Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy vadi új három ablakos membránház membránnal. Ha az érdekel akkor cserélnék. 13000-t vettem de 6000-t hírdetem.
Nekem kellene négy index és a tankidom zár része. Nem az amibe a kulcsot teszükk, hanem a belseje ami a képen is látható, és ami a tankba van beletekerve valami kampó féle. Maga a kulcsos része megvan és jó is csak a többi része hiányzik. Van még egy főtengelyem is. Az nem kelett mert még jó az ami a motorban van.
Meg a rugó ami a tankidomot tartja fent ha kinyitom.
Derbi GPR 70-emet Derbi Senda R alkatrészekre cserélném
(komlett Senda R is érdekel, hiányos és működésképtelen is)

a motorról itt a hirdetés:
http://www.kepesmotor.hu/derbi...

e-mail: ferenc0818@citromail.hu
Fényképet.
Raktam fel pár képet a GPR alakulásáról. Írhattok véleményt nyugottan. A felbontás nem a leg jobb, de majd csinálok napfényben is.
Helló!
Derbi Rabasa eladó,üzemképtelen,írj és beszélünk
Adatlapján telószám Ide nem fog írni.
Helló
Érdekelne az egyik henger
csak lenne egy kérdésem : EBS blokkos sendára melyik jó ?(2001-es)
Hello kellene a membránház! megvan e még ha igen mennyibe adnád?
Sziasztok! Régi derbi blokkba (EBS050 ) be kéne malossi membránház carbon lapokkal !
Ha valakinek van eladó irjon az alábbi címre
: czinege.zoli@index.hu
Adsz egy e-mail címet? Érdekel néhány biszbasz, meg kéne több kép. vagy akár írhatsz is egy e-mailt több képpel az adatlapomon található e-mail címre. Inkább csak a blokk cuccok érdekelnek.
hali

annyi cuccom van amennyit irtam
fenixhez blokk cuccokon kivül van alkatrészed?

ha van érdekelne pár cucc.

km óra spirál
fordmérő óra
egy jó féknyereg betétekkel
első hátsó féklámpa kapcsoló
elsőfékkar és kuplungkar.
Hello van egy Senda xtreme 2005 os eladom ha érdekel vkit :)
hali

a kábelköteg szinten a mocihoz való , (fenix) visszajelzők, bár van amin a műanyag törött, kapcsolók, asszem van rajta indexrelé is,van egy olajtartály, egy benzintank, ami nincs a képen, a gyújtás oldali műanyag dekni hiányzik, a másik dekiniről levettem az olajpumpát, meg a berúgó részt, vannak benne csapágyak, váltó csaknem teljes, kuplung, lamellák, amit látsz a képen ,10e HUF
van még hozzá agy malossi szivócsonk(1,5 e), asszem még egy gyári membránház is akad
néhány, a sendámmal kompatibilis cuccot szedtem ki belőle, ami kellett
jobban mondva a blokk maradványokért
Mi pénzt kérsz az egész blokkért?
Meg mi az a kábelköteg ott, mi van benne?
hali

amennyiben szükséged van-lesz alkatrészre van egy hiányos fenix blokkom, még a sendámhoz vettem pótalkatrésznek, ami a képen van, blokkfelek, dekni, váltó stb, nekem már csak a helyet foglalja

eladó, olcsón
teszem hozzá magamtól és semmi olyan h 80as henger vagy főtengely nagyobb karbi.
Derbi blokkal (50-es) mit tudok kezdeni hogy több erőt szedjek ki belőle? azt tudom hogy fojtásokat ki kell venni meg a membránon is lehet piszkálni meg ilyenek de pontosan mit és mennyire?
hívd fel telefonon :)
ritkán ír ide választ nekem elhiheted...vagy 1 éve nézem már a fórumot :)
egy picit hosszú lett bocs :)
Szia :)
Nos alkatrészt sok helyről, magánszemélyektől akiknek volt motorhibás gépük, meg itt Celldömölkön van egy komplett bontott motor, a kipufogó például onnan van , de van hozzá alkatrész Italmondo-n (lánc-lánckerék)
A váz, a fékek, a légszűrőház, az ugyan az mint a hasonló korú Sendáknak annyi különbséggel hogy a Fenix-en hátul is "Senda elsőfék" van :)
Nekem a gyári kicsit sportosabb változat van, amiben nagyobb karburátor (Dellorto PHBN12DS helyett Dellorto PHVA14 van benne), Biturbo RK3 sportkipufogó, és a fékeken a lyukak is egy kicsit nagyobbak, az enyém 6 sebességes a régi Derbi blokkok váltója van benne amin egy 4+1 felömlős léghűtéses blokk van :)
Annyit mondok, hogy 4 sebességeset nem érdemes venni, nincs hozzá alkatrész, plusz amiket láttam képesmotoron...hát 1-et kivéve mind eléggé lelakott :)
Hengerfejtömítést csak speciális papírból vágni lehet, de a talptömítés az a régi Sendákéval megegyezik :)
Hengert ami ép olyat még nem találtam, de ha megakad, akkor fogom a komplett blokk ki és megy be a helyére egy régi Senda blokk vízhűtővel együtt :)
A vízhűtő felfogatási pontjai alapból rajta vannak a vázon, a benzintankot fedő idomon is csak a lyukat kell kivágni a kiegyenlítőtartály nyílásának (ami már be is van rajta gyárilag jelölve) plusz a tank ugyan olyan mint egy Sendáé, olajtartály is, olajszivattyú is ugyan az, karburátorból bármit rá lehet rakni szinte, membránház abból még az AM6-oshoz gyártottak is jók, elsőteleszkópba szimering ugyan akkora kell mint egy Yamaha Aeroxba(méretek alapján) :)


Végsebesség:
nekem most megy 75-öt de akkor már 10500-on pörög, de ez csak a 12-es elsőlánckerék miatt amit ha 13-asra vagy 14-esre cserélek akkor (a mostani Malossi membránházzal, Dellorto PHVA14-es karbival és STR8 Helix Illuminated légszűrővel ) akár elérheti a 85-90-et is :)
Jó kis motor, szépen megy, érdemes keverékkel hajtani :)
Nekem most max 3,5-4 litert eszik :)
A hangja után megfordulnak a lányok is (meg a rendőr is) :D

Pár kép a gépről:
(a kmórára a búra már meg van, a kipufogó vége is meg lett csinálva, kmóraspirál hiányzik még hozzá, de azt lehet csináltatni :D)
hello! engem az airsal 73cc hengerszetted érdekelne! 99-es sendára jó lenne? tűgörgő átmérője mekkora? ha meg egyezik az enyémmel, utánvétellel küldheted is!

telefonon bármikor elérsz: 305952902
vagy e-mail: ferenc0818@citromail.hu
AIRSAL 73cc(tuning)aluhenger az optimális tuning(karbi,fuvóka,kipufogó,gyujtásbeállítás)leírását tartalmazó füzettel 35000ft,mindegyik hibátlan keveset futott alkatrész! 06304906559
AIRSAL 50cc(tuning)aluhenger kompletten 22000ft