Üdvözletem, most vettem egy 95-ös senda-t, és sokat kipróbáltam, vannak amik mentek rendesen 80-90 körül, de nagyon ocsmányak voltak, és voltak, amik 55-60 körül mentek, mintha nem pörögnének annyira, mint amik gyorsabbak voltak. A hengeren mindegyiken 49-es volt. A gondom, hogy amit vettem is csak 60 körül megy, utána jártam, hogy a kipufogó leömlőnél, és a karbi csatlakozásnál kell folytást keresni, de amit nem értek, hogy mi a folytott henger? A hengerbe is tettek folytást? Azt már gondolom g*cibb megszüntetni. Pontosan hogy is van ez? Biztos sokszor elhangzott már, de több száz oldalt had ne olvassak vissza
Köszönöm.
Most rendeltem a Lobitohoz egy Senda kilométerspirált azért mert alig tér el vagyis motorikusan nem erelktronikailag sem és kábelezésben sem tér el a régi sendától. Na vettem egy spirált. Az egyik vége azaz a menetes passzol de hogy a jó istenbe tegyem rá a másik végét? az is menetes ezeket a régiken... lenne neki egy konzolja ami ráfogná? Vagy tákoltam oda 1-2 kis házi praktikával?
Ma majdnem alágyújtottam a motornak...
Ha megrohadok se tudom a karburátorra ráhúzni a levegőszűrő gumiját. Nincs ennek valami technikája?
Hnap megint nekifekszek...
hát utolján végig szivatóval rugdostam, az eredmény kb 10 másodperc pöfögés, ezt eljátsza 2-3szor és utána jó lesz .... gyári 90es fuvóka, viszont 50es airsal tuninghenger. lehet többet kívánhat ennyivel? egyel feljebb tettem a súbert, végülis jobb lett a helyzet mint volt, akkor még 1 szintet emelek aztán meglátom. ja megintcsak megválaszoltam magamnak a kérdésem :D de azért érdekel más véleménye is ...
Sziasztok,
Nem olvastam végig az egész topic-ot, bocsánat érte, de lenne egy kérdésem:
Adott egy 80 cm3-is moccer, Derbi lenne. Az olajozás ki van kötve, mert azt 50cm3-hez tervezték, de én szeretném visszakötni egyszercsak. Namost a 80-as henger több olajat kíván, szóval hogyan tudok ráállítani, hogy a gyári különolajjal többet kapjon? És honnan tudom, hogy oké? Nem szeretnék füstgépet faragni belőle....
válaszokat előre is köszi!
Ha üzemanyag hiányába áll meg,akkor te is megadtad a választ.Jól beállított karburátorral a motor hidegen szivatóval indul.10 fokos motor az hideg.Esetleg gyertyaképet néznék különböző üzemviszonyok között.De elképzelhető az is semmi probléma.
Ha közbe rászívatsz akkor is megáll?
sziasztok. kérdésem lenne: miért van az, hogy ha pl 10fok van és egy szellő megfujja a motoromat, akkor már 2-3 szor meg kell rugnom szivatóval, és olyankor pörög kb 10másodpercet és üzemanyag hiányában lefullad... utána tökéletes. és meleg idöben is tökéletes...kompresszio fasza, fals levegö elvileg nincs. szerintetek?már nincs ötletem
Hali! Van egy 95-ös derbi senda r-em, én kéne bele 2 gyürü, de sehol se kaptam hozzá.Gyári henger 40-es ármérő. Ha van valami tipp hogy hol tudnék venni hozzá azt megköszönném.
Gyárilag kézi szivatós ami a kormányhoz ki van vezetve bal oldalra. Leírni nem nagyon tudom de egy bowdennel van összeköttetésben és az álltal egy kis karral lehet kinyitni és becsukni. Elektromos szivatóm van egy, ha azzal akarod megoldani. Azt 3000-t adom ha kell. Viszont ahoz kell 12V váltóáramot valahonnan leblankolnod. A karbifűtés csatlakozása nem jó mert az nem állandó. Valahonnan a világításról kel leszedned ami bemegy a kapcsolókhoz jobboldalt a gázkar melett.
heló emberek
kérdésem lenne. gyári 50-es derbi gpr még a régi lámpás azon elektromos szívatós karbi van? vagy letudná valaki írni hogy milyen van rajt gyárilag? esetleg valakinek nincsen otthon elfekvőben eladó?
Ha rövidebb gyertyát teszel bele, akkor nem ér ki a menetperselyből a gyertya vége az égéstérbe. Szóval a gyertya menetét is elbaszod, a többit meg szerintem tudod.
Kérdésem lenne!
Jelenleg a motoromban egy NGK B8HS gyertya van aminek a menethossza 12,7mm és a gyári adatok szerint NGK B8ES kell bele ami 19mm-es a menethossza...amióta meg van a gép azóta gond a gyertyával sose volt, kb. 3500-4000km alatt...
Érdemes venni egy B8ES gyertyát vagy a rövidebb menetes gyertyából kifolyólag lehetnek-e gondok a motorral?
Köszönöm.