyire van középen? (mert a gyári nincs)
köszi szépen
Szia!

Van egy jó fesszabályozóm 1500+posta. Három lábas és kipróbálva.
Illetve még sok mindenem van.
Zsolt