Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuning blokk érdekel valakit? Derbi EBE, új főtengelycsapágyak, Doppler könnyitett sport főtengely(40ezer ft új ára), Polini 80cc hengerszett(70ezer uj ára).17-19le! komoly érdeklödés után képek,linkek és ki lehet próbálni, beépitettem eladás megkönnyítése végett.ez így 60ezer ft.alku nincs.további igény szerint malossi membrán, és barikit szivotorok kapható
Ha esetleg valakit érdekel, hozzájutottam egy ilyen blokkhoz:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Eladó egy két apróságom :)
20,5-es dellorto karbi (hibátlan szinte új) 9000Ft.
130/70*17-es SM hátsó gumma kb 80%-os 4000Ft.
130/60*17-es Bridgestone gumma 4000Ft.
120/70*17-es Pirelli első gumma (felnivel együtt) 5000Ft.
Hehh...kiszopatnám azt a derbit az öreg am6-tal :$
helló engem az alsó ezetésű polini érdekelne megvan még ?
Igen, melegen is, bár akkor màr nem annyira. De amúgy fogalmam nincs, higy miért lehet ez. A membránt cserélem majd. Annál elég ha lapokat veszek bele, vagy pedig egy egész házat vegyek? Normálisan fog az új lap illeszkedni a házhoz?
Melegen is füstől? Akkor már nem szabadna
.
Akkor meg egyszerűen nem értem a siralmadat!
már pedig az öreg sztem nem beszél hülyeséget , mivel saját műhelye van és nem mellesleg a helyi Uno Motor kft Hozzá viszi fúrni a hengereket , megegyebek ami szerintem elárul róla valamicskét , nem mellesleg most volt nála amikor benntvoltam egy honda cbr 125 úgyhogy nem hiszem hogy annyira nem értene hozzá, nekem felújított egy simsont még régebben de úgy hogy az a simson a maga gyengécske erejének 5x leadta és semmi tuning nem volt benne, tehát az öreg érti a dolgát de majd meglátom mi lesz még . viszont az tény én nem értem 14 es karburátorral sima membránnal nekem nagyonsokat eszik. mondjuk lehet azért tünik soknak mer a tankom 7 literes de sztem 3-mat megeszi, viszont nagyon megvagyok elégedve a derbimmel, ezzel bealázok bármilyen más 50 es am6 blokkal szerelt mocit mivel a derbi blokkja nem am6 csak hasonlóságokat mutat vele de igy a kipufogó folytással is fater robogóját 80 nál nehézség nélkül kielőztem szóval...
A membránra tényleg ráférne egy csere,azt néztem én is. Füstölni füstöl,de nem úgy mint egy gyárkémény.
Üdvözlet mindenkinek! Gépemet kicsit feltuningoltam a nyár folyamán,vagyis sport kipufogó 19-es karbi 17,5-ről, 96-os fúvókával,sport légszűrő stb. a lényeg,hogy motorikusan nem nyúltam bele. (Ez egy 2 ütemű 50CC-s Derbi Senda x-race 2009-es változat)
Nagyon jól megy,húz rendesen,viszont 1 problémám van vele. Mivel 2 ütemről beszélünk így ugye csak egy bizonyos tartományban húz a gép,ahol a kipufogó "bekapcsol" az alatt viszont csak az anyagot hányja ki,mivel nincs visszaáramlás.
Azon gondolkodtam,hogy egy pillangó szelepet kéne beépíteni,amit gázkar segítségével tudnék nyitni zárni,így ha alacsonyabb fordulaton mennék,kevésbé húznám a gázt és ezzel szűkíteném a keresztmetszetet,így gondolom nem tudná olyan könnyen kinyomni az anyagot és talán 1 fokkal jobban is vinné az alacsony fordulatot egészen addig míg el nem éri azt a tartományt,hogy rákapcsol a kipufogó,akkor meg ami a csövön kifér. =D A kipufogó 2 részen szétszedhető,így vágni se kellene,mit gondoltok,segítene? Végül is a power szelep is hasonlóan működik,csak ott nem gázkarral,hanem elektromosan/mechanikusan. Válaszokat előre köszönöm! Olcsó benzint,széles utat,gumi fákat!
