Szia, nem bántottál meg! És egyetértek veled, 50-esekben nincs power, de nem is azt mondtam, hanem szó szerint ezt:
"olyan, mint a nagyobb 2T gépeknél a power szelep hatása"
Pont azért amit írtál.
Egyébként a Derbi motorok különlegesek abból a szempontból, hogy van valami segédfurat vagy mi a kipuf.-nál, ami segít előidézni ezt a hatást. Ezt többek közt szerelőtől hallottam, meg a motor előző tulajától, meg olvastam máshol is, szóval csak lehet ott valami... De a részletes működésének nem jártam utána, szóval ha tévednék, javítsatok ki. Illetve aki tudja, hogy működik ez pontosan, az leírhatja, mert érdekel, csak mostanában nincs időm utánaolvasni a neten. De az biztos, hogy nem olyan a motor viselkedése, mint mondjuk egy (gyári) Simsoné, pedig az is 2T 50-es.
power jellegű dologt tud előidézni a nagy főfúvóka a karbiban azt én is tapasztaltam.. bizonyos fordulaton megtorpan a motor mert annyi kaját kap hogy megful szegény majd aztán magasabban már elbirja égetni és megy mint az állat... na ennek menet közben kicsit poweres hatása van de azért közel sincs hiozzá és igen 50-es motorokban nincs power!még 80-asokban se
bocs, nem akarlak megbántani, de a 2T 50-es Derbikban (és az 50-es motorok 99,999%-ban) NINCS power szelep!
A power szelep az főként a nagyköbcentis (pl.125ccm) 2T kell, hogy a motor alacsony fordulaton is tudjon menni, ne kelljen pörgetni ezért kell bele a power-szelep ami egy mozgó fojtás a kipufogó nyílásánál.
Ha tévednék nyugodtan javítsatok ki ;-)
eladó derbi senda 6 sebességes vizes, motorja nem inditható, karbi hiányzik, szikra van,hátsó kerék nem eredeti, 2 tankoldalidom nincs, ezen kivül még van pár kisseb hiányossága, alkatrésznek vagy felujitásra eladó 45e ftért
tegnap elcseréltem az üzemképtelen GPR-em egy KATANA LC-re nagyon fajin a kicsike csak az önindítóhoz kellene egy kapcsolót szerelnem, mert az nincs rajta.
valakinek esetleg nincs egy eladó 17,5 Dellorto PHVA karbija? meg venném, vagy cserébe adnék egy 14est 68as fúvókával+valamennyi kpt
http://www.kepesmotor.hu/utcai...
"olyan, mint a nagyobb 2T gépeknél a power szelep hatása"
Pont azért amit írtál.
Egyébként a Derbi motorok különlegesek abból a szempontból, hogy van valami segédfurat vagy mi a kipuf.-nál, ami segít előidézni ezt a hatást. Ezt többek közt szerelőtől hallottam, meg a motor előző tulajától, meg olvastam máshol is, szóval csak lehet ott valami... De a részletes működésének nem jártam utána, szóval ha tévednék, javítsatok ki. Illetve aki tudja, hogy működik ez pontosan, az leírhatja, mert érdekel, csak mostanában nincs időm utánaolvasni a neten. De az biztos, hogy nem olyan a motor viselkedése, mint mondjuk egy (gyári) Simsoné, pedig az is 2T 50-es.
A power szelep az főként a nagyköbcentis (pl.125ccm) 2T kell, hogy a motor alacsony fordulaton is tudjon menni, ne kelljen pörgetni ezért kell bele a power-szelep ami egy mozgó fojtás a kipufogó nyílásánál.
Ha tévednék nyugodtan javítsatok ki ;-)
érdekel olyan is ami sérült vagy kicsit hibás
kb 97-es évjárat
A lánckerék mennyit kérsz?
szerintem annak nem kell teljesen szorosnak lenni
ez a legujabbikhoz való amiben már szögletes lámpa van
megnéztem az alkatrészeket, képet küldöm
2000ft a kettő
Nekem 1997-2000-es GPR-hez kellene.
valakinek esetleg nincs egy eladó 17,5 Dellorto PHVA karbija? meg venném, vagy cserébe adnék egy 14est 68as fúvókával+valamennyi kpt