Szia! Nem vagyok teljesen biztos benne, de szerintem igen, típusjelölés. Nézegettem régebben Derbi hirdetéseket a környékemen (Belgium), és itt a Senda L viszonylag gyakran felbukkan, főleg Franciaországban. Itt egy hirdetés Strasbourg-ból:
Régi modell, már nem gyártják. Amolyan túrás átmenet a Senda R/SM és a GPR közt. Félidomos, alacsony első sárvédővel, plexiszerű kezdeménnyel, utcaibb gumikkal (talán szélesebb is, valahol azt olvastam, mint az R). A blokkja a leírások alapján ugyanaz, mint a régi Senda R-en, fojtatlan hengerrel, bár talán Zsotty vetette fel egyszer, hogy önindító is van hozzá? Hirdetésekben, ahol írták, csak berúgókarral találkoztam.
Senda H-ról nem hallottam, csak most, hogy rákerestem, találtam itt a Képes Motoron hirdetést.
nekem is van AM6-os szettre TOP fúrt hengerszett 75ről 80ra azt hiszem de még mindig a motorprofi KFTnél van, 1 kis baj van vele hogy a hengervezető szoknya kis darabja letört mert ugyebár ez kemény vas ötvözet. 25ért adnom zsír új dugóval frissen fúrva használni én nem tudtam mert nem AM6-os a Derbim. Jövőhét hétfőn érdeklődök a hengerről hogy mi van vele hogy megvan-e a dugó és a henger fúrás
Hali!
Kellene egy kis segítség,keresek derbi hátsó kereket.
17-es sm kerék lenne a legjobb de ha nincs más csak egy agynak is örülnék.
Keresek még fejidomot,legjobb lenne a sendáé ami osztott.
Üdv!
Szia. Látom van egy pár henger szetted, ezért kérdezném hogy ezek jók a Derbi Senda r 50-es re. Vagy tudnál ajánlani valamit? Szeretnék egy 70 vagy 80 cm3-t. A 35 000-est néztem ki. Esetleg meg van még? A szerelő azt mondta lehet hogy elég egy gyűrűzés neki, de szerintem az csak idegig lenes megoldás.
A hangja okés most sikerült beállítani az alapjáratot nem magas és nem fullad le sem, de hogy mennyi az fogalmam sincs, a főtengely szimering sajnos nem lehet megnéztük levettük az oldal takarot és nem volt olajos.
Viszont mekkora kell, hogy legyen a kompresszió. Be lehet fogni a lukat ha kiveszem a gyertyát?
Nézdmeg a féknyergek háttúlján a beütéseket ( gyártási időt ) , felnikben , kipuba , sok sok helyen van rajt. Ha meg mindenhol más 04 , 05 , 01 , akkor számolj átlagot :D :D ha nem találod, fényképezek.
ki kell szedni a főtengelyt és akkor meglátod a forgattyúsházban az évjáratot. viccet félre téve a fékmunkahengereken rajta van, vagy a hátsó főfékhegneren
Sziasztok !
Kéne egy kis segítség mi lehet a baj.
Egy Derbi SEnda R50esről van szó,
A probléma hogy nem indul berugásra.
Előtörténet:
Ki lett cserélve a dugattyú + gyűrű, a karbi most ok be lett állítva az alapjárat és tartja is nem fullad le.
Ha megtolom beindul. Szikra okés, nincs baja.
Rendeltem én is de nem kelett a GPR-be és azért adnám tovább akinek szüksége van rá.
8000ft