Lehet kivan a hengered?
Ez nagyon horror fogyazstás!
Membrán?
Nem füstől nagyon?
Szia!

A karbi beállításakor a csavarokat tövig becsavarod (levegő alapjárat) és kettő teljes fordulat vissza. Akkor van tuti alapjárat. Azután kell kisérletezgetni vele.
Nekem 14-es karbival 75-ös főfúvókával 50-es gyári hengerrel eszik 6-ot :D szal ha van ölteted,nyugodtan segíthetsz :D
Én most cseréltem benne vizet. Figyi ha a vízhűtőd meleg, meg a gumi csövek is,akkor minden oké. Én személy szerint még nem néztem,hogy a víz milyen melegségű :)
Sziasztok! Olyan gondom lenne, hogy vettem egy Derbi Sendát és nem tudom, hogy mennyi levegőt kell adni neki gyárilag... teljesen becsavarod és utána hány fordulatot kell kicsavarni? :( illetve a kiegyenlítőtartályban a vízhűtésnél hidegnek kell lennie a víznek mindig? (mert nekem mindig hideg) Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy nagy felújítás után most raktam össze a Sendámat és nagyon pörög. Ezt úgy értem, hogy beindítom a motort és nem alapjárata van, hanem jó nagy pörgése. :D Ha ráhúzom a szivatót akkor van kb. normális alapjárata. Emelett még nagyon füstöl is, egyfolytába okádja a füstöt. A sieber tű a legalsó vájatba van, a tűszelep is jó elméletileg.
Olyat hallottam, hogy a főtengelyhez dupla rugós szimmeringet kellett volna tenni. Ez igaz? És emiatt csinálhatja ezt?
Van valami ötletetek a problémára?

Előre is köszi! :)
sportlégszűrő sokat számít ha jól be van állítva a karbihoz, mert több levegőt enged be mint a gyári, kipufogót se érdemes tényleg kiherélni, nekem sincs mégis 85-öt megy a motorom, ha meg több erőt akarok akkor meg veszek ráegy kipufogót ami szintén ha jól van összehangolva a motorral akkor +5-10km/h-t is adhat :)
Nyugodj meg!
Akkor még derbit nem szerelt. 40 éve még riga és verhovina volt. Azok meg igen ha hozzányúltál akkor sem ment jobban de fogyasztani fogyasztott. Nekem kibelezett rezóval 70-es hengerrel szivacsos légszűrővel, 17.5-ös karbival fogyaszt 3.5L maximum. De 3-nál megál normál használatnál.
a gyári szűrő 50-es hengerhez bőven elég szerintem :D
hát nemtudom van egy szerelő aki immár 40 éve van a szakmájában és szerinte nem való semmire a sportszűrő, a kipufogó belezés abszolút rossz mert a hangja megnő a fogyasztás is sokkal meg kinyirja a motort, a 70 es henger meg anyagi okok miatt elmarad...
ha ki van tömve szivaccsal nincs annak semmi baja
Valakinek van esetleg Sandához vízhűtője eladó?
Ha tényleg tuningolni akarsz akkor egy 70-80-as vas henger(egy patika állapotú főtengely ezt még elbírja),metrakit,technigas,gianelli,arrow vagy hasonló kipufogó (egy kibelezett gyárit nem lehet egy márkás csőhöz hasonlítani). 17,5-19-es karbi szívócsonkkal meg nyitott membránnal. Esetleg ha a kuplung nem bírja akkor azt is csere. A légszűrőről annyit hogy kerüld az 1000Ft körüli gagyikat. Ha valami nem tiszta segítek szívesen :)
Azért nem teljesen igaz hogy az 1000Ft-os és a 6-7000Ft-os között nincs különbség. Teljesítményre lehet hogy nincs de az olcsó gagyi szűrő nem szűr semmit tehát mintha fent sem lenne. Egy rendes szivacsos szűrő is akkor ér valamit ha takarítva és fújva van